SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!!!als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Safe for kidsquote:Op woensdag 12 november 2008 01:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat is SFK?
Laffing out loud[ afbeelding ]
Het ligt niet aan je internet in ieder gevalquote:Op woensdag 12 november 2008 12:51 schreef Florian_ het volgende:
tvp
Ligt het aan mijn baggerinternet of is de OP een beetje verneukt?
der is geen wiki...quote:Op woensdag 12 november 2008 12:51 schreef Florian_ het volgende:
tvp
Ligt het aan mijn baggerinternet of is de OP een beetje verneukt?
Don & Ad - Stacey | Deel IIquote:Op woensdag 12 november 2008 15:23 schreef _GdR_ het volgende:
zijn er links naar videos van die hoer?
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://stayfunny1987.hyves.nl/
Haha, iemand heeft op haar oude profielnaam een hyve aangemaakt..
Categorie:quote:Op donderdag 13 november 2008 01:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 01:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
Hallo, ben jij Stacey van dat geile don&ad filmpje?quote:Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef luckass het volgende:
Ik zie wel eens iemand in de stad die op d'r lijkt (woon in dezelfde stad).
Hoe moet ik vragen of ze het echt is?
Zucht dat is al lang gebeurd, even uit het hoofdje: stephanie uit oisterwijk. Daar zijn meer topics over volgeschreven dan zij is volgeblaft. En dat wil wat zeggen. Ik had d'r zelfs nogeens gehyved om d'r te complimenteren voor het goede acteerwerk, helaas ging d'r hyves toen vrij snel offlinequote:
Hups, ga is slapen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:01 schreef KeFFeR1208 het volgende:
Ohw ohw ohw wat een verhaal dat van die Stephanie/Stacy/Stacey...
Ik heb alle topics gelezen en sinds tijden niet meer zo platgelegen.![]()
Als klap op de vuurpijl moet iedereen de top 3 van de Stacy filmpjes hebben dus deze worden "as we speak" geupload naar usenet en netjes vermeld op FTD.
Misschien dump ik in mijn euforische bui nog wel een link naar de NZB op FOK
PS Hulde aan de boswachter voor het alsnog maken van mijn 2008!
PPS 2009 is nu al een topjaar![]()
PPPS Ik weet niet hoe jullie denken over GeenStijl, maar zou dit niet een mooi onderwerp zijn voor Rutger Castricum? Ik zie hem echt al aan de deur staan bij familie de Rooy![]()
Anita Witzier: En het TV Moment van het jaar 2009 is geworden...*roffel roffel roffel* :
"Stephanie de Rooy zwijgt" van omroep PowNed!![]()
Ohw ohw ohw en dat om 5 uur in de nacht op een doordeweekse dinsdagnacht... Als moeders er maar niet achterkomt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef KeFFeR1208 het volgende:
Mijn zoektocht heeft zijn vruchten afgeworpen!
Na lang zoeken is Stacy dan eindelijk terecht!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk en Vergelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |