abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:38:57 #26
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_63222792
quote:
Op donderdag 13 november 2008 01:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://stayfunny1987.hyves.nl/

Haha, iemand heeft op haar oude profielnaam een hyve aangemaakt..
Categorie:
Studentenverenigingen
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:42:56 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63222917
quote:
Op donderdag 13 november 2008 01:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
http://stayfunny1987.hyves.nl/

Haha, iemand heeft op haar oude profielnaam een hyve aangemaakt..
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:29:39 #28
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_64307143
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door LudoSanders op 29-12-2008 01:01:32 (Geen linkjes hier) ]
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_64452173
iemand nog nieuws omtrendt steffie? is ze al gevonden onder tussen?
pi_64452381
helaas niet
pi_64470813
Ik zie wel eens iemand in de stad die op d'r lijkt (woon in dezelfde stad).
Hoe moet ik vragen of ze het echt is?
  maandag 29 december 2008 @ 18:07:50 #32
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_64471615
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:44 schreef luckass het volgende:
Ik zie wel eens iemand in de stad die op d'r lijkt (woon in dezelfde stad).
Hoe moet ik vragen of ze het echt is?
Hallo, ben jij Stacey van dat geile don&ad filmpje?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_64559923
zou leuk wezen als ze gevonden werdt!
pi_64559994
Een klassieker inmiddels
2 piemols tegelijk in haar doosje ontvangen = een gemakkelijke bevalling wanneer de tijd daar is
pi_64560068
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:33 schreef freezz het volgende:
zou leuk wezen als ze gevonden werdt!
Zucht dat is al lang gebeurd, even uit het hoofdje: stephanie uit oisterwijk. Daar zijn meer topics over volgeschreven dan zij is volgeblaft. En dat wil wat zeggen. Ik had d'r zelfs nogeens gehyved om d'r te complimenteren voor het goede acteerwerk, helaas ging d'r hyves toen vrij snel offline
pi_64560895
Ik heb toen nog wat van haar Hyves foto's op Tinypic gezet en in het KPD topic gezet
Heeft iemand die nog gesaved? ik heb ze niet meer
pi_64564646
Zijn er nog linkjes van die die filmpjes of zo? Het is allemaal een beetje aan me voorbij gegaan namelijk.
pi_65016887
Opdat wij haar talenten maar niet vergeten, een kickje
  woensdag 14 januari 2009 @ 02:35:10 #39
138448 PeZu
Suspended animation
pi_65016896
stacey is gewoon geil punt uit
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_65017328
Ohw ohw ohw wat een verhaal dat van die Stephanie/Stacy/Stacey...
Ik heb alle topics gelezen en sinds tijden niet meer zo platgelegen.

Als klap op de vuurpijl moet iedereen de top 3 van de Stacy filmpjes hebben dus deze worden "as we speak" geupload naar usenet en netjes vermeld op FTD.

Misschien dump ik in mijn euforische bui nog wel een link naar de NZB op FOK

PS Hulde aan de boswachter voor het alsnog maken van mijn 2008!

PPS 2009 is nu al een topjaar

PPPS Ik weet niet hoe jullie denken over GeenStijl, maar zou dit niet een mooi onderwerp zijn voor Rutger Castricum? Ik zie hem echt al aan de deur staan bij familie de Rooy

Anita Witzier: En het TV Moment van het jaar 2009 is geworden...*roffel roffel roffel* :

"Stephanie de Rooy zwijgt" van omroep PowNed!

Ohw ohw ohw en dat om 5 uur in de nacht op een doordeweekse dinsdagnacht... Als moeders er maar niet achterkomt
pi_65017332
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:01 schreef KeFFeR1208 het volgende:
Ohw ohw ohw wat een verhaal dat van die Stephanie/Stacy/Stacey...
Ik heb alle topics gelezen en sinds tijden niet meer zo platgelegen.

Als klap op de vuurpijl moet iedereen de top 3 van de Stacy filmpjes hebben dus deze worden "as we speak" geupload naar usenet en netjes vermeld op FTD.

Misschien dump ik in mijn euforische bui nog wel een link naar de NZB op FOK

PS Hulde aan de boswachter voor het alsnog maken van mijn 2008!

PPS 2009 is nu al een topjaar

PPPS Ik weet niet hoe jullie denken over GeenStijl, maar zou dit niet een mooi onderwerp zijn voor Rutger Castricum? Ik zie hem echt al aan de deur staan bij familie de Rooy

Anita Witzier: En het TV Moment van het jaar 2009 is geworden...*roffel roffel roffel* :

"Stephanie de Rooy zwijgt" van omroep PowNed!

Ohw ohw ohw en dat om 5 uur in de nacht op een doordeweekse dinsdagnacht... Als moeders er maar niet achterkomt
Hups, ga is slapen!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_65017337
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:02 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Hups, ga is slapen!
Sorry mama, ik ga nu
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 07:22:54 #43
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_65017591
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:02 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Hups, ga is slapen!
Wie is Ga?
F.K.A. SuperwormJim
pi_65033890
Mijn zoektocht heeft zijn vruchten afgeworpen!

Na lang zoeken is Stacy dan eindelijk terecht!





Kijk en Vergelijk
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:28:56 #45
164607 sc00p
D66-rechter
pi_65035093
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:00 schreef KeFFeR1208 het volgende:
Mijn zoektocht heeft zijn vruchten afgeworpen!

Na lang zoeken is Stacy dan eindelijk terecht!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kijk en Vergelijk
Ik ook, bedankt!
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:09:35 #46
127232 Quint24
Just follow the star
pi_65039006
123video.nl staat vol met don en ad filmpjes tegenwoordig.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:20:10 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65039414
ze lijkt er wel op
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:20:51 #48
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_65039448
wie is dat wijf toch?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:55:57 #49
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_65040940
Kankergeniaal topic
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_65041950
Eindelijk er komt weer een beetje leven in dit Topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')