abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:29:40 #76
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_65327602
quote:
Top , moet je dat MEGA grote topic zien op www.fok.nl echt ziek haar leven is verwoest

20 DON en ADjes !
FTD
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 3 februari 2009 @ 12:05:01 #77
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_65687373
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_65698126
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:30:10 #79
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_65698691
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
we gaan eens kijken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65698784
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De eerste die daar opnames van op Fok post is onstervelijk op dit forum en ver daarbuiten
Even kijken of Oosterhout een beetje in de buurt is
pi_65699150
Oh god, wordt dit nu een Stacey opspoortopic...? Oosterhout is toch echt te ver weg voor mij.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_65746133
Het wordt hier leuker met de dag
8 Makes 1 Team
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:54:13 #83
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_65750062
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_65751732
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef MrMonkeyman het volgende:
Oosterhout is hier wel in de buurt, maar waarom zou ik haar überhaupt op gaan zoeken? Ze heeft een fout in haar leven gemaakt en die kan ze niet meer goed maken. Ik bedoel iedereen maakt soms wel eens domme fouten in zijn/haar leven, en die hoeven je niet je hele leven te achtervolgen. Ik denk dat haar spijt al een grotere straf is en dat ze die haar hele leven moet verdragen. Ik bedoel hoe zou jij je voelen als jij de moeder was van Stacey? Het is te laat om een abortus te plegen, en ze had gewoon een fout gemaakt door haar te baren.
Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
pi_65759415
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
pi_65760049
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760113
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:38 schreef Severus het volgende:
Ondanks dat dit ONZ is, begint dit topic meer te lijken op een heksenjacht. Laat dat meisje gewoon met rust. Ze heeft zich misschien niet gerealiseerd dat Nederland kleiner is dan ze dacht, maar ze verdient het niet daar door allerlei zielige types continu mee geconfronteerd te worden.

Get a life boys en scoor eens een echte chick
Inderdaad.

Triest dat er zo gereformeerd gegiecheld wordt over een meisje die een pornofilm maakt.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:13:21 #88
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_65760317
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_65760371
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:01 schreef Black_Rainbow het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe.
pi_65760390
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
Ik denk eerder dat Stacy aangifte doet van stalking, en terecht.
pi_65760397
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ja maar we hopen natuurlijk dat Stacy dan zegt van "ja hoi, hoe vond je me film? Zullen we eens wat scenes gaan naspelen"
Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760414
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Whehe.
Ja, lach maar om je vrienden, anders slaan ze je straks.
pi_65760481
whehe
pi_65760498
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
Ja, maar er zijn niet mensen die haar echte naam er bij gaan zoeken.

Als je nu haar echte naam gaat googlen krijg je alleen maar hits naar haar pornofilmpje, dankzij fokkers. Leuk voor toekomstige werkgevers of schoonfamilie.
pi_65760516
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:16 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Een fok special om haar grootste fans een pleziertje te doen.

gangbang met de gehele mannelijke crew.

moraalridders moeten niet zeuren. Alsof haar filmpjes niet op internet zouden staan als we het hier niet over haar zouden hebben. Het is porno, en het is internet, er kijken toch wel mensen. Ooit komt ze iemand tegen die haar herkent. Of dat nou een fokker is of niet.
Heeft niets met moralisme te maken. Je hebt iemand gewoon niet te stalken. Zeker niet iemand in een zwakkere positie.
pi_65760562
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:17 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, lach maar om je vrienden, anders slaan ze je straks.
Gooi eens een pepernoot.
pi_65760635
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gooi eens een pepernoot.
Moet je wel blijven lachen.
pi_65760687
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn niet mensen die haar echte naam er bij gaan zoeken.

Als je nu haar echte naam gaat googlen krijg je alleen maar hits naar haar pornofilmpje, dankzij fokkers. Leuk voor toekomstige werkgevers of schoonfamilie.
Onvermijdelijk, maar niet het probleem van de fokkers.
Ze heeft een fout gemaakt, das duidelijk, stom van haar, maar de gevolgen zijn geheel op eigen risico. Als ze hier geen rekening mee heeft gehouden is dat gewoon dom.

Een opsporingsteam hoeft voor mij ook weer niet, maar dat ze gevonden gaat worden is onvermijdelijk, als het niet door een fokker is, dan is het wel door iemand anders. Daar verandert dit niks aan.

Dat haar carriere naar de klote is is sneu, maarja, eigen schuld dikke bult. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gedaan heeft in een opwelling. Hier zal ze wel over nagedacht hebben. Als het uit financieel oogpunt is gedaan had ze het op veel manieren kunnen doen die niet zoveel opschudding zouden veroorzaken. Ze heeft een carriere keus gemaakt, daar zit ze nu aan vast.

Kortom, er zit nog maar 1 ding op. dat is doorgaan op de weg die ze ingeslagen heeft. De enige logische keus om nog een succes van het leven te maken.

In dat opzicht steun ik deze actie wel. Als ze er werk van maakt heeft ze iig een redelijk grote fangroep die er wel wat voor over wilt hebben.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65760826
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:27 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Onvermijdelijk, maar niet het probleem van de fokkers.
Ze heeft een fout gemaakt, das duidelijk, stom van haar, maar de gevolgen zijn geheel op eigen risico. Als ze hier geen rekening mee heeft gehouden is dat gewoon dom.

Een opsporingsteam hoeft voor mij ook weer niet, maar dat ze gevonden gaat worden is onvermijdelijk, als het niet door een fokker is, dan is het wel door iemand anders. Daar verandert dit niks aan.

Dat haar carriere naar de klote is is sneu, maarja, eigen schuld dikke bult. Ik kan me niet voorstellen dat ze dit gedaan heeft in een opwelling. Hier zal ze wel over nagedacht hebben. Als het uit financieel oogpunt is gedaan had ze het op veel manieren kunnen doen die niet zoveel opschudding zouden veroorzaken. Ze heeft een carriere keus gemaakt, daar zit ze nu aan vast.

Kortom, er zit nog maar 1 ding op. dat is doorgaan op de weg die ze ingeslagen heeft. De enige logische keus om nog een succes van het leven te maken.

In dat opzicht steun ik deze actie wel. Als ze er werk van maakt heeft ze iig een redelijk grote fangroep die er wel wat voor over wilt hebben.
Je praat als een kind.
pi_65760859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je praat als een kind.
sterk
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65761021
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:31 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Je praat als een kind.
Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het leven
pi_65761141
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Severus het volgende:

[..]

Mee eens. Dus als jij vroeger brandweerman wilde worden en dat met je vriendjes op straat speelde, is dat een keus voor het leven
Goede vergelijking maakt je. Alsof je hiermee je overige opties om zeep helpt.

Als je je voor geld laat neuken en je het op internet laat verschijnen teken je je eigen vonnis, dat is iets heel anders.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_65761411
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Och, een neukfout zou ik Stacey niet noemen.... met haar aanwezigheid heeft zijn over de gehele wereld emmers aan sperma uit piemols laten lopen en daar het wetenschappelijk is aangetoond dat het hebben van orgasmes de kans op kanker kan verkleinen lijkt mij dat het baren van Stacey een relatief nobele daad was van haar moeder.
Ergo het lijkt mij dus van belang dat wij haar ouders onze dank kenbaar maken en wellicht kan er zelfs wel een bloemetje van het Nederlands Kankerfonds van af!
Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!
pi_65761968
"I'd hit it"
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65762004
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef Steve-O het volgende:
"I'd hit it"
Ja, maar jouw enige criteria is dat het een gat heeft...
pi_65762035
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef rond1203 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan! Der moeder heeft goed haar best gedaan!
D'r moeder zal idd erg trots zijn
pi_65762036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:03 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ja, maar jouw enige criteria is dat het een gat heeft...
1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hier
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65762074
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef Steve-O het volgende:

[..]

1 mom ik zie dat er donuts worden gebracht hier
Jij doet me hieraan denken

http://www.flabber.nl/linkdump/video/porno-zonder-de-seks-815
pi_65762144
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:05 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Jij doet me hieraan denken

http://www.flabber.nl/linkdump/video/porno-zonder-de-seks-815
Is dat net zoiets als aria giovanni die een Ei bakt ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65786845
Gezapig sfeertje vandaag
pi_65787766
Tis toch best wel raar hoor.. Ik stond gistermiddag nog achter haar in de rij bij de supermarkt.. Dan kijk je haar aan, zij kijkt terug en dan zie je toch iets raars, alsof ze in de gaten heeft dat je weet dat ze op internet staat

  zaterdag 7 februari 2009 @ 08:49:56 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65823593
Maar zij is niet Stacy
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65825965
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
Iemand die in de buurt woont
U MAD?
pi_65827283
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
  zondag 8 februari 2009 @ 13:41:20 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_65845857
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje

pi_65857522
Don en Ad
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
pi_65872292
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Wunny het volgende:
Ik zou echt dubbel liggen als er echt Fok!ers zijn die haar gaan opzoeken en dan bij haar werk vragen of ze zin heeft in nog een filmpje
Opzich best een idee toch? ze is wellicht wel de meest populaire Nederlandse porno-actrice dus ze zou een flinke bak centen kunnen vangen voor iets groots.... een enorme gangbang zoals Houston dat ooit eens heeft gedaan met +200 kerels bv
Ze is nu toch al bekend, dan kan je net zo goed ff flink cashen
pi_65894655
ik ben benieuwd wanneer ze eens zelf gaat reageren hierzo..
Veni,Vidi, Vici
pi_65899356
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:02 schreef Suga_Mama het volgende:
Don en Ad
Houd je er buiten kleuter
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:24:13 #120
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66253543
Ik heb met meerdere malen klaargefapt terwijl ze op mijn scherm uit elkaar werd getrokken.

Leuk bekkie, leuke uitstraling, lekkere borsten en lekker geil. Ben nooit fan van porno-sterretjes, wel van haar.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 15:27:14 #121
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_66279856
Heeft iemand Stacy al gepaparazzied ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_66280081
Helaas nog niet...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 16:07:16 #123
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66281444
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
pi_66285624
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Ik hoor het al, een kenner...
pi_66295236
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 15:27 schreef CabinFever het volgende:
Heeft iemand Stacy al gepaparazzied ?
Waar zijn de helden?
pi_66308201
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 16:07 schreef S_1980 het volgende:
Ik ben even terug gaan lezen en las de vergelijking met uitgelekte telefoonfilmpjes etc. Die vergelijking vind ik mank gaan.

Deze dame heeft er voor gekozen en nu spijt. Meisjes die voorkomen op uitgelekte webcam filmpjes en telefoonfilmpjes hebben er nooit voor gekozen.

Ik ken het bananenmeisje, en die liep bij een psychiater. Ik zag ook nog ooit dat je tegen betaling dat filmpje kon downloaden op je telefoon. Dat zo'n bedrijf daar winst op maakt (en het is nog kinderpr0n ook) is natuurlijk helemaal van de zotte.

Maar dit meisje heeft een mooi contract afgesloten. Er bestaat toch zo'n website erocasting (zit nu op m'n werk, dus kan niet testen) waar je modelletjes vandaan kunt plukken? Daar staat toch echt dat je moet verwachten dat die filmpjes niet meer in jouw handen zijn, en daarmee nooit van het web afgehaald kunnen worden. Niet zo slim van Stephanie. Wel zo leuk voor ons.

En inderdaad, het is zo een stuk leuker dan wanneer je een pro voor de 60ste keer ondergejizzed ziet worden!
Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_66308393
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Sterker nog .. ik zou je zo de school kunnen noemen waar ze opzat. Zelfs haar naam als een kameraad van me die nog weet. Hij kwam met de link (nou ja filmpje via msn) en zei dat ze bij hem op school zat toentertijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:43 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66310742
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 10:55 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dus dat bananenmeisje is echt nederlands, ik had dat alleen als roddel gehoord.
Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
pi_66311919
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Iemand die een banaan in dr kut steekt voor de cam .. wel lekker wijffie. Ik had ook de versie zonder dat bananenlied erin gemixt.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_66311944
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Fonz op 21-02-2009 13:27:15 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:13:03 #131
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66313353
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:

Shit ik heb het bananenmeisje gemist... Link/Filmpje iemand? PM?
Heb je pas drie dagen internet ofzo
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66323016
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:13 schreef Zapper het volgende:

[..]

Heb je pas drie dagen internet ofzo
Het begint er wel op te lijken ja...
pi_66329978
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!


pi_66330094
quote:
Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Stacy zal zich als Brabo nu wel laten nemen door meerdere als clown uitgedoste figuren ergens in een donkere steeg tere ere van het carnaval...

En wij missen het gewoon!



*zucht* , de gedachte alleen al... fapfapfap

Als wat zou ze verkleed zijn?
  zondag 22 februari 2009 @ 00:38:54 #136
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66330196
Als hoer.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66330463
Een kleine impressie van Stacey als piraat:



  zaterdag 7 maart 2009 @ 08:02:28 #138
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66791284
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:21:13 #139
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_66792478
quote:
Op zondag 22 februari 2009 01:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:

[..]

Wie is dat?
He bananenmeisje denk ik
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_66808223
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
WTF. Stacey topic
Hoe kan ik mijn eigen reeks bijna missen.
[..]

Iemand die in de buurt woont
Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:46:14 #141
244938 RobVerlinden
Wat ziet je tuin eruit!
pi_66808778
"wil jij een lekkere piemel in je kontje?"
- hihi jaaa
Jij hebt zeker geen groene vingers he?!
pi_66851947
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef luckass het volgende:

[..]

Als het er een keer van komt ga ik ff kijken .
Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
U MAD?
pi_66853871
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
  maandag 9 maart 2009 @ 11:46:11 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66854469
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij slaat mijn hartslag op tilt 1000 als ik d'r zie in levende lijve.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 9 maart 2009 @ 11:53:14 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_66854685
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Is vlakbij waar ik woon . Plaats eens even een foto
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_66867926
werkt ze daar in de bediening/heeft ze daar een kamer
Veni,Vidi, Vici
pi_66877887
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
pi_66878383
Bellers?
  maandag 9 maart 2009 @ 22:42:07 #149
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_66878527
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:27 schreef Starman89 het volgende:
Als we nou met z'n allen geld inzamelen wil ze vast wel een naaktreportage voor Fok doen
Stacy is immers beter als SHE
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:02:58 #150
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_66891482
Stacy
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')