quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef renzell het volgende:
Draculettetje, gefeliciteerd!!!
Rena; het blijft goed gaan met ze hè, wat heerlijk toch!!! Stoere mannen!![]()
Mijn zus doet het ook hartstikke goed, vind ik. Heel grappig om te zien, hoe ze van de één op de andere dag een moeder is, vind ik. En het mannetje is heerlijk. Lief en klein en met hele zachte haartjes.Hij heeft wel wat problemen met drinken. Het is zo'n gulzig dier, dat hij tot voor kort wel 11 keer per dag voor een voeding kwam (
) en vervolgens 's avonds heel veel last had van krampjes. Ze probeert nu een wat strakker drinkschema te hanteren. Hopelijk helpt dat!
Ik wil hem ook de hele tijd vasthouden als ik daar ben.HEBBUH!!! wil ik...
Gelukkig mag dat ook.
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Ik wordt in juni oom voor de eerste keer!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Je klinkt precies zo als ik ga worden als de boys uit het ziekenhuis komenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef renzell het volgende:
Gefeliciteerd Grimm!
Zo zoet!
[ afbeelding ]
De mijne met de hare.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus heeft de 20 weken echo gehad.![]()
Ik krijg een nichtje.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Alles zat er op en aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Is zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:
Verschillende mensen hier in de buurt blijkbaar. Mijn nieuwe buurvrouw kwam met de kleine aan de deur en die vertelde dat ze bij drie van de buren voor een dichte deur stonden. Terwijl ze wel thuis waren en ze ze van buiten gewoon kon zien zitten.quote:
Dast doen ze hier de helft moeten ze afgeven voor de wees kindjesquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef bixister het volgende:
och arme!
misschien moeten we heel sintmaartenerig onze jas zak snoep met ze delen. dan zien ze er de lol misschien wel van in.
Het stikt ervanquote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef bixister het volgende:zijn er zoveel wees(blijdatjegratissnoeprkijgt)kindjes in zaltbommel?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef bixister het volgende:
[..]zo vroeg iemand aan mij ook een keer toen ik (aan de telefoon) vertelde dat mijn pasgeboren kind rode haren had "verder alles goed met 'r?"
![]()
Dat serieuze koppie van Pietquote:en wat meer ontopic: ons kleine neefje wordt ook groot! van de week liep hij samen met ons 'sint maarten'.
[ afbeelding ]
hij zong nog niet echt mee maar zoals je ziet maakte piet dat wel goed door extra hard te zingen.
Bolle wangen zitten bij ons in de familiequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn ze al thuis?
Wat een bolle kop heeft die onderste al!
Ik kan wel wat hebben hoor, zodra je maar niet echt beledigend wordquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Of is dat nou weer zo'n opmerking die je beter niet kan maken?
Ik ben enorm trotsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
heee daar zijn de mannen weer
wat zien ze er goed uit
wat zal jij trots zijn rena
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef bixister het volgende:
hij zong nog niet echt mee maar zoals je ziet maakte piet dat wel goed door extra hard te zingen.
Wat een lieve foto's met de hond erbijquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie presenteert de 'Teletubbie'-hangjeugd van vandaag:
[ afbeelding ]
Joehoe! Tante Sjeekie_Beekie wil een foto maken:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef renzell het volgende:
Rena; zijn ze al thuis, de mannen? En heb je ze al vast mogen houden?Je geduld wordt wel op de proef gesteld hè?
Maar des te groter is de beloning als je straks twee van die hompies op schoot hebt.
Een maandquote:Het kruipsel van mijn zus is al weer een maand oud.Maar ik zie hem 5 december pas weer!
![]()
De hond en mijn nichtje zijn beiden van 6 mei, alleen is mijn nichtje een jaar ouder. Maar inmiddels zijn ze even groot is is de nieuwe favo hobby van onze hond de snottebellen van mijn nichtje aflebberen [voor allebei op arbo-hoogte]. Samen kijken ze altijd de teletubbies en Lara doet dan ook net of ze snapt wat er op tv komt en wat mijn nichtje aan kreten uitkraamt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
-knip-
Sjeekie, die hond is dat dat kleine pupje waar je laatst over vertelde..
die is giga hard gegroeid zeg..![]()
Hoeveel te vroeg waren zij geboren? Ik moest het heel even googelen, maar dat is ook vreselijk heftig zegquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat gaaf Rena!
Kennis van me is van de zomer ook veel te vroeg bevallen van een tweeling, zij hadden TTS en een was al overleden.
Het andere jochie heeft ook heel lang in het ziekenhuis gelegen maar doet het nu perfect!
Jeetjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Met 27 weken zijn ze geboren maar eentje was al eerder overleden, ze hebben de navelstreng door moeten snijden om de andere te redden. Dat was met 22 weken.
Hij woog 1030 gram toen hij geboren werd ( het overlevende jongetje ) .
Hij is op 14 juni geboren en mocht op 29-8 naar huis.
Toen ze beide nog in de buik zaten zelfs, het overleden kindje is tegelijk geboren met het andere kindje.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef rena het volgende:
[..]
JeetjeWat vreselijk..Dus als ik het goed begrijp hebben ze de navelstreng van het ene kindje doorgesneden toen de ander nog in de buik zat?
Maar het overlevende manneke doet het helemaal goed?
Ik ga er even heel brutaal uit dat deze vraag voor mij bedoeld wasquote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Lishe het volgende:
Ik hoop dat je zus en haar man nog even een beetje op kunnen laden voordat de mannetjes naar huis komen. Want dan begint er weer een heel nieuw tijdperk. (Maar je gaat natuurlijk heel vaak oppassen, zodat je zus lekker kan slapen. Toch?)
ik heb gewoon een beetje kippenvel!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef rena het volgende:
Wat is dit toch een vreselijk hartverwarmend forum![]()
Na 3 lange, lange maanden mogen de mannekes dan eindelijk naar hun eigen bedjes, en er is hier 3 maanden lang zo ontzettend lief meegeleefd, ik heb er bijna geen woorden voor! Hoewel het voor mijn zus en zwager natuurlijk het allerzwaarst is geweest die hele ziekenhuisperiode, en de komende tijd zal ook nog wel even pittig worden, is het voor ons als familie ook niet altijd makkelijk geweest.. Als ik dan het topic waar het begon teruglees, en zie hoe goed het nu gaat, is het haast niet te bevatten![]()
Een hele gemeende dikke zoen voor jullie allemaal!
Rena, wat geweldig nieuws!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef rena het volgende:
Na 3 maanden mogen de kleine helden EINDELIJK ECHT NAAR HUIS!!!Naar hun mooie kamertje dat al zo lang op ze staat te wachten
Wat een pretletter, lief!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil ook even pronken met mijn neefje Daniël
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef rena het volgende:
Ze zijn thuis en liggen in de wieg hoorde ik net van mijn moeder![]()
Jaquote:
Ik moet helaas een afspraak maken om op bezoek te komenquote:Op zondag 23 november 2008 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een hele poos geleden toen ze net waren geboren eens een heel zorgelijke post van je gelezen Rena, en ik vind het echt fijn om nu te zien dat ze thuis zijn! Vandaag ga je er heen?
Mijn zus heeft twee dochtertjes (eentje van net 3 jaar en eentje van 4 maanden), en mijn broer heeft één zoontje, van net 2. Bij hun is de tweede op komst.. Bij m'n zus pas ik al sinds een paar maanden na de geboorte van de eerste vrij regelmatig op, dus m'n oudste nichtje en ik zijn dikke vriendjes:
[ afbeelding ]
Mijn zus en zwager zijn dolblij ja, ik ben ook zo blij om mijn zus weer wat lekkerder in haar vel te zien zitten! Vond mijn zwager wel redelijk optimistisch telkens, hoewel hij het natuurlijk ook moeilijk had, maar ik denk dat het als moeder zijnde toch ook weer anders is, of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat onwijs lief zeg, zo saampjes in die wieg!
Ik kan me voorstellen dat het druk is voor je zus, maar wat zullen die ook blij zijn dat ze nu eindelijk met z'n viertjes thuis zijn!
Ga haar maar vaak helpen hoor!Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
Hier weer een fotootje van de kleine man.Vrijdag zie ik hem eindelijk weer!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Wat vreselijkquote:
Wat ligt hij er grappig bij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nou een foto waar je heel blij van wordt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ligt hij er grappig bij.![]()
Met mijn zus verloopt alles goed. Ze is nu ongeveer 6 maanden en voelt zich prima.![]()
Uiteraard staan de onzinnige kleine Sinterklaascadeautjes dit jaar in het teken van baby, aanstaande ouders, ooms, tantes, opa's en oma's dus ik heb me lekker uitgeleefd op de gedichten.
Ik heb een sinterklaasgedichtje geschreven voor bij het cadeautje voor de baby.Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi.
klautertje stoutertje
lief klein kaboutertje
veilig en warm
bij je mama
zo zacht
laat alles maar komen
ontdekken en dromen
slaap nog maar even
de wereld die wacht
Tot volgend jaar,
Kusje van Sint en Piet
Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef renzell het volgende:
Rena; hoe is het daar? Heb je de mannen al mogen vasthouden??? En hoe gaat het met ze, nu ze eindelijk thuis zijn? Doen ze het goed? Zijn je zus en haar vriend (man?) al een beetje gewend aan de situatie? Gek toch, dat ze zo veel ouder zijn dan het mannetje van míjn zus, maar ook zó veel kleiner.
Liesbreukje, allebei. Volgens de artsen gaan ze medisch ook redelijk gelijk op. Niet heel ernstig verder, maar voor de jongens zelf wel vervelend lijkt me.quote:
Oh nee, wat naar zeg!quote:Op zondag 7 december 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
zoals het leven gaat zo ook slecht en leuk nieuws
grimm sterkte daar
rena goed te lezen dat de mannetjes het doen, ik had even gemist dat ze ook nog geopereerd werden aan liesbreukjes
kleinetrom gefeliciteerd!
Mn neefje van 2,5 heeft van de week zn duim tussen de deur gehad, duimpje gebroken, nageltje eraf en handje een beetje open
Met de mannen is alles goedquote:Op maandag 8 december 2008 23:30 schreef renzell het volgende:
@Rena; sorry, ik heb geen goede foto's kunnen maken!Ik vraag wel weer of mijn zussie iets doorstuurt. Hoe is het met de mannen? Alles goed gegaan met het opereren van de liesbreukjes? Hoe zwaar zijn ze nu eigenlijk?
Wat een fijn moment moet dat geweest zijn Rena!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef rena het volgende:
Ik heb ze vandaag vast mogen houden en een kus op de bol mogen geven![]()
1 op de linkerarm en 1 op de rechterarm
![]()
Heb met 1 er van nog een tijdje op schoot zitten kroelen, heerlijk zo'n klein baby'tje tegen je lijf! Ze zijn nu 3500 gram ongeveer!
quote:Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef renzell het volgende:
Even met trots mijn kleine lieve neefje showen.
Ruim 2 maanden is ie al weer. Met kerst ga ik hem platknuffelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schattig dat hij zo enthousiast is over zijn neefje, moet heel leuk zijn om te zienquote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef renzell het volgende:
Juul vindt hem heel lief. Toen mijn zus zwanger was heeft hij maandenlang verkondigd dat het niet zijn neefje, maar zijn broertje was!Heel vasthoudend was hij daar in. Nu leest hij hem verhaaltjes voor (dwz; Julius kent alle verhalen van vrijwel alle dvd's van Thomas de stoomlocomotief uit zijn hoofd en vertelt deze woordelijk aan de kleine man
). En hij wil hem de hele tijd op schoot houden. Leuk, vind ik. Wij gaan binnenkort verhuizen naar dezelfde stad als mijn zus, dus waarschijnlijk gaan onze jongens dichter bij elkaar opgroeien dan ik tot nu toe dacht. Dat vind ik een heel fijn gevoel eigenlijk, misschien wel vooral omdat Juul geen broer of zus heeft (en een tweede ook niet bepaald in de planning ligt
). Bij mijn zus dezelfde situatie. Ik zou het tof vinden als ze op deze manier inderdaad een soort van 'broertjes' zouden worden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Met de twins gaat het goedquote:Hoe is het met de twins? Doen ze het goed? Ze moeten nu inmiddels toch lekkere spekkies beginnen te kweken, of niet? Heb je er al een hapje van genomen?![]()
![]()
Wat een heerlijk nieuws zo met de kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef kleinetrom het volgende:
kindje van mn schoonzus is nu 1 cm lang (?) en 7 weken oud, we zijn voorzichtig blij !!!
ze hebben het hartje gezien en morgen nemen ze de foto mee
Is het wat je verwacht hadquote:Op donderdag 25 december 2008 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
heeee renaeindelijk zie ik je een keer
Nog vrij jong ja, maar zie er ook nog eens jonger uit dan ik echt ben. Ben 21quote:Op donderdag 25 december 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
wat een jong koppie heb je !
(maar zo oud ben je toch ook niet?)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef renzell het volgende:
Oh Rena; wat lief!!!!![]()
![]()
Wow, ik krijg gewoon tranen in m'n ogen ervan!
quote:Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Even cross-posten uit F&F: Mijn nichtje voert Lara haar kerstdiner:
[ afbeelding ]
Echtquote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier nog geen neefje/nichtje.. Zusje is nu 35,5 week zwanger.. En loopt nog vrolijk rond.. Ze overweegt om haar baas te vragen of ze nog wat halve dagen mag komen werken de komende weken![]()
Wat schattigquote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Rena: ze is helemaal niet bang voor onze hond. Toen we tweede kerstdag binnenkwamen, stond ze in de keuken zo hard te wapperen met haar handjes, dat ze zowat opsteeg van blijdschap. Haar eerste reactie: "Wawa koekie?". Mijn nichtje weet dat als ze bij ons komt, ik altijd eerst de koekjesdoos van de hond te voorschijn haal en ze haar twee koekjes mag voeren. Dus dat was het eerste waar ze aan dacht toen we bij hen thuis binnenkwamen.
Toen Lara van haar eerste enthousiaste bui bekomen was, lagen ze samen op de poef van de hond onder het fleecedekentje: "Wawa slapen?". En Lara vind alles best wat mijn nichtje met haar doet. Ze sjouwen de hele dag achter elkaar aan, waar mijn nichtje aan het spelen is, daar ligt Lara op een halve meter vandaan om haar in de gaten te houden. En samen spelen ze verstoppertje of apporteert mijn nichtje het speelgoed van de hond.
Onze hond is ook wel de hond die ze het beste kent, bij andere honden is ze wat meer voorzichtiger. De labrador van vrienden van mijn zwager en schoonzusje is nogal onstuimig en loopt haar in zijn enthousiasme nog al eens omver. Daar moet ze dus ook niet zo veel van hebben. Terwijl het een schat van een hond is, maar hij is af en toe nogal onhandig.
Lekkere mannetjes zijn hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Carmella het volgende:
Já, já, já, já, ik ben weer een keer op tijd voor plaatjesOh Rena wat zijn ze lief! En zo schattig met z'n tweeën
![]()
Hoe gaat het nu met ze?
Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef rena het volgende:Aan liefde hebben die twee mannetjes geen gebrek, dat is een ding wat zeker is. En aan kleertjes ook niet
![]()
KP, sorry trouwens dat ik niet meer terug ben gekomen op je PM van een paar weken terug, maar het is niet meer nodig wegens volledige BV (ik vind het heel knap, ben benieuwd hoe lang ze het volhoud).
Ik word al moe als ik het zo leesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!
Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus had een haske dikke buik met de kerst.![]()
![]()
![]()
Nog tweeënhalve maand.
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werdHoe gaat het met haar?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef suuske343 het volgende:
halloIk wil hier ook bij horen....
![]()
Ik word over een goeie maand tante, en misschien wel eerder (of later)
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar het is natuurlijk ook net waar je op let![]()
Mijn zus is zwanger en het wordt en jongetje, dat weten we al.
Ze is uitgeteld op 15 februari...en ik kan echt niet wachten!!!!
en nu ga ik even lezen hoe of wat met jullie
waar blijven die foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef rena het volgende:
Wat fijn DeepfreezeScheelt een hoop zorgen denk ik! Stuitbevalling lijkt me ook wel een beetje eng, als zo veel nog in een keizersnee uiteindigen!
Hier leuk tante nieuws, ik ga morgen samen met mijn moeder voor het eerst een middagje oppassen op de twee kleine apen![]()
Heb er veel zin in!
We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef rena het volgende:
[..]
We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggenHeb de hele middag met kleine babies in mijn armen gezeten en een hoop geknuffeld
![]()
![]()
Dat tevreden geknor als ze in je armen in slaap vallen is zo lief
![]()
dat valt me tegen van je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met Kerst met mijn neefje de Herdertjes lagen bij nachten gezongen.
AJAAAAX.
Hij leert snel
We zongen oh Denneboom headbangend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat valt me tegen van je.
ik had je wel ingeschat op het thema van pommetje horlepiep
Het zijn zeker lekkere jongens!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat een lekkere binken annemiek
hoe is het nu met jou?
Op de foto's zie je het nog niet eens zo erg, maar in het echt kun je ze echt amper uit elkaar houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Rena, wat een heerlijk stel. En duidelijk broertjes!
Spannend zeg! Elke keer als nu de telefoon gaat zit jij er bovenopquote:Hier nog steeds geen tante Deepfreeze.. Zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar ze loopt nog vrolijk rond. Het is dat ze een mooie buik heeft, maar anders zou je ook niet geloven dat ze zwanger is
Goed hoor!quote:En hoe is het met Mirte, Tijmen en Emma dan? Daar heb ik ook al lang niks meer over gehoord
O, wat een leukerdjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Van december:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje vindt het kennelijk nog veel te gezellig daarbinnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Vandaag is zusje 41 weken zwanger.. En nog niks gehoord. Gisteren was haar controle goed. Dus het blijft afwachten.. Het kan nooit lang meer duren
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Het wordt een meisje volgens mijn opa's principe :
Als de baby te laat worden geboren, dan wordt het een meisje: die moet zich namelijk nog mooi maken, voordat ze naar buiten komt
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat vinden de grote zussen er vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje is 20 weken zwanger en krijgt na 2 meiden nu een zoon!
Nou, ik ben blij dat jij dat ook vindt. Iedereen vindt juist Mirte en Emma veel meer op elkaar lijken. En dat was een paar maanden geleden ook nog wel zo, maar de laatste maanden vind ik Emma echt veel meer op Tijmen gaan lijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef rena het volgende:
O, wat een leukerdjesEmma en Tijmen lijken heel erg op elkaar, en Myrte heeft weer een heel ander gezichtje
Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Ooit een stuiterende Deepfreeze gezien?
Nou, hier zit er een.. Een Deepfreeze die zomaar tante is geworden![]()
Een klein jochie, marco (martinus cornelis).![]()
3840 gram en 52 cm. Geboren na een bevalling van 6,5 uur
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef refro het volgende:
Ben sinds een paar weken ook trotse oom (zelfs peetoom) van Tijn. De eerste kleine binnen onze familie en het is toch een stuk leuker als ik gedacht had
Hier een foto van de kleine. Ja ik had zelfs de eer om de fotos voor het geboorte kaartje te maken
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef rena het volgende:
Ik ga morgen helpen de tweeling in bad te doen en vrijdag ga ik ze troosten als ze hun prikjes krijgenHeel fijn om ze nu zo vaak te zien en vast te mogen houden
Zeker, Het is mijn jongere broertje. Nog grappiger dus. Hij heeft het alleen maar over kinderwagens, kleine baby all stars en ga zo maar door.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij![]()
Ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Popples het volgende:
[..]
ahhh wat leuk Rena niet de prikjes maar wel een lieve tante die alles mee wil maken en overal meehelpt.
hadden mijn kids maar zo een tante of oom als jou.
Het was erg leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Rena, lekker gebadderd?
"Was dit het nou"quote:Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"![]()
Zo wilde ze nog wel 10 kinderenZe had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller
![]()
Komend weekend gaan we weer even gluren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
refro, wat een mooi klein ventje! Hij kijkt al echt de wereld in.
Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij![]()
Rena, lekker gebadderd?
Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"![]()
Zo wilde ze nog wel 10 kinderenZe had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller
![]()
Komend weekend gaan we weer even gluren
Geeft je zus nog bv?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef rena het volgende:
Ik ben vanmorgen voor het eerst ondergespuugd door mijn neefje![]()
Scheelt dat het nu alleen nog maar moedermelk is wat er uitkomt. Het zal ook nog wel vaker gaan gebeuren vrees ik.
De prikjes gingen goed, allebei even heel kwaad gehuild, maar daarna gelijk weer heel zoet. Kleine helden.
Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
MM, Grappig he.. Misschien is het wel de laatste keer dat je haar zo met die dikke buik zag? Ik had dat heel erg. Ben je eindelijk gewend aan je zus met buik, is hij ook zomaar weer verdwenen..
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.
Zou wel jammer zijn als hij zijn eerste achterkleinkind niet meer te zien zou krijgen.
sterkte ermee mindermutsig, ik hoop voor jullie dat hij die kleine nog kan zien, dat zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat vreselijkHeel veel sterkte
Ik hoop dat hij het nog mee mag maken.
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Sterkte MinderMutsig!
Toen mijn zus haar oudste kreeg lag mijn oma ook in het ziekenhuis op de hartbewaking. Ze heeft mijn nichtje nog gezien en twee weken later is ze overleden.
[ afbeelding ]
Da's zo lief, nieuwe opa's. Mijn vader was er helemaal beduusd van toen hij opa werd voor het eerst, we zijn toen nog midden in de nacht naar het ziekenhuis gereden om naar d'r te gaan kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.
Mijn zus is vandaag uitgerekend!
Mijn vader is op van de zenuwen.Hij belt de hele week al met rotsmoesjes naar mijn zus en mijn zwager om uit te vissen of er al wat komt.
spannendquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.
Mijn zus is vandaag uitgerekend!
Mijn vader is op van de zenuwen.Hij belt de hele week al met rotsmoesjes naar mijn zus en mijn zwager om uit te vissen of er al wat komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |