quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef renzell het volgende:
Draculettetje, gefeliciteerd!!!
Rena; het blijft goed gaan met ze hè, wat heerlijk toch!!! Stoere mannen!![]()
Mijn zus doet het ook hartstikke goed, vind ik. Heel grappig om te zien, hoe ze van de één op de andere dag een moeder is, vind ik. En het mannetje is heerlijk. Lief en klein en met hele zachte haartjes.Hij heeft wel wat problemen met drinken. Het is zo'n gulzig dier, dat hij tot voor kort wel 11 keer per dag voor een voeding kwam (
) en vervolgens 's avonds heel veel last had van krampjes. Ze probeert nu een wat strakker drinkschema te hanteren. Hopelijk helpt dat!
Ik wil hem ook de hele tijd vasthouden als ik daar ben.HEBBUH!!! wil ik...
Gelukkig mag dat ook.
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Ik wordt in juni oom voor de eerste keer!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Je klinkt precies zo als ik ga worden als de boys uit het ziekenhuis komenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef renzell het volgende:
Gefeliciteerd Grimm!
Zo zoet!
[ afbeelding ]
De mijne met de hare.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus heeft de 20 weken echo gehad.![]()
Ik krijg een nichtje.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Alles zat er op en aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Is zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |