abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64352619
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef kleinetrom het volgende:
kindje van mn schoonzus is nu 1 cm lang (?) en 7 weken oud, we zijn voorzichtig blij !!!
ze hebben het hartje gezien en morgen nemen ze de foto mee
Wat een heerlijk nieuws zo met de kerst Echt fijn!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64358496
Poppetje gezien, kastje dicht

[ Bericht 47% gewijzigd door rena op 26-12-2008 15:27:19 ]
And you know I might
  donderdag 25 december 2008 @ 19:16:55 #153
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_64359215
Wat een knappert rena! Welk tantezeggertje is dit? Geniet maar lekker van die hummeltjes!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 19:43:13 #154
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64359581
heeee rena eindelijk zie ik je een keer
pi_64360254
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
heeee rena eindelijk zie ik je een keer
Is het wat je verwacht had ?

Sjeekie_beekie; dit is de oudste van de 2 (S., besloten om wat meer privacy te behouden) (nu scheelt het 3 minuten haha).

Ik ben echt ZO verliefd op ze
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 20:26:59 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64360343
wat een jong koppie heb je !

(maar zo oud ben je toch ook niet?)
pi_64360435
quote:
Op donderdag 25 december 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
wat een jong koppie heb je !

(maar zo oud ben je toch ook niet?)
Nog vrij jong ja, maar zie er ook nog eens jonger uit dan ik echt ben. Ben 21
And you know I might
  donderdag 25 december 2008 @ 20:56:51 #158
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64360859
Wat een lieve foto!
En wat issie al groot! Echt een standaard formaat kleine baby, met spek en al, niet meer zo heel ielig.
was s. nou degene die de hersenbloeding had gehad?
gaan ze nu helemaal goed? en zijn pa en ma een beetje gewend?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64362369
Wat leuk zeg, Rena! Wat is het al een "echte baby" zo!
pi_64362699
Ja, ze zien er allebei al echt heel goed uit Zijn echt knappe kinders, maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk Ze wegen inmiddels beide rond de 3800 gram, dus ook echt al normaal babygewicht Die ik op de foto vast heb is inderdaad degene die een hersenbloedinkje gehad heeft, maar op de laatste MRI's bleek dat helemaal goed te zijn. Paps en mams zijn inmiddels gewend, het blijft zo leuk om mijn zus als moeder te zien en dan gelijk van 2 van die hummeltjes, echt een rijkdom Heb vanmiddag echt een hele tijd met ze op schoot gezeten. Bedankt voor de lieve reacties

Ook nog even een bizar feit: van de ongeveer 60 baby's per jaar die met 25 weken zwangerschap geboren worden overleeft ongeveer de helft daarvan.. En deze 2 helden hebben het beide gedaan, ik ben zo trots Blijft natuurlijk vreselijk sneu voor de kindjes die het niet halen
And you know I might
  donderdag 25 december 2008 @ 22:37:36 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64362810
Wat een heerlijke foto Rena!
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:45:14 #162
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_64366911
Oh Rena; wat lief!!!! Wow, ik krijg gewoon tranen in m'n ogen ervan!
pi_64371536
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef renzell het volgende:
Oh Rena; wat lief!!!! Wow, ik krijg gewoon tranen in m'n ogen ervan!
Houd je dan maar vast; ik krijg binnenkort nog een foto van mij met de boys samen

Andere ooms en tantes nog kerstfoto's van de neefjes en nichtjes ?
And you know I might
pi_64372221
ik ga vanmiddag bij mn nichtje kijken, die is kerstnacht bevallen van een dochter, ik ben dus voor de 2e keer oudtante!
en schoonzus was lekker misselijk gisteren, wel sneu, maar zoo zwanger!!!

geweldig rena!!
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2008 @ 11:32:33 #165
43556 miss_dynastie
pi_64372667
Ah, op tijd
Prachtige foto Rena!
  maandag 29 december 2008 @ 10:49:15 #166
44200 Sjeekie_Beekie
pi_64458030
Even cross-posten uit F&F: Mijn nichtje voert Lara haar kerstdiner:
Oudste, Jongste en Lara
pi_64458921
Hier nog geen neefje/nichtje.. Zusje is nu 35,5 week zwanger.. En loopt nog vrolijk rond.. Ze overweegt om haar baas te vragen of ze nog wat halve dagen mag komen werken de komende weken
pi_64458989
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Even cross-posten uit F&F: Mijn nichtje voert Lara haar kerstdiner:
[ afbeelding ]
Leuk getimede foto Ze is helemaal niet bang voor de hond ?
And you know I might
pi_64459024
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier nog geen neefje/nichtje.. Zusje is nu 35,5 week zwanger.. En loopt nog vrolijk rond.. Ze overweegt om haar baas te vragen of ze nog wat halve dagen mag komen werken de komende weken
Echt ? Maar is ze dan al met verlof, want normaal ga je ook pas met 36 weken met verlof toch? Ben geen expert daar in
And you know I might
pi_64459203
Ze moet vanaf 1 januari met verlof. Dus 36 weken (normaal is 34/36 weken). Maar ze ziet het nog niet zitten om hele dagen thuis te blijven.
  maandag 29 december 2008 @ 21:49:29 #171
44200 Sjeekie_Beekie
pi_64479435
@Rena: ze is helemaal niet bang voor onze hond. Toen we tweede kerstdag binnenkwamen, stond ze in de keuken zo hard te wapperen met haar handjes, dat ze zowat opsteeg van blijdschap. Haar eerste reactie: "Wawa koekie?". Mijn nichtje weet dat als ze bij ons komt, ik altijd eerst de koekjesdoos van de hond te voorschijn haal en ze haar twee koekjes mag voeren. Dus dat was het eerste waar ze aan dacht toen we bij hen thuis binnenkwamen.

Toen Lara van haar eerste enthousiaste bui bekomen was, lagen ze samen op de poef van de hond onder het fleecedekentje: "Wawa slapen?". En Lara vind alles best wat mijn nichtje met haar doet. Ze sjouwen de hele dag achter elkaar aan, waar mijn nichtje aan het spelen is, daar ligt Lara op een halve meter vandaan om haar in de gaten te houden. En samen spelen ze verstoppertje of apporteert mijn nichtje het speelgoed van de hond .

Onze hond is ook wel de hond die ze het beste kent, bij andere honden is ze wat meer voorzichtiger. De labrador van vrienden van mijn zwager en schoonzusje is nogal onstuimig en loopt haar in zijn enthousiasme nog al eens omver. Daar moet ze dus ook niet zo veel van hebben. Terwijl het een schat van een hond is, maar hij is af en toe nogal onhandig.
Oudste, Jongste en Lara
pi_64567108
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Rena: ze is helemaal niet bang voor onze hond. Toen we tweede kerstdag binnenkwamen, stond ze in de keuken zo hard te wapperen met haar handjes, dat ze zowat opsteeg van blijdschap. Haar eerste reactie: "Wawa koekie?". Mijn nichtje weet dat als ze bij ons komt, ik altijd eerst de koekjesdoos van de hond te voorschijn haal en ze haar twee koekjes mag voeren. Dus dat was het eerste waar ze aan dacht toen we bij hen thuis binnenkwamen.

Toen Lara van haar eerste enthousiaste bui bekomen was, lagen ze samen op de poef van de hond onder het fleecedekentje: "Wawa slapen?". En Lara vind alles best wat mijn nichtje met haar doet. Ze sjouwen de hele dag achter elkaar aan, waar mijn nichtje aan het spelen is, daar ligt Lara op een halve meter vandaan om haar in de gaten te houden. En samen spelen ze verstoppertje of apporteert mijn nichtje het speelgoed van de hond .

Onze hond is ook wel de hond die ze het beste kent, bij andere honden is ze wat meer voorzichtiger. De labrador van vrienden van mijn zwager en schoonzusje is nogal onstuimig en loopt haar in zijn enthousiasme nog al eens omver. Daar moet ze dus ook niet zo veel van hebben. Terwijl het een schat van een hond is, maar hij is af en toe nogal onhandig.
Wat schattig Fijn ook dat de hond zo makkelijk is
And you know I might
pi_64567161
Lalalala.

[ Bericht 46% gewijzigd door rena op 03-01-2009 00:24:27 ]
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 22:45:34 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64567946
ze lijken echt enorm op elkaar!
zijn ze een of twee-eiïg?

waarom hebben ze sokjes aan de handjes?
pi_64568178
Ze hebben erg lange nageltjes en halen anders hun gezicht open Ze hebben het ook al voor elkaar gekregen, de kleine rakkers

En ja, ze zijn bijna 100% zeker een-eiïg.
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 1 januari 2009 @ 22:54:45 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64568246
is ook eigenlijk niet te missen he t is echt één gezicht die twee
pi_64568295
Het enige verschil wat wij nu zien is dat er 1 net wat bollere wangetjes heeft Zijn nu beide ekkere spekbaby's, al bijna 4 kilo
And you know I might
pi_64568908
Jeetje, wat lijken ze veel op elkaar! En wat sneu zeg, dat ze zichzelf verwonden met die nageltjes... wel een goede oplossing met die sokjes!
pi_64570186
Já, já, já, já, ik ben weer een keer op tijd voor plaatjes Oh Rena wat zijn ze lief! En zo schattig met z'n tweeën

Hoe gaat het nu met ze?
pi_64570901
Neeeeeeeeeeeeeee

Ik keek x heul veul
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64575399
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Carmella het volgende:
Já, já, já, já, ik ben weer een keer op tijd voor plaatjes Oh Rena wat zijn ze lief! En zo schattig met z'n tweeën

Hoe gaat het nu met ze?
Lekkere mannetjes zijn het , ik heb mijn zus al gevraagd of ik er een mocht hebben Toen nodigde mijn zwager me uit om eens een nachtje te komen logeren Ze doen het voor de rest super, worden lekker spekkig en ontwikkelen zich zoals elke baby
And you know I might
pi_64587778
gaaf rena, wat een genieten dan!
schattige foto's ook, wat een mannetjes heerlijk!
pi_64588381
wat lieffffff......en al 4 kilo ! Dat gaat goed !
Leuk om ze een x te zien !
Geniet van ze !
pi_64591316
Aan liefde hebben die twee mannetjes geen gebrek, dat is een ding wat zeker is. En aan kleertjes ook niet

KP, sorry trouwens dat ik niet meer terug ben gekomen op je PM van een paar weken terug, maar het is niet meer nodig wegens volledige BV (ik vind het heel knap, ben benieuwd hoe lang ze het volhoud ).
And you know I might
pi_64592201
Mijn zus had een haske dikke buik met de kerst.
Nog tweeënhalve maand.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64593245
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef rena het volgende:
Aan liefde hebben die twee mannetjes geen gebrek, dat is een ding wat zeker is. En aan kleertjes ook niet

KP, sorry trouwens dat ik niet meer terug ben gekomen op je PM van een paar weken terug, maar het is niet meer nodig wegens volledige BV (ik vind het heel knap, ben benieuwd hoe lang ze het volhoud ).
Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!
pi_64596939
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!
Ik word al moe als ik het zo lees Helaas ( ) zit het tweelingen gen bij ons in de familie, hoewel die van mijn zus puur toeval was (een-eiig is niet erfelijk). Maar ik weet wel 100% zeker dat ik later ook BV ga geven hoor, hoe vermoeiend het ook mag zijn, al is het een drieling, zeg ik nu!
And you know I might
pi_64596986
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus had een haske dikke buik met de kerst.
Nog tweeënhalve maand.
Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werd Hoe gaat het met haar?
And you know I might
pi_64597139
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef rena het volgende:

[..]

Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werd Hoe gaat het met haar?
Ik ook!
Gaat heel goed. Ze is vorige week nog naar de hardlooptraining geweest, heeft geen kwaaltjes en is niet heel erg moe. Eigenlijk een voorbeeldige zwangerschap tot nu toe.
pi_64718347
Mijn "kleine" zusje zit nu in het ziekenhuis voor een echo. Haar huisarts had vrijdag geen idee hoe de baby lag.. Hij heeft een licht vermoeden dat het een stuit is, maar kon dat echt niet goed voelen omdat ze baby heel diep in haar buik ligt. Dus nu maar een echo om eens te kijken of het echt een stuit is.. Best spannend.
Ze had zelf het idee dat ze wel tot de 41-42 zou doorlopen (zoals ik en onze moeder). Maar straks mag ze met 38-39 weken een keizersnede
pi_64719324
Dat zou wel erg balen zijn Deepfreeze Is het bij een stuit altijd perse een keizersnee? Ik hoop voor haar dat de kleine gewoon goed ligt!
And you know I might
pi_64723346
Zusje heeft gebeld.. En het is gelukkig goed. De gyneacoloog die de echo deed kon het zelf ook niet voelen. Maar op de echo bleek gelukkig dat de kleine met het hoofdje beneden ligt. Niks aan de hand dus. Voor zover haar enige zorg deze hele zwangerschap weer van tafel geveegd

Rena, een stuitbevalling wordt vaak een keizersnede. Je mag ook gewoon bevallen, maar zo'n stuitbevalling eindigt ook regelmatig (iets van 40%) ook nog in een keizersnede..
pi_64825854
Wat fijn Deepfreeze Scheelt een hoop zorgen denk ik! Stuitbevalling lijkt me ook wel een beetje eng, als zo veel nog in een keizersnee uiteindigen!

Hier leuk tante nieuws, ik ga morgen samen met mijn moeder voor het eerst een middagje oppassen op de twee kleine apen Heb er veel zin in!
And you know I might
pi_64826077
Wat leuk, geniet ervan! Lekker veel knuffelen... en foto's maken!
pi_64827678
hallo Ik wil hier ook bij horen....
Ik word over een goeie maand tante, en misschien wel eerder (of later)
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar het is natuurlijk ook net waar je op let
Mijn zus is zwanger en het wordt en jongetje, dat weten we al.
Ze is uitgeteld op 15 februari...en ik kan echt niet wachten!!!!

en nu ga ik even lezen hoe of wat met jullie
pi_64828999
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef suuske343 het volgende:
hallo Ik wil hier ook bij horen....
Ik word over een goeie maand tante, en misschien wel eerder (of later)
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar het is natuurlijk ook net waar je op let
Mijn zus is zwanger en het wordt en jongetje, dat weten we al.
Ze is uitgeteld op 15 februari...en ik kan echt niet wachten!!!!

en nu ga ik even lezen hoe of wat met jullie
Gefeliciteerd!

Fijn dat alles goed is Deepfreeze, van alle dingen die mij vreselijk lijken aan een bevalling staat een suitbevalling toch wel bovenaan. Ik weet dat de boel rekt bij een bevalling maar bij een stuit vraag ik me af of dat ooit nog weer terug kan krimpen.
pi_64830071
suuske, gefeliciteerd.. Mijn zusje is 30-jan uitgerekend. Maar de familie is bekend met laatkomertjes. Ik gok op 10 februari

Rena, veel plezier morgen. Lekker die 2 appies vertroetelen!!

Mij lijkt een stuitbevalling ook niks. Dat rekken schijnt nog wel mee te vallen, zo'n hoofd is best groot en hard(schedel), in verhouding met het lichaam. Weet je wat mij eng lijkt, dat als het lichaam er al uit is, dat het hoofdje niet blijkt te passen
pi_64853601
Welkom suuske!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:21:41 #199
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_64991655
Mijn zusje en haar vriend hebben zich vorige maand verloofd en ze willen begin 2010 gaan trouwen. Is het heel voorbarig als ik alvast post hier? Naar verluid willen ze hun eigen voetbalteam baren, dus zo lang zal het toch niet meer duren voor ik tante word

En ja, het is geen geheim dat ik zelf geen kinderen wil vanwege overbevolking ect, en toch hoop ik stiekem dat ik snel een nichtje of neefje krijg. Technisch gezien is het dan niet mijn schuld, toch?
pi_64999146
kleine smurf is nu 4 cm, alles gaat goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')