Wat een heerlijk nieuws zo met de kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef kleinetrom het volgende:
kindje van mn schoonzus is nu 1 cm lang (?) en 7 weken oud, we zijn voorzichtig blij !!!
ze hebben het hartje gezien en morgen nemen ze de foto mee
Is het wat je verwacht hadquote:Op donderdag 25 december 2008 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
heeee renaeindelijk zie ik je een keer
Nog vrij jong ja, maar zie er ook nog eens jonger uit dan ik echt ben. Ben 21quote:Op donderdag 25 december 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
wat een jong koppie heb je !
(maar zo oud ben je toch ook niet?)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef renzell het volgende:
Oh Rena; wat lief!!!!![]()
![]()
Wow, ik krijg gewoon tranen in m'n ogen ervan!
quote:Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Even cross-posten uit F&F: Mijn nichtje voert Lara haar kerstdiner:
[ afbeelding ]
Echtquote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier nog geen neefje/nichtje.. Zusje is nu 35,5 week zwanger.. En loopt nog vrolijk rond.. Ze overweegt om haar baas te vragen of ze nog wat halve dagen mag komen werken de komende weken![]()
Wat schattigquote:Op maandag 29 december 2008 21:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@Rena: ze is helemaal niet bang voor onze hond. Toen we tweede kerstdag binnenkwamen, stond ze in de keuken zo hard te wapperen met haar handjes, dat ze zowat opsteeg van blijdschap. Haar eerste reactie: "Wawa koekie?". Mijn nichtje weet dat als ze bij ons komt, ik altijd eerst de koekjesdoos van de hond te voorschijn haal en ze haar twee koekjes mag voeren. Dus dat was het eerste waar ze aan dacht toen we bij hen thuis binnenkwamen.
Toen Lara van haar eerste enthousiaste bui bekomen was, lagen ze samen op de poef van de hond onder het fleecedekentje: "Wawa slapen?". En Lara vind alles best wat mijn nichtje met haar doet. Ze sjouwen de hele dag achter elkaar aan, waar mijn nichtje aan het spelen is, daar ligt Lara op een halve meter vandaan om haar in de gaten te houden. En samen spelen ze verstoppertje of apporteert mijn nichtje het speelgoed van de hond.
Onze hond is ook wel de hond die ze het beste kent, bij andere honden is ze wat meer voorzichtiger. De labrador van vrienden van mijn zwager en schoonzusje is nogal onstuimig en loopt haar in zijn enthousiasme nog al eens omver. Daar moet ze dus ook niet zo veel van hebben. Terwijl het een schat van een hond is, maar hij is af en toe nogal onhandig.
Lekkere mannetjes zijn hetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:09 schreef Carmella het volgende:
Já, já, já, já, ik ben weer een keer op tijd voor plaatjesOh Rena wat zijn ze lief! En zo schattig met z'n tweeën
![]()
Hoe gaat het nu met ze?
Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:22 schreef rena het volgende:Aan liefde hebben die twee mannetjes geen gebrek, dat is een ding wat zeker is. En aan kleertjes ook niet
![]()
KP, sorry trouwens dat ik niet meer terug ben gekomen op je PM van een paar weken terug, maar het is niet meer nodig wegens volledige BV (ik vind het heel knap, ben benieuwd hoe lang ze het volhoud).
Ik word al moe als ik het zo leesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Is niet erg. Volledig BV, dat heb ik ook gedaan de eerste 3 maanden. Verstand op 0, blik op oneindig en gaan. Na 3 maanden kon je me opvegen. 9 x BV en 9x kolven op een dag...HALLELUJAH!
Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus had een haske dikke buik met de kerst.![]()
![]()
![]()
Nog tweeënhalve maand.
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:33 schreef rena het volgende:
[..]
Gaat snel de tijd, heb echt het idee dat jij pas net hier gemeld had dat je tante werdHoe gaat het met haar?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef suuske343 het volgende:
halloIk wil hier ook bij horen....
![]()
Ik word over een goeie maand tante, en misschien wel eerder (of later)
Ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar het is natuurlijk ook net waar je op let![]()
Mijn zus is zwanger en het wordt en jongetje, dat weten we al.
Ze is uitgeteld op 15 februari...en ik kan echt niet wachten!!!!
en nu ga ik even lezen hoe of wat met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |