Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.
 Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.  

Mijn zus en zwager zijn dolblij ja, ik ben ook zo blij om mijn zus weer wat lekkerder in haar vel te zien zitten! Vond mijn zwager wel redelijk optimistisch telkens, hoewel hij het natuurlijk ook moeilijk had, maar ik denk dat het als moeder zijnde toch ook weer anders is, of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat onwijs lief zeg, zo saampjes in die wieg!
Ik kan me voorstellen dat het druk is voor je zus, maar wat zullen die ook blij zijn dat ze nu eindelijk met z'n viertjes thuis zijn!
Ga haar maar vaak helpen hoor!Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.
 Ik ben wel verbaasd over de moedergevoelens die deze wurmpjes bij mij opgewekt hebben
 Ik ben wel verbaasd over de moedergevoelens die deze wurmpjes bij mij opgewekt hebben  

Kun je misschien niet een foto pm-en naar me? Ik ben zo benieuwd naar ze!
  Kun je misschien niet een foto pm-en naar me? Ik ben zo benieuwd naar ze!   

quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]
Hier weer een fotootje van de kleine man.Vrijdag zie ik hem eindelijk weer!!!

Wat ligt hij er heerlijk relaxed bij!
 Wat ligt hij er heerlijk relaxed bij!  

quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Ik wordt in juni oom voor de eerste keer!!!
 Ze hebben een miskraam...
 Ze hebben een miskraam...

Wat vreselijkquote:
 Heel veel sterkte!
 Heel veel sterkte!

Wat ligt hij er grappig bij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi.
  Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi. 

Dat is nou een foto waar je heel blij van wordt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]

Liefquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ligt hij er grappig bij.
Met mijn zus verloopt alles goed. Ze is nu ongeveer 6 maanden en voelt zich prima.
Uiteraard staan de onzinnige kleine Sinterklaascadeautjes dit jaar in het teken van baby, aanstaande ouders, ooms, tantes, opa's en oma's dus ik heb me lekker uitgeleefd op de gedichten.
Ik heb een sinterklaasgedichtje geschreven voor bij het cadeautje voor de baby.Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi.
klautertje stoutertje
lief klein kaboutertje
veilig en warm
bij je mama
zo zacht
laat alles maar komen
ontdekken en dromen
slaap nog maar even
de wereld die wacht
Tot volgend jaar,
Kusje van Sint en Piet

Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef renzell het volgende:
Rena; hoe is het daar? Heb je de mannen al mogen vasthouden??? En hoe gaat het met ze, nu ze eindelijk thuis zijn? Doen ze het goed? Zijn je zus en haar vriend (man?) al een beetje gewend aan de situatie? Gek toch, dat ze zo veel ouder zijn dan het mannetje van míjn zus, maar ook zó veel kleiner.
 Nog niet vastgehouden, wel al wieggegluurd, maar de mannen zijn als het goed is vandaag geopereerd, dus misschien volgende week vasthouden, dat was het criteria voor mijn zus; eerst al dat medische gedoe een beetje achter de rug en dan mogen mensen ze beperkt vasthouden
 Nog niet vastgehouden, wel al wieggegluurd, maar de mannen zijn als het goed is vandaag geopereerd, dus misschien volgende week vasthouden, dat was het criteria voor mijn zus; eerst al dat medische gedoe een beetje achter de rug en dan mogen mensen ze beperkt vasthouden  Zus en man zijn redelijk gewend aan de situatie, maar vooral de nachtelijke situatie is wennen; het zijn vreselijke nachtbrakers
 Zus en man zijn redelijk gewend aan de situatie, maar vooral de nachtelijke situatie is wennen; het zijn vreselijke nachtbrakers  en overdag slapen ze. Mijn moeder gaat volgende week een middagje oppassen en dan gaan zus en zwager boven een middag liggen bijslapen
 en overdag slapen ze. Mijn moeder gaat volgende week een middagje oppassen en dan gaan zus en zwager boven een middag liggen bijslapen  Blijft gek he, mijn zus was officieel vorige week uitgerekend
 Blijft gek he, mijn zus was officieel vorige week uitgerekend  

?
 ?

Liesbreukje, allebei. Volgens de artsen gaan ze medisch ook redelijk gelijk op. Niet heel ernstig verder, maar voor de jongens zelf wel vervelend lijkt me.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |