abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:53:12 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63522861
Oh wat onwijs lief zeg, zo saampjes in die wieg!
Ik kan me voorstellen dat het druk is voor je zus, maar wat zullen die ook blij zijn dat ze nu eindelijk met z'n viertjes thuis zijn!
Ga haar maar vaak helpen hoor! Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.
pi_63522885
Ach wat lief zo saampjes in hun eigen bedje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63523085
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat onwijs lief zeg, zo saampjes in die wieg!
Ik kan me voorstellen dat het druk is voor je zus, maar wat zullen die ook blij zijn dat ze nu eindelijk met z'n viertjes thuis zijn!
Ga haar maar vaak helpen hoor! Voor zover ze daar behoefte aan hebben he, ik kan me voorstellen dat het nu heel druk is met visite, maar over een maand of 3 stelt ze dat vast ook nog heel erg op prijs.
Mijn zus en zwager zijn dolblij ja, ik ben ook zo blij om mijn zus weer wat lekkerder in haar vel te zien zitten! Vond mijn zwager wel redelijk optimistisch telkens, hoewel hij het natuurlijk ook moeilijk had, maar ik denk dat het als moeder zijnde toch ook weer anders is, of niet?

Ik heb mijn hulp al aangeboden toen ze nog niet eens zwanger was, dus dat zit wel goed Ik ben wel verbaasd over de moedergevoelens die deze wurmpjes bij mij opgewekt hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:40:54 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63524366
Rena, wat liggen ze er heerlijk bij in die gave wieg
Ik was vandaag jarig en werd door de telefoon toegezongen door mijn nichtjes, zooooo lief.
Het hele kdv repertoire werd er door heen gejast en daarna ging de oudste, bijna 4 en een echte kletstante, me helemaal uithoren over wat ik had gekregen en wie er op bezoek kwamen
En mn zusje is alweer een derde aan het brouwen.
Heel maf, ik liep vanochtend op straat en ik wist ineens zomaar de perfecte naam voor nummer 3 als het weer een meisje zou zijn. Bij die andere twee heb ik niet eens een naam geopperd, maar deze naam vond ik zo perfect dat ik tegen dr zei dat ik m echt kwijt moest.
Zij helemaal gillen, die naam had zij zelf al bij nr 2 in haar hoofd en nu al zeker voor nr 3 als het dus weer een meisje zal worden.
Te grappig eigenlijk want de namen van de oudste twee zijn totaal niet mijn smaak
En de oudste had al twee weken geleden aan haar gevraagd of ze soms weer een baby in haar buik had want die was weer dik. Heeft ze haar nog maar even afgescheept met dat ze veel gegeten had want anders wordt dat stuk ongeduld echt niet te harden tot half juni
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 november 2008 @ 01:07:18 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63525944
Ah, Rena, ik heb ze gemist. Kun je misschien niet een foto pm-en naar me? Ik ben zo benieuwd naar ze!
pi_63527432
Ik heb ze ook gemist
als je aan pm-en doet, zou ik ze ook graag alsnog willen zien

Zwijmelen bij zo'n wiegje, heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63528059
foto's weer gemist hier, maar rena wat een ontzettend goed nieuws, ik ben echt blij voor je/jullie!!
pi_63539084
Ik heb de foto's ook gemist... mag ik ze via pm?
pi_63541702
Ik pm ze zo even
And you know I might
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:19:52 #110
105888 renzell
pi_63690049

Hier weer een fotootje van de kleine man. Vrijdag zie ik hem eindelijk weer!!!
pi_63703197
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:19 schreef renzell het volgende:
[ afbeelding ]

Wat ligt hij er heerlijk relaxed bij!
And you know I might
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:05:10 #112
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63703356
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Ik wordt in juni oom voor de eerste keer!!!
Ze hebben een miskraam...
pi_63703492
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef Grimm het volgende:

[..]

Wat vreselijk Heel veel sterkte!
And you know I might
pi_63713459
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:05 schreef Grimm het volgende:

[..]

Wat erg. Sterkte.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63713633
quote:
[ afbeelding ]

Wat ligt hij er grappig bij.

Met mijn zus verloopt alles goed. Ze is nu ongeveer 6 maanden en voelt zich prima.
Uiteraard staan de onzinnige kleine Sinterklaascadeautjes dit jaar in het teken van baby, aanstaande ouders, ooms, tantes, opa's en oma's dus ik heb me lekker uitgeleefd op de gedichten.
Ik heb een sinterklaasgedichtje geschreven voor bij het cadeautje voor de baby. Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi.

klautertje stoutertje
lief klein kaboutertje
veilig en warm
bij je mama
zo zacht

laat alles maar komen
ontdekken en dromen
slaap nog maar even
de wereld die wacht

Tot volgend jaar,

Kusje van Sint en Piet
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:02:00 #116
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63713941
Tsja..bewijst maar weer n's dat je kinderen krijgt en niet neemt. En ik had nog wel zo'n mooi superman pyama gekocht!! dat kan de kast weer in hehe
pi_63716581
quote:
[ afbeelding ]

Dat is nou een foto waar je heel blij van wordt.
75 topics = FIN
pi_63739941
leuke, relaxte foto zeg, renzell.
mindermutsig: schattig!!!
en grimm...sterkte...
  donderdag 4 december 2008 @ 23:37:37 #119
105888 renzell
pi_63770904
Hé, Grimm, wat ontzettend kut zeg!!! Echt heel naar!

Dank jullie wel trouwens, voor de lieve reacties. Ik ga die kleine man morgen heeeeeeeerlijk kapot knuffelen!

Rena; hoe is het daar? Heb je de mannen al mogen vasthouden??? En hoe gaat het met ze, nu ze eindelijk thuis zijn? Doen ze het goed? Zijn je zus en haar vriend (man?) al een beetje gewend aan de situatie? Gek toch, dat ze zo veel ouder zijn dan het mannetje van míjn zus, maar ook zó veel kleiner.

MinderMutsig, lief!

[ Bericht 39% gewijzigd door renzell op 04-12-2008 23:42:43 ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2008 @ 00:36:38 #120
43556 miss_dynastie
pi_63772189
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat ligt hij er grappig bij.

Met mijn zus verloopt alles goed. Ze is nu ongeveer 6 maanden en voelt zich prima.
Uiteraard staan de onzinnige kleine Sinterklaascadeautjes dit jaar in het teken van baby, aanstaande ouders, ooms, tantes, opa's en oma's dus ik heb me lekker uitgeleefd op de gedichten.
Ik heb een sinterklaasgedichtje geschreven voor bij het cadeautje voor de baby. Beetje van mezelf en een beetje van het onderschrift van Vivi.

klautertje stoutertje
lief klein kaboutertje
veilig en warm
bij je mama
zo zacht

laat alles maar komen
ontdekken en dromen
slaap nog maar even
de wereld die wacht

Tot volgend jaar,

Kusje van Sint en Piet
Lief
pi_63788214
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef renzell het volgende:
Rena; hoe is het daar? Heb je de mannen al mogen vasthouden??? En hoe gaat het met ze, nu ze eindelijk thuis zijn? Doen ze het goed? Zijn je zus en haar vriend (man?) al een beetje gewend aan de situatie? Gek toch, dat ze zo veel ouder zijn dan het mannetje van míjn zus, maar ook zó veel kleiner.
Lief dat je het vraagt Nog niet vastgehouden, wel al wieggegluurd, maar de mannen zijn als het goed is vandaag geopereerd, dus misschien volgende week vasthouden, dat was het criteria voor mijn zus; eerst al dat medische gedoe een beetje achter de rug en dan mogen mensen ze beperkt vasthouden Zus en man zijn redelijk gewend aan de situatie, maar vooral de nachtelijke situatie is wennen; het zijn vreselijke nachtbrakers en overdag slapen ze. Mijn moeder gaat volgende week een middagje oppassen en dan gaan zus en zwager boven een middag liggen bijslapen Blijft gek he, mijn zus was officieel vorige week uitgerekend

Plaats je morgen een foto'tje ?
And you know I might
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2008 @ 19:08:41 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63793368
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:08 schreef lady-wrb het volgende:
waaraan zijn ze geopereerd?
Liesbreukje, allebei. Volgens de artsen gaan ze medisch ook redelijk gelijk op. Niet heel ernstig verder, maar voor de jongens zelf wel vervelend lijkt me.
And you know I might
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:49:18 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63793451
Ja, het zal best even heel heftig zijn, zo'n tweetal.
Fijn dat het liesbreukje ook gerepareerd is bij de mannen, en hopelijk mag je dan binnenkort eens knuffelen met ze.
pi_63807300
ik kreeg gisteren voor pakjesavond een zwangerschapstest, een positieve welteverstaan.

dus, ik word weer tante!!!!

( volgens zoonlief wordt het deze keer een meisje)
dat alles goed moge gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')