Oh nee, wat naar zeg!quote:Op zondag 7 december 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
zoals het leven gaat zo ook slecht en leuk nieuws
grimm sterkte daar
rena goed te lezen dat de mannetjes het doen, ik had even gemist dat ze ook nog geopereerd werden aan liesbreukjes
kleinetrom gefeliciteerd!
Mn neefje van 2,5 heeft van de week zn duim tussen de deur gehad, duimpje gebroken, nageltje eraf en handje een beetje open
Met de mannen is alles goedquote:Op maandag 8 december 2008 23:30 schreef renzell het volgende:
@Rena; sorry, ik heb geen goede foto's kunnen maken!Ik vraag wel weer of mijn zussie iets doorstuurt. Hoe is het met de mannen? Alles goed gegaan met het opereren van de liesbreukjes? Hoe zwaar zijn ze nu eigenlijk?
Wat een fijn moment moet dat geweest zijn Rena!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef rena het volgende:
Ik heb ze vandaag vast mogen houden en een kus op de bol mogen geven![]()
1 op de linkerarm en 1 op de rechterarm
![]()
Heb met 1 er van nog een tijdje op schoot zitten kroelen, heerlijk zo'n klein baby'tje tegen je lijf! Ze zijn nu 3500 gram ongeveer!
quote:Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef renzell het volgende:
Even met trots mijn kleine lieve neefje showen.
Ruim 2 maanden is ie al weer. Met kerst ga ik hem platknuffelen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schattig dat hij zo enthousiast is over zijn neefje, moet heel leuk zijn om te zienquote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef renzell het volgende:
Juul vindt hem heel lief. Toen mijn zus zwanger was heeft hij maandenlang verkondigd dat het niet zijn neefje, maar zijn broertje was!Heel vasthoudend was hij daar in. Nu leest hij hem verhaaltjes voor (dwz; Julius kent alle verhalen van vrijwel alle dvd's van Thomas de stoomlocomotief uit zijn hoofd en vertelt deze woordelijk aan de kleine man
). En hij wil hem de hele tijd op schoot houden. Leuk, vind ik. Wij gaan binnenkort verhuizen naar dezelfde stad als mijn zus, dus waarschijnlijk gaan onze jongens dichter bij elkaar opgroeien dan ik tot nu toe dacht. Dat vind ik een heel fijn gevoel eigenlijk, misschien wel vooral omdat Juul geen broer of zus heeft (en een tweede ook niet bepaald in de planning ligt
). Bij mijn zus dezelfde situatie. Ik zou het tof vinden als ze op deze manier inderdaad een soort van 'broertjes' zouden worden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Met de twins gaat het goedquote:Hoe is het met de twins? Doen ze het goed? Ze moeten nu inmiddels toch lekkere spekkies beginnen te kweken, of niet? Heb je er al een hapje van genomen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |