abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63819314
zoals het leven gaat zo ook slecht en leuk nieuws

grimm sterkte daar

rena goed te lezen dat de mannetjes het doen, ik had even gemist dat ze ook nog geopereerd werden aan liesbreukjes

kleine trom gefeliciteerd!

Mn neefje van 2,5 heeft van de week zn duim tussen de deur gehad, duimpje gebroken, nageltje eraf en handje een beetje open
pi_63819996
heb mn broertje dat eens zien doen, draculettetje, niet leuk!!!
bij mn schoonzus wordt volgende week meteen bloed afgenomen en gekeken wat ze al iets afwijkends kunnen vinden en dan gaan ze voor de kerst weer.
ze mogen binnenkomen zo vaak als ze willen, zonder afsrpaak, das wel een lekker gevoel.
maar, het schijnt nu al anders, beter te voelen, dus we hopen met ze mee!
  maandag 8 december 2008 @ 23:30:41 #128
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_63865568
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
zoals het leven gaat zo ook slecht en leuk nieuws

grimm sterkte daar

rena goed te lezen dat de mannetjes het doen, ik had even gemist dat ze ook nog geopereerd werden aan liesbreukjes

kleinetrom gefeliciteerd!

Mn neefje van 2,5 heeft van de week zn duim tussen de deur gehad, duimpje gebroken, nageltje eraf en handje een beetje open
Oh nee, wat naar zeg! Arm ventje!!! Dat is nog altijd een soort van nachtmerrie van me, dat dát een keer gebeurt. Hoe gaat het nu?

Kleinetrom, gefeliciteerd!!!

@Rena; sorry, ik heb geen goede foto's kunnen maken! Ik vraag wel weer of mijn zussie iets doorstuurt. Hoe is het met de mannen? Alles goed gegaan met het opereren van de liesbreukjes? Hoe zwaar zijn ze nu eigenlijk?
pi_63865955
Mijn kleine nichtje wordt donderdag alweer 1....

Wat gaat de tijd toch snel. Zal binnenkort even een recente foto van dr zoeken. Vind ik wel weer even leuk
pi_63889017
precies, lekker spammen met die meid, leuk!
pi_63890044
het laatste wat ik heb gehoord is dat ie er gelukkig niet al te veel last van heeft
wil zn duim graag gebruiken bij dingen vastpakken en spelen enzo
maar op het moment zelf moet ie wel door de grond zijn gegaan!
pi_63909975
Ik ben een lurker, ik heb dus nog nooit iets gepost op Fok!, maar ik verheugde me er op hier over een maandje of wat te kunnen zeggen dat ik een supertrotse tante ben (want ja, als ik niemand mag zeggen dat mijn zus zwanger is, ga ik het ook niet op een forum plaatsen). Ik was de enige in de hele familie die al wist dat mijn zus zwanger was en voelde me daardoor heel speciaal en leefde al heel erg mee met pijnlijke borsten en maagzuur en alles.

Gister verloor mijn zus ineens veel bloed en onderzoek in het ziekenhuis bevestigde wat ze al vreesde: Mijn zus heeft een miskraam gehad...Ik vind het zo erg voor haar en haar man...Het zwanger worden zelf ging al niet echt makkelijk, en nu dit. Ik had het ze zó gegund! Ik zou ze zo graag willen helpen maar volgens mij kan dat hier niet echt bij. Voel me echt machteloos, maar hoe ik me voel haalt het natuurlijk niet bij hoe mij zus en man zich voelen. Ik wou echt dat ik de last voor ze kon verlichten.
pi_63911014
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:30 schreef renzell het volgende:
@Rena; sorry, ik heb geen goede foto's kunnen maken! Ik vraag wel weer of mijn zussie iets doorstuurt. Hoe is het met de mannen? Alles goed gegaan met het opereren van de liesbreukjes? Hoe zwaar zijn ze nu eigenlijk?
Met de mannen is alles goed Ze hebben tijdens de operatie wel beide een ademstilstand gehad (ENG !) maar waren de dag er na al weer thuis, en het ziet er mooi uit volgens mijn zus (voor zover je die plek mooi kunt noemen ). Ga morgen weer naar ze toe, hoop dat ik ze nu eindelijk eens vast mag houden!!! Maar ik reken op niks, mijn zus moet het doen wanneer ze er zelf aan toe is natuurlijk.

Draculettetje, wat vreselijk naar Wel fijn dat hij er nu niet al te veel last van lijkt te hebben!

Kleinetrom; van harte gefeliciteerd Wat onwijs fijn voor je broer en schoonzus, en voor jou natuurlijk!

M-etje; wat naar voor je zus en zwager Ik herken vooral het stukje van de last willen verlichten heel erg, je wil je familie gewoon niet in zulk verdriet zien en het liefst ze daarvoor beschermen.. Heel erg veel sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63947544
Ik heb ze vandaag vast mogen houden en een kus op de bol mogen geven 1 op de linkerarm en 1 op de rechterarm Heb met 1 er van nog een tijdje op schoot zitten kroelen, heerlijk zo'n klein baby'tje tegen je lijf! Ze zijn nu 3500 gram ongeveer!
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 23:02:05 #135
43556 miss_dynastie
pi_63947568
Zijn er foto's Rena?
pi_63947695
Worden als het goed is binnenkort naar mij gemaild, dus dan zal ik zeker een stralende tantefoto plaatsen
And you know I might
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 23:06:40 #137
43556 miss_dynastie
pi_63947766
oke, ben benieuwd, hoop dat ik dan toevallig online ben
pi_63950024
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:01 schreef rena het volgende:
Ik heb ze vandaag vast mogen houden en een kus op de bol mogen geven 1 op de linkerarm en 1 op de rechterarm Heb met 1 er van nog een tijdje op schoot zitten kroelen, heerlijk zo'n klein baby'tje tegen je lijf! Ze zijn nu 3500 gram ongeveer!
Wat een fijn moment moet dat geweest zijn Rena! En ik kan niet wachten op nieuwe plaatjes van de 2 mannetjes
pi_63950097
Hè wat naar M-etje.

En heel fijn voor jou Rena.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 12 december 2008 @ 09:05:34 #140
105888 renzell
pi_63953277
Oh, wat fijn Rena!
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:34:27 #141
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_63958196
rena, wat fijn

M-etje, wat verschrikkelijk oneerlijk is dat hé? Jij ook sterkte met het verwerken, want het zal jou ook niet ongemoeid laten..

Draculettetje, de angst dat het hier ook nog eens gebeurt, sluipt ook in mijn nachtmerries rond. Arm ventje...zielig!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_63975309
@M-etje: helaas zullen ze het idd zelf moeten doen,maar enigszins helpen kan wel hoor, door ze te laten praten, huilen,lachen waar op dat moment ook maar behoefte aan is..
en verder, sterkte!
@rena: tnx!
  zondag 21 december 2008 @ 22:37:26 #143
105888 renzell
pi_64225127
Even met trots mijn kleine lieve neefje showen.
Ruim 2 maanden is ie al weer. Met kerst ga ik hem platknuffelen.

pi_64226144
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef renzell het volgende:
Even met trots mijn kleine lieve neefje showen.
Ruim 2 maanden is ie al weer. Met kerst ga ik hem platknuffelen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een droppie is het! Wat vind je zoontje eigenlijk van zijn neefje?
And you know I might
  zondag 21 december 2008 @ 23:56:52 #145
105888 renzell
pi_64228511
Juul vindt hem heel lief. Toen mijn zus zwanger was heeft hij maandenlang verkondigd dat het niet zijn neefje, maar zijn broertje was! Heel vasthoudend was hij daar in. Nu leest hij hem verhaaltjes voor (dwz; Julius kent alle verhalen van vrijwel alle dvd's van Thomas de stoomlocomotief uit zijn hoofd en vertelt deze woordelijk aan de kleine man ). En hij wil hem de hele tijd op schoot houden. Leuk, vind ik. Wij gaan binnenkort verhuizen naar dezelfde stad als mijn zus, dus waarschijnlijk gaan onze jongens dichter bij elkaar opgroeien dan ik tot nu toe dacht. Dat vind ik een heel fijn gevoel eigenlijk, misschien wel vooral omdat Juul geen broer of zus heeft (en een tweede ook niet bepaald in de planning ligt ). Bij mijn zus dezelfde situatie. Ik zou het tof vinden als ze op deze manier inderdaad een soort van 'broertjes' zouden worden, als je begrijpt wat ik bedoel.

Hoe is het met de twins? Doen ze het goed? Ze moeten nu inmiddels toch lekkere spekkies beginnen te kweken, of niet? Heb je er al een hapje van genomen?

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 22-12-2008 00:03:16 ]
pi_64230788
rena wat heerlijk dat je ze hebt vast gehouden enzo

en mooie foto's renzell

hier even helemaal de vakantie vergeten dus geen logeer plannen voor nichtjes en neefjes gemaakt
volgende vakantie maar weer!
  maandag 22 december 2008 @ 09:38:17 #147
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64236310
Renzell, wat een stoer ventje . Wat lief, zo met dat mutsje ook . Is het eenzelfde camouflagetechniek ? En moet je Juul z'n bos haar nu zien, ongelooflijk .
pi_64265627
zo de cadeautje voor mn neefjes en nichtjes zijn geshopt!
pi_64344045
kindje van mn schoonzus is nu 1 cm lang (?) en 7 weken oud, we zijn voorzichtig blij !!!
ze hebben het hartje gezien en morgen nemen ze de foto mee
pi_64352591
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef renzell het volgende:
Juul vindt hem heel lief. Toen mijn zus zwanger was heeft hij maandenlang verkondigd dat het niet zijn neefje, maar zijn broertje was! Heel vasthoudend was hij daar in. Nu leest hij hem verhaaltjes voor (dwz; Julius kent alle verhalen van vrijwel alle dvd's van Thomas de stoomlocomotief uit zijn hoofd en vertelt deze woordelijk aan de kleine man ). En hij wil hem de hele tijd op schoot houden. Leuk, vind ik. Wij gaan binnenkort verhuizen naar dezelfde stad als mijn zus, dus waarschijnlijk gaan onze jongens dichter bij elkaar opgroeien dan ik tot nu toe dacht. Dat vind ik een heel fijn gevoel eigenlijk, misschien wel vooral omdat Juul geen broer of zus heeft (en een tweede ook niet bepaald in de planning ligt ). Bij mijn zus dezelfde situatie. Ik zou het tof vinden als ze op deze manier inderdaad een soort van 'broertjes' zouden worden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Wat schattig dat hij zo enthousiast is over zijn neefje, moet heel leuk zijn om te zien Volgens mij had ik ergens foto's gezien er van in het fototopic, kan dat?
quote:
Hoe is het met de twins? Doen ze het goed? Ze moeten nu inmiddels toch lekkere spekkies beginnen te kweken, of niet? Heb je er al een hapje van genomen?
Met de twins gaat het goed , slapen is nog steeds een klein drama 's nachts, maar ze groeien goed en doen het goed. Krijgen al kleine onderkinnetjes En vanmiddag komen ze langs, dus dan ga ik weer met ze knuffelen hopelijk

En voor iedereen die post en lurkt in dit topic een hele fijne kerst en een onwijs goed 2009! Dat we volop mogen genieten van onze neefjes en nichtjes!
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')