Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Ooit een stuiterende Deepfreeze gezien?
Nou, hier zit er een.. Een Deepfreeze die zomaar tante is geworden![]()
Een klein jochie, marco (martinus cornelis).![]()
3840 gram en 52 cm. Geboren na een bevalling van 6,5 uur
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef refro het volgende:
Ben sinds een paar weken ook trotse oom (zelfs peetoom) van Tijn. De eerste kleine binnen onze familie en het is toch een stuk leuker als ik gedacht had
Hier een foto van de kleine. Ja ik had zelfs de eer om de fotos voor het geboorte kaartje te maken
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef rena het volgende:
Ik ga morgen helpen de tweeling in bad te doen en vrijdag ga ik ze troosten als ze hun prikjes krijgenHeel fijn om ze nu zo vaak te zien en vast te mogen houden
Zeker, Het is mijn jongere broertje. Nog grappiger dus. Hij heeft het alleen maar over kinderwagens, kleine baby all stars en ga zo maar door.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij![]()
Ik word er verlegen vanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Popples het volgende:
[..]
ahhh wat leuk Rena niet de prikjes maar wel een lieve tante die alles mee wil maken en overal meehelpt.
hadden mijn kids maar zo een tante of oom als jou.
Het was erg leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Rena, lekker gebadderd?
"Was dit het nou"quote:Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"![]()
Zo wilde ze nog wel 10 kinderenZe had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller
![]()
Komend weekend gaan we weer even gluren
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:
refro, wat een mooi klein ventje! Hij kijkt al echt de wereld in.
Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij![]()
Rena, lekker gebadderd?
Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"![]()
Zo wilde ze nog wel 10 kinderenZe had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller
![]()
Komend weekend gaan we weer even gluren
Geeft je zus nog bv?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef rena het volgende:
Ik ben vanmorgen voor het eerst ondergespuugd door mijn neefje![]()
Scheelt dat het nu alleen nog maar moedermelk is wat er uitkomt. Het zal ook nog wel vaker gaan gebeuren vrees ik.
De prikjes gingen goed, allebei even heel kwaad gehuild, maar daarna gelijk weer heel zoet. Kleine helden.
Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
MM, Grappig he.. Misschien is het wel de laatste keer dat je haar zo met die dikke buik zag? Ik had dat heel erg. Ben je eindelijk gewend aan je zus met buik, is hij ook zomaar weer verdwenen..
Wat vreselijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.
Zou wel jammer zijn als hij zijn eerste achterkleinkind niet meer te zien zou krijgen.
sterkte ermee mindermutsig, ik hoop voor jullie dat hij die kleine nog kan zien, dat zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat vreselijkHeel veel sterkte
Ik hoop dat hij het nog mee mag maken.
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Sterkte MinderMutsig!
Toen mijn zus haar oudste kreeg lag mijn oma ook in het ziekenhuis op de hartbewaking. Ze heeft mijn nichtje nog gezien en twee weken later is ze overleden.
[ afbeelding ]
Da's zo lief, nieuwe opa's. Mijn vader was er helemaal beduusd van toen hij opa werd voor het eerst, we zijn toen nog midden in de nacht naar het ziekenhuis gereden om naar d'r te gaan kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.
Mijn zus is vandaag uitgerekend!
Mijn vader is op van de zenuwen.Hij belt de hele week al met rotsmoesjes naar mijn zus en mijn zwager om uit te vissen of er al wat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |