abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65875669
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Ooit een stuiterende Deepfreeze gezien?

Nou, hier zit er een.. Een Deepfreeze die zomaar tante is geworden

Een klein jochie, marco (martinus cornelis).

3840 gram en 52 cm. Geboren na een bevalling van 6,5 uur

Wat leuk!!! Van harte gefeliciteerd!! Ga je gauw op bezoek?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65875777

Ze woont alleen 200 km verderop, en manlief is druk op het werk. Dus het is even plannen. Maar waarschijnlijk ga ik morgen even langs(1 nachtje bij mijn ouders slapen). En dan het weekend weer..

Ben zo nieuwsgierig
pi_65875820
Deepfreeze gefeliciteerd Wat leuk zeg een neefje voor Chris!
pi_65876548
Gefeliciteerd Deepfreeze!

Mijn zus heeft met spuug moeten zweren dat ze me zou bellen als de weeën zover waren dat ze ook de verloskundige ging bellen.
Ik moet namelijk ook zo'n 170 km rijden en ik wil natuurlijk wel mijn pasgeboren nichtje zo snel mogelijk zien. Dus dan gaan we als een speer naar Enschede en wachten daar bij mijn ouders tot we mogen komen kijken.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65876654
Mijn zusje zou ook bellen,zodat we alvast wat dingen konden regelen. Alleen als het 's nachts zou beginnen, dan ging ze rond 7 uur 's ochtends bellen. Maar toen zat ze in de auto richting ziekenhuis. Dus het is toch een verrassing geworden.

(en direct kijken hoeft van mij niet. Ik vond het zelf juist prettig dat ik nog een dag had, voordat er bezoek kwam. Even lekker elkaar leren kennen)
Hier begint de reis juist in Enschede... Strakjes richting Friesland..
pi_65877267
Met direct kijken heb ik het ook over echt even vijf minuutjes hoor. Dat hebben we in onze familie altijd zo gedaan. Kinderen zijn dan ook niet welkom maar alleen ouders, en broers en zussen zonder aanhang. 'Vlak na' de geboorte, als moeders weer een beetje bijgekomen is en iedereen daar de deur weer uit is even langsgaan, feliciteren, kindje welkom heten en weer weg. In die tijd zou je niet eens een beschuit met muisjes kunnen eten bij wijze van spreken. Dat doen we een paar dagen later wel als ze een beetje rust hebben gehad en wel weer bezoek kunnen gebruiken en dat is ook het moment dat trotse opa's en oma's en ooms en tantes de kleine eventueel even vast mogen houden (nee het is geen doorgeefspeeltje ) en eventuele aanhang en/of kinderen ook mee mogen.

Behalve dan dat mijn zus ervoor gekozen heeft om beide oma's als kraamzorg te laten helpen, die blijven dan natuurlijk wel. En dan is moeders wil wet en zijn oma's en moeder net een kudde olifanten die een jong beschermen. Als mijn zus om wat voor reden dan ook geen bezoek zou willen die eerste dag(en) dan sluiten ze zo die konten tegen elkaar en komt niemand door het mamafront.
(Niet dat we het serieus zouden proberen dan, hun kind, hun keuze, maar het is zo grappig om die oermoeders in actie te zien dat ik niet kan laten om een kleine poging te ondernemen. )
pi_65887048
bij nr 3 van mn zus zou ze me ook bellen wanneer haar vliezen gebroken waren
ik zou namelijk bij de bevalling aanwezig zijn en zou ook 120 km moeten rijden
zus stuurt sms dat er wat rommelt maar nog niet door zet
ik twijfel twijfel of ik niet alvast die kant op zou gaan
paar uur later zus smst dat er wel wat staat te gebeuren maar nog geen vliezen gebroken
ik toch maar die kant op

maar goed deze keer moest de vlos de vliezen breken en was ik toch net zo'n 2 uur voor de daadwerkelijke bevalling aanwezig
trouwens een moment om nooit meer te vergeten

ben bij nr 4 en 5 ook in huis geweest en mocht bij die beide de navelstreng doorknippen
ook erg bijzonder

ow ja en nr 1 en 2 zijn natuurlijk ook bijzonder
pi_65887834
Gefeliciteerd met Marco, deepfreeze!

pi_65889577
Ben sinds een paar weken ook trotse oom (zelfs peetoom) van Tijn. De eerste kleine binnen onze familie en het is toch een stuk leuker als ik gedacht had

Hier een foto van de kleine. Ja ik had zelfs de eer om de fotos voor het geboorte kaartje te maken
live your fears, fear your live
pi_65892449
Gefeliciteerd refro! Lekker spekkie.
pi_65892696
In de zomer ga ik ook oom worden.
pi_65892853
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef Stansfield het volgende:
Spannend. Eerste keer?
pi_65893127
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Spannend. Eerste keer?
Zeker! Gaat ook mijneerst ervaring worden met een baby. Spannend.
pi_65911786
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:19 schreef refro het volgende:
Ben sinds een paar weken ook trotse oom (zelfs peetoom) van Tijn. De eerste kleine binnen onze familie en het is toch een stuk leuker als ik gedacht had

Hier een foto van de kleine. Ja ik had zelfs de eer om de fotos voor het geboorte kaartje te maken
[ afbeelding ]
Wat een schatje!

Ik ga morgen helpen de tweeling in bad te doen en vrijdag ga ik ze troosten als ze hun prikjes krijgen Heel fijn om ze nu zo vaak te zien en vast te mogen houden
And you know I might
pi_65911797
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:42 schreef Stansfield het volgende:
Gefeliciteerd!
And you know I might
pi_65912414
wat kan er toch weer een hoop gejubeld worden hier

ben alleen weer eens de namen vergeten
pi_65918940
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:56 schreef rena het volgende:

Ik ga morgen helpen de tweeling in bad te doen en vrijdag ga ik ze troosten als ze hun prikjes krijgen Heel fijn om ze nu zo vaak te zien en vast te mogen houden

ahhh wat leuk Rena niet de prikjes maar wel een lieve tante die alles mee wil maken en overal meehelpt.
hadden mijn kids maar zo een tante of oom als jou.

stansfield gefeliciteerd.
mama van 3 kids!
pi_65964023
refro, wat een mooi klein ventje! Hij kijkt al echt de wereld in.

Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij

Rena, lekker gebadderd?

Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"
Zo wilde ze nog wel 10 kinderen Ze had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller

Komend weekend gaan we weer even gluren
pi_65965693
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 21:21 schreef Deepfreeze het volgende:

Stansfield, spannend.. Het is zo bijzonder om je zus/broer opeens als mama/papa te zien. En dan ook nog zo'n klein frummeltje erbij

Zeker, Het is mijn jongere broertje. Nog grappiger dus. Hij heeft het alleen maar over kinderwagens, kleine baby all stars en ga zo maar door.

Het wordt trouwens een halfbloedje. Wat het nog wel grappiger maakt denk ik.
pi_65967981
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:09 schreef Popples het volgende:

[..]

ahhh wat leuk Rena niet de prikjes maar wel een lieve tante die alles mee wil maken en overal meehelpt.
hadden mijn kids maar zo een tante of oom als jou.
Ik word er verlegen van Wat lief dat je dat zegt!
quote:
Rena, lekker gebadderd?
Het was erg leuk Ze hebben zelfs al gelachen naar me
quote:
Ik ben gisteren bij mijn kleine neefje geweest. Wat een bijzonder, lief en klein ventje is het toch.. Het ging ook helemaal lekker daar. Mijn zusje voelt zich ook prima.. Even een mooie qoute van vlak naar de bevalling :"was dit het nou"
Zo wilde ze nog wel 10 kinderen Ze had meer en langer pijn verwacht, altijd leuk zo'n meevaller

"Was dit het nou" Fijn dat het zo'n positieve ervaring was dan, kan volgens mij niet iedereen zeggen Heb je al trotse tantefoto's? Wat vind je eigen kleine er van?
And you know I might
pi_65968335
ahhh wat leuk deepfreeze zo een kleintje knuffelen.

rena het mag wel eens gezegd worden hoor. ik vind jou een hele lieve tante

weer op de tel. gaat broeden want mijn neefje wordt snel vader hopelijk
mama van 3 kids!
  woensdag 11 februari 2009 @ 23:33:54 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65970148
quote:
refro, wat een mooi klein ventje! Hij kijkt al echt de wereld in.

Rena, lekker gebadderd?

Leuk die uitspraak na haar bevalling en gefeliciteerd!
Mijn zusje zei hetzelfde na haar eerste, die in 1,5 uur ter wereld kwam en met nog op het nippertje de verloskundige erbij ( die haar tas zelfs nog in de auto had liggen ) thuis op de bank terwijl ze dacht nog op het gemakje naar het ziekenhuis te kunnen gaan zoals gepland. Ze zei "ja hallo, ik zat te wachten op helse pijnen , ik dacht dit kan echt nog niet serieus zijn en toen stond dr koppie al en kwam ze dr al uit!".
Nr. 2 ging ook weer zo makkelijk, dus we hopen dat nr. 3 er ook zo uitploept in juni
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65971051
Heerlijk al die kindertjes.
Mijn nichtje is vorige week alweer 2 jaar geworden! Ik kan me nog zo goed herinneren dat ze net geboren is en nu is ze 2 kan ze praten

Net geboren, rond kerst en eind januari:
Weer weg vanwege privacy!

Ik had trouwens nooit verwacht zo gek te kunnen zijn op een kindje. Het is niet eens mijn eigen kind!

[ Bericht 24% gewijzigd door .Sparkling. op 13-02-2009 09:54:31 ]
E.
pi_65974690
.Sparkling. wat een leuke foto's.
mama van 3 kids!
pi_65982121
ik hoop volgende week weer eens bij mn nichtje en neefjes te logeren!
pi_65983162
Sparkling, dat is ook alweer een hele meid!

@Rena, ik heb de kleine nog niet vastgehad. Hij lag zo lekker te slapen. Chris zat heel leuk te kijken. Ergens tussen "oh-wat-leuk" en "he, wat is dat nou"
Ik weet niet of ik de foto's zo online mag zetten. Ik zal haar wel eens vragen als het uitkomt..

@stansfield, halfbloedjes hebben vaak een hele mooie huidkleur als ze klein zijn.. Heel licht bruinig. Echt een gezond kleurtje.
pi_66028275
Ik ben vanmorgen voor het eerst ondergespuugd door mijn neefje Scheelt dat het nu alleen nog maar moedermelk is wat er uitkomt. Het zal ook nog wel vaker gaan gebeuren vrees ik.
De prikjes gingen goed, allebei even heel kwaad gehuild, maar daarna gelijk weer heel zoet. Kleine helden.
And you know I might
  vrijdag 13 februari 2009 @ 21:02:02 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66035232
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:36 schreef rena het volgende:
Ik ben vanmorgen voor het eerst ondergespuugd door mijn neefje Scheelt dat het nu alleen nog maar moedermelk is wat er uitkomt. Het zal ook nog wel vaker gaan gebeuren vrees ik.
De prikjes gingen goed, allebei even heel kwaad gehuild, maar daarna gelijk weer heel zoet. Kleine helden.
Geeft je zus nog bv?
Wow! de hele tijd gekolfd dus in het begin?
Wat knap!

Enneh, foto's
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_66035695
Ze geeft al sinds het begin BV ja, eerst via het infuus, toen via flesjes en nu volledige BV! Ik vind het ook echt heel knap en het is zo'n vreselijk schattig gezicht, twee van die humpies die samen drinken

Ik ga nu eerst een weekje op vakantie en daarna heb ik misschien wel weer wat om te laten zien
And you know I might
pi_66043715
Woei mijn zus heeft nu echt een hartstikke dikke buik!
Acht maanden zwanger en een stralende bruid. Ze zag er echt prachtig uit.
pi_66110916
Rena, wat ontzettend knap dat ze nog BV geeft. Dat is zo goed voor vroeggeboren kindjes..

MM, Grappig he.. Misschien is het wel de laatste keer dat je haar zo met die dikke buik zag? Ik had dat heel erg. Ben je eindelijk gewend aan je zus met buik, is hij ook zomaar weer verdwenen..

Ik heb afgelopen vrijdag mijn kleine neefje vast mogen houden. Hij was een hele poos helder aan het rondkijken, maar het is echt nog een klein propke. Hij heeft het drinken ook goed onder de knie. Hij zuipt zijn flesjes achter elkaar leeg

En ik kan me niet voorstellen dat Chris ooit zo klein is geweest
pi_66512544

[ Bericht 42% gewijzigd door rena op 28-02-2009 08:35:09 ]
And you know I might
pi_66513907
ahhhh wat lief rena
mama van 3 kids!
pi_66514397
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:51 schreef Deepfreeze het volgende:
MM, Grappig he.. Misschien is het wel de laatste keer dat je haar zo met die dikke buik zag? Ik had dat heel erg. Ben je eindelijk gewend aan je zus met buik, is hij ook zomaar weer verdwenen..
Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.
Zou wel jammer zijn als hij zijn eerste achterkleinkind niet meer te zien zou krijgen.
pi_66514692
achjee mindermustig. sterkte en hopelijk ziet hij de kleine wel.
mama van 3 kids!
pi_66515059
He MinderMutserig.. Dat is wel een nare reden om je zus nog eens te zien.. Hopelijk kan hij toch de kleine nog meemaken.
(Hier hadden we een beetje dezelfde situatie. Onze oma ging ook erg slecht een week voor de uitgerekende datum van mijn zusje. Het is voor haar wel het zoveelste achterkleinkind, maar wij zijn een beetje haar lievelingetjes . Hopelijk wordt jou opa, net zoals mijn oma ook weer snel beter)

Rena, wat een schatjes. Van die mooie glimlachen, en dan ook nog 2 stuks
pi_66520333
Rena:

MinderMutsig: Wat naar
pi_66521138
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 12:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Helaas niet. Mijn opa heeft gisteravond een hartstilstand gehad en het gaat heel slecht met hem dus we moeten die kant op.
Zou wel jammer zijn als hij zijn eerste achterkleinkind niet meer te zien zou krijgen.
Wat vreselijk Heel veel sterkte Ik hoop dat hij het nog mee mag maken.
And you know I might
pi_66610355
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 15:04 schreef rena het volgende:

[..]

Wat vreselijk Heel veel sterkte Ik hoop dat hij het nog mee mag maken.
sterkte ermee mindermutsig, ik hoop voor jullie dat hij die kleine nog kan zien, dat zou mooi zijn!

bij mn schoonzus is het alweer bijna tijd voor de 20 weken echo, zit ze alweer op de helft, dat gaat echt snel!
in september dat jochie nog begraven en dan nog geen jaar later( begin augustus uitgerekend) is het dan misschien alsnog zover!
het gaat heel goed met haar, lekker dik, maar niet teveel, ze voelt de kleinesmurf goed en alles gaat voorspoedig gelukkig
pi_66612767
Ik heb de kont van mijn nichtje gevoeld.
We zaten te praten en toen duwde ze zomaar haar kont naar buiten en ik mocht voelen.

Helaas is mijn opa gisteravond nadat de behandeling gestopt is overleden. Hij is niet meer bij geweest sinds donderdag en het was duidelijk dat hij dusdanige hersenbeschadigingen had opgelopen dat zijn lichaam zelfstandig niet meer kon functioneren. Hij heeft gewoon te lang zonder circulatie en zonder zuurstof gezeten. Eigenlijk was hij er al sinds de hartstilstand op donderdagavond niet meer maar hebben ze met intensieve behandeling en beademing zijn lichaam nog even op gang gekregen.
Het is heel jammer maar we hebben op deze manier wel op een rustige fijne en natuurlijke manier afscheid kunnen nemen. Hij wist van zijn achterkleinkind en was daar heel blij mee en trots op en het is goed zo.

Hij heeft 19 jaar geleden een heel zwaar hartinfarct gehad waarvan hij toch nog hersteld is en eigenlijk is sinds die dag elke dag die hij nog gehad heeft een extra cadeautje geweest. Dat hij het nog zo lang heeft uitgehouden is al heel bijzonder. Afscheid nemen komt nooit op een goed moment en er zijn altijd wel dingen waarvan je hoopt dat iemand die nog net kan meemaken.

Tijdens de verlenging van een voetbalwedstrijd van zijn favoriete club, wat wil een man nog meer.
pi_66613759
Mindermutsig, gecondoleerd.

Wel weer leuk dat je de bips van de kleine hebt gevoeld.

Wat zijn dan de 2 uitersten van het leven dichtbijelkaar...
pi_66615662
Dankjewel.
pi_66616678
Gecondoleerd, Mindermutsig
And you know I might
pi_66632050
Gecondoleerd
pi_66641580
gecondoleerd mindermustig
mama van 3 kids!
pi_66744615
Sterkte MinderMutsig!
Toen mijn zus haar oudste kreeg lag mijn oma ook in het ziekenhuis op de hartbewaking. Ze heeft mijn nichtje nog gezien en twee weken later is ze overleden.

pi_67096990
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Sterkte MinderMutsig!
Toen mijn zus haar oudste kreeg lag mijn oma ook in het ziekenhuis op de hartbewaking. Ze heeft mijn nichtje nog gezien en twee weken later is ze overleden.

[ afbeelding ]
Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.

Mijn zus is vandaag uitgerekend!

Mijn vader is op van de zenuwen. Hij belt de hele week al met rotsmoesjes naar mijn zus en mijn zwager om uit te vissen of er al wat komt.
pi_67106804
Spannend MM,
mijn zus is vandaag twee jaar getrouwd Mooie dag om te bevallen dus Is ongeveer t zelfde weer als toen haha.
pi_67122633
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wel fijn dat jullie die foto's nog hebben.

Mijn zus is vandaag uitgerekend!

Mijn vader is op van de zenuwen. Hij belt de hele week al met rotsmoesjes naar mijn zus en mijn zwager om uit te vissen of er al wat komt.
Da's zo lief, nieuwe opa's. Mijn vader was er helemaal beduusd van toen hij opa werd voor het eerst, we zijn toen nog midden in de nacht naar het ziekenhuis gereden om naar d'r te gaan kijken.

http://video.google.com/videoplay?docid=-1504894035917648762&ei=vta-SY_CIITO-Abb4NzHAQ&q=een+levensloop

Ongeveer op 7 minuten, ik vind het nog steeds mooi na 8 jaar.
pi_67126292
wat een prachtig filmpje dansemacabre!!

hier vandaag de 20 wkn echo van schoonzus, ik hoop zo dat alles goed is ( voor zover ze dat nu kunnen zien), broertje belt straks om te vertellen en of het een meisje of jongen is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')