waar blijven die foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef rena het volgende:
Wat fijn DeepfreezeScheelt een hoop zorgen denk ik! Stuitbevalling lijkt me ook wel een beetje eng, als zo veel nog in een keizersnee uiteindigen!
Hier leuk tante nieuws, ik ga morgen samen met mijn moeder voor het eerst een middagje oppassen op de twee kleine apen![]()
Heb er veel zin in!
We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef rena het volgende:
[..]
We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggenHeb de hele middag met kleine babies in mijn armen gezeten en een hoop geknuffeld
![]()
![]()
Dat tevreden geknor als ze in je armen in slaap vallen is zo lief
![]()
dat valt me tegen van je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met Kerst met mijn neefje de Herdertjes lagen bij nachten gezongen.
AJAAAAX.
Hij leert snel
We zongen oh Denneboom headbangend.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat valt me tegen van je.
ik had je wel ingeschat op het thema van pommetje horlepiep
Het zijn zeker lekkere jongens!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat een lekkere binken annemiek
hoe is het nu met jou?
Op de foto's zie je het nog niet eens zo erg, maar in het echt kun je ze echt amper uit elkaar houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Rena, wat een heerlijk stel. En duidelijk broertjes!
Spannend zeg! Elke keer als nu de telefoon gaat zit jij er bovenopquote:Hier nog steeds geen tante Deepfreeze.. Zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar ze loopt nog vrolijk rond. Het is dat ze een mooie buik heeft, maar anders zou je ook niet geloven dat ze zwanger is
Goed hoor!quote:En hoe is het met Mirte, Tijmen en Emma dan? Daar heb ik ook al lang niks meer over gehoord
O, wat een leukerdjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Van december:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje vindt het kennelijk nog veel te gezellig daarbinnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Vandaag is zusje 41 weken zwanger.. En nog niks gehoord. Gisteren was haar controle goed. Dus het blijft afwachten.. Het kan nooit lang meer duren
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Het wordt een meisje volgens mijn opa's principe :
Als de baby te laat worden geboren, dan wordt het een meisje: die moet zich namelijk nog mooi maken, voordat ze naar buiten komt
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat vinden de grote zussen er vanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje is 20 weken zwanger en krijgt na 2 meiden nu een zoon!
Nou, ik ben blij dat jij dat ook vindt. Iedereen vindt juist Mirte en Emma veel meer op elkaar lijken. En dat was een paar maanden geleden ook nog wel zo, maar de laatste maanden vind ik Emma echt veel meer op Tijmen gaan lijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef rena het volgende:
O, wat een leukerdjesEmma en Tijmen lijken heel erg op elkaar, en Myrte heeft weer een heel ander gezichtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |