abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:20:11 #201
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_65001172
Hier weer eens een foto van mijn twee schatten!
Dani is inmiddels 2 en Wessel is 4,5 maand! Zijn het geen lieverds!

Hoe ouder Dani word hoe leuker ook! Je kan leuk met hem spelen en hij maakt echt al
korte zinnetjes. En hij is zo ontzettend lief en niks jaloers voor zijn kleine broertje. Soms
stopt hij spontaan even met spelen om Wessel een kusje te brengen en vervolgens weer verder te gaan met spelen.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_65001493
Mooie ogen hebben die knullen zeg.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:43:27 #203
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65007173
@Annemiek78: Wat een lekkere ventjes zeg. Blond haar en bruine ogen, dat was toch één van de 7 schoonheden?

@Suuske343: Welkom en alvast gefeliciteerd met je neefje.

Mijn oppasdag met mijn nichtje zit er weer op voor vandaag. Samen boontjes gedopt en aardappels geschild... ik dus doppen en schillen, en zij alles in de pan gooien. Samen de hond uitlaten wezen laten en naar de fietsenmaker geweest. Ze had al een knalroze fiets uitgezocht, maar helaas pindakaas, we gingen voor onze eigen junior even kijken. Nog twee weken, dan komt ze weer .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_65007288
gave foto annemiek, wat een ogen!
suuske, gefeliciteerd!!
sjeekie, vond ze het niet moeilijk dat je niet voor haar fiets ging kijken, of begreep ze het wel?
hoe oud is ze?
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 14:22:20 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65029376
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef rena het volgende:
Wat fijn Deepfreeze Scheelt een hoop zorgen denk ik! Stuitbevalling lijkt me ook wel een beetje eng, als zo veel nog in een keizersnee uiteindigen!

Hier leuk tante nieuws, ik ga morgen samen met mijn moeder voor het eerst een middagje oppassen op de twee kleine apen Heb er veel zin in!
waar blijven die foto's
pi_65029581
Suuske, van harte gefeliciteerd

kleinetrom, wat fijn dat het goed gaat met je toekomstige nichtje/neefje !

Annemiek, wat een droppies Ze lijken veel op elkaar
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65029634
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waar blijven die foto's
We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggen Heb de hele middag met kleine babies in mijn armen gezeten en een hoop geknuffeld Dat tevreden geknor als ze in je armen in slaap vallen is zo lief
And you know I might
  Trouwste user 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 14:28:03 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_65029637
Heerlijk topic dit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 14:30:11 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65029731
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef rena het volgende:

[..]

We hebben geen kans gehad foto's te maken, de kleine apen waren veel te druk met willen eten, huilen, poepen en in je armen willen liggen Heb de hele middag met kleine babies in mijn armen gezeten en een hoop geknuffeld Dat tevreden geknor als ze in je armen in slaap vallen is zo lief

oke, dan maar in de herkansing
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:33:18 #210
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65029894
Mijn nichtje is 20 maanden, die vind alles leuk in de fietsenwinkel. Haar eigen driewieler is ook knalroze, dus iedere fiets die roze is, levert een blije kreet op. Echt snappen doet ze het nog niet.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  Trouwste user 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 14:39:11 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_65030168
Ik heb met Kerst met mijn neefje de Herdertjes lagen bij nachten gezongen.

AJAAAAX.

Hij leert snel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:42:17 #212
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_65080697
Ze lijken inderdaad als twee druppels water op elkaar. Je kan heel goed zien dat het broertjes zijn.
Mijnn broer was vroeger ook blond, maar is nu ook donker (met bruine ogen) Denk dat het blonde er nog wel vanaf gaat dus. Die ogen hebben ze van hun mama. Precies mijn schoonzusje.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 19:40:34 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65082895
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met Kerst met mijn neefje de Herdertjes lagen bij nachten gezongen.

AJAAAAX.

Hij leert snel

dat valt me tegen van je.
ik had je wel ingeschat op het thema van pommetje horlepiep
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 19:41:12 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65082918
wat een lekkere binken annemiek
hoe is het nu met jou?
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 19:43:18 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_65083006
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat valt me tegen van je.
ik had je wel ingeschat op het thema van pommetje horlepiep
We zongen oh Denneboom headbangend.

Bij het woord Denneboom met je hoofd schudden.

Echt waar

zaterdag 17 januari 2009 @ 16:45:05 #216
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_65145071
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
wat een lekkere binken annemiek
hoe is het nu met jou?
Het zijn zeker lekkere jongens!
Met mij gaat het goed, ben mega-trots vanaf de zijlijn aan het meegenieten van die jongens.
Dat is voor ons het maximaal haalbare.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 16:54:54 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65145333
jee, wat jammer voor jullie annemiek. en je operatie, is dat nu helemaal weer goed?
pi_65150236
annemiek wat een schatjes zeg.

wij hebben vandaag te horen gekregen dat mijn schoonbroer en schoonzus nog een kind willen en dat nadat ze al een kind van 10 jaar hebben. heel leuk voor ze maar ik begrijp ze niet echt(dumpen hun ene kind al bij oma dag en nacht en nu deze ook nog? en nog meer redenen).
mama van 3 kids!
pi_65152616
Annemiek, wat een lekker stel!

Popples. dat is ook een rare situatie.. Tante worden is natuurlijk leuk. Maar het kind moet ook wel een beetje een fatsoenlijk basis krijgen. Oma's zijn er om kleinkinderen te verwennen, niet om ze op te voeden. Ze zijn ook niet van plan hun levensstijl aan te passen?

Mijn zusje komt morgen hier op de koffie. Ze woont 200km verderop, dus dit zal de laatste keer wel zijn dat ik haar zie met dikke buik. Heel raar. Ik voel me ook veel nerveuzer dan bij mijn eigen zwangerschap. Voor de echo's, en nu voor de aankomende bevalling. Heel gek.
En ze voelt zich nog steeds goed. Nog 13 dagen te gaan, en ze heeft niet het gevoel dat ze binnenkort gaat bevallen. Ze lacht zelfs haar man een beetje uit, die al wel nesteldrang heeft.
pi_65152852
Spannend Deepfreeze morgen. ik geloof best dat je het spannend vind. heel veel plezier morgen.

Deepfreeze ik verwacht niet dat ze zich gaan aanpassen. dat hebben ze nooit met het nichtje gedaan dus denk voor deze spruit ook niet. weetje ik vind het heel leuk en ze mogen alles lenen en dat heb ik ze ook gezegd. maar vind het raar dat je 10 jaar lang gezegd hebt van nee nooit meer voor ons. nu in eens willen ze voor grote zus een kindje erbij. vind het een beetje raar. hun oudste is door oma opgevoed en wil zelfs met 16 jaar bij oma wonen. dan vraag ik me gewoon af waarom nu nog een 2de kind als ze de oudste al niet kunnen/willen opvoeden?
mama van 3 kids!
pi_65153135
Dat klinkt wel erg eigenlijk. Dat hun dochter zelfs daar wil gaan wonen. Hopelijk krijgt de 2e spruit een betere kans. En zo te horen zou die bij oma ook een goede plek hebben. Maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort te zijn.

En misschien is de biologische klok gaan tikken?
pi_65153355
Het is maar wat je een goede plek vind.
wij zijn vandaag nog bij schoonmoeder geweest mijn kids zullen daar echt nooit mogen blijven of alleen met haar zijn.
de oudste lag languit op de grond nou die heb ik dus bij mijn ouders bij binnenkomst meteen gewassen en omgekleed ze hebben daar katten en die lopen overal te sproeien en de hele meuk. nou heb ik niks tegen katten maar je moet het wel bij kunnen houden. toen mijn oudste net 2 weken was ging ik daar naar toe de buurvrouw kon nog net optijd de kat wegschoppen anders had die in mijn wandelwagenbak gaan liggen zeiken enzo. die katten lopen door het hele huis en doen overal hun behoefte en mijn schoonmoeder is niet de schoonste dus lijkt me nou geen fijn huisje voor een baby.

achja. ik hoop dat ze er nog een mogen krijgen. het zijn niet mijn kinderen en iedereen doet het zo als hij/zij vind dat het moet.
mama van 3 kids!
pi_65157143
He get, katten zijn best schattig, maar niet op zo'n manier.
En inderdaad, iedereen heeft recht op zijn eigen leventje. Wie zijn wij om daar over te oordelen.
Maar ons eens achter de oren krabben mag best
pi_65633379
Schopje en een update Met mijn neefjes gaat het super Ze beginnen nu ook echt te lachen en meer wakker te zijn, zo onwijs leuk Ze zijn ook onwijs aan het kijken naar alles, als je rustig met ze gaat zitten gaan ze vaak huilen Nu al nieuwsgierig! Heb vanmiddag weer met ze mogen kroelen!

[ Bericht 26% gewijzigd door rena op 02-02-2009 18:22:07 ]
And you know I might
pi_65638575
Wat leuk zeg!!!
pi_65639336
En hoe is het met Myrte, Tijmen en Emma dan? Daar heb ik ook al lang niks meer over gehoord
And you know I might
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 06:13:09 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65645741
Rena wat een heerlijke kereltjes zeg.
mama van 3 kids!
pi_65646725
Rena, wat een heerlijk stel. En duidelijk broertjes!

Hier nog steeds geen tante Deepfreeze.. Zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar ze loopt nog vrolijk rond. Het is dat ze een mooie buik heeft, maar anders zou je ook niet geloven dat ze zwanger is
pi_65647108
kwam hier ook maar weer eens langs

rena lang geleden dat ik je neefjes zag maar wat een leuke koppies hebben ze toch gekregen!
pi_65651113
Nog zes weken.
En over twee weken gaan ze trouwen dus dan kan ik mijn zus met haar dikke buik weer bewonderen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65655206
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:20 schreef Deepfreeze het volgende:
Rena, wat een heerlijk stel. En duidelijk broertjes!
Op de foto's zie je het nog niet eens zo erg, maar in het echt kun je ze echt amper uit elkaar houden Qua karakter zijn ze overigens al wel heel verschillend, de een is vrij druk en snel driftig als je hem niet gelijk uit bed komt halen en de ander is rustig en doordacht.
quote:
Hier nog steeds geen tante Deepfreeze.. Zusje was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar ze loopt nog vrolijk rond. Het is dat ze een mooie buik heeft, maar anders zou je ook niet geloven dat ze zwanger is
Spannend zeg! Elke keer als nu de telefoon gaat zit jij er bovenop ?
And you know I might
pi_65692381
Nee hoor, nog niet.. Ik verwacht dat ze zeker wel een week over tijd gaat. En misschien ook die 42 weken nog wel haalt. Beetje een familiekwaal. We houden gewoon 10 februari aan.. Doet zij ook.. Maar haar man wil liever vandaag dan morgen
pi_65699586
quote:
En hoe is het met Mirte, Tijmen en Emma dan? Daar heb ik ook al lang niks meer over gehoord
Goed hoor!
Mirte is echt een oudste kleuter op 't moment, lekker met haar eigen willetje.
Tijmen mag bijna naar school (hij wordt 8 maart 4!) en heeft daar héél veel zin in.
En Emma is nu wel definitief de meest beweeglijke dreumes van de drie gebleken, wat een energie heeft dat kind!

Echt heel recente foto's heb ik helaas niet, ik ga even speuren...
pi_65699808
Van december:

[ Bericht 14% gewijzigd door Fannetje op 03-02-2009 19:02:06 ]
pi_65802280
Fannetje, dat is ook een mooi trio!!
Lekker eigenwijze koppies

Vandaag is zusje 41 weken zwanger.. En nog niks gehoord. Gisteren was haar controle goed. Dus het blijft afwachten.. Het kan nooit lang meer duren
pi_65802436
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Fannetje het volgende:
Van december:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O, wat een leukerdjes Emma en Tijmen lijken heel erg op elkaar, en Myrte heeft weer een heel ander gezichtje
And you know I might
pi_65802492
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Vandaag is zusje 41 weken zwanger.. En nog niks gehoord. Gisteren was haar controle goed. Dus het blijft afwachten.. Het kan nooit lang meer duren
Kindje vindt het kennelijk nog veel te gezellig daarbinnen

Blijft altijd apart om te zeggen, net of mijn neefjes het niet gezellig hadden daarbinnen dat ze zo vroeg kwamen
And you know I might
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:34:06 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65802513
Mijn zusje is 20 weken zwanger en krijgt na 2 meiden nu een zoon!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65802584
Het wordt een meisje volgens mijn opa's principe :

Als de baby te laat worden geboren, dan wordt het een meisje: die moet zich namelijk nog mooi maken, voordat ze naar buiten komt

pi_65802611
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Het wordt een meisje volgens mijn opa's principe :

Als de baby te laat worden geboren, dan wordt het een meisje: die moet zich namelijk nog mooi maken, voordat ze naar buiten komt

Tegenwoordig geldt dat niet alleen meer voor meisjes
And you know I might
pi_65802639
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje is 20 weken zwanger en krijgt na 2 meiden nu een zoon!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat vinden de grote zussen er van ?
And you know I might
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:57:15 #243
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65803254
Grootste zus is heel enthousiast. Die wilde het ook persé weten, vandaar dat mn zusje het maar meteen even aan iedereen doorgebeld heeft want als die kwetter het weet kan je het net zo goed op het journaal laten omroepen Kleine zus is dr niet zo mee bezig, die is net 2 geworden. Grote zus wordt bijna 4, die was gisteren voor t eerst oefenen op de basisschool
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65803865
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef rena het volgende:

O, wat een leukerdjes Emma en Tijmen lijken heel erg op elkaar, en Myrte heeft weer een heel ander gezichtje
Nou, ik ben blij dat jij dat ook vindt. Iedereen vindt juist Mirte en Emma veel meer op elkaar lijken. En dat was een paar maanden geleden ook nog wel zo, maar de laatste maanden vind ik Emma echt veel meer op Tijmen gaan lijken
pi_65804182
Ik vind dat Emma echt een zusje is van beide.. Van allebei zie je er wel iets in terug..
pi_65874079
Ooit een stuiterende Deepfreeze gezien?

Nou, hier zit er een.. Een Deepfreeze die zomaar tante is geworden

Een klein jochie, marco (martinus cornelis).

3840 gram en 52 cm. Geboren na een bevalling van 6,5 uur

maandag 9 februari 2009 @ 10:51:14 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65874102
Gefeliciteerd DF!

En dat zomaar voordat ze 42 weken was! Toch?

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65874232
jeps, 41+3

We hadden allebei heel erg de 10e in ons hoofd. Precies 1,5 jaar na Chris. Er was al een grapje, dat het vast een dag eerder zou komen. Maar dat dat echt gebeurde
pi_65874432
Deepfreeze gefeliciteerd!!!!!
pi_65875227
Deepfreeze gefeliciteerd

mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')