quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:31 schreef renzell het volgende:
Draculettetje, gefeliciteerd!!!
Rena; het blijft goed gaan met ze hè, wat heerlijk toch!!! Stoere mannen!![]()
Mijn zus doet het ook hartstikke goed, vind ik. Heel grappig om te zien, hoe ze van de één op de andere dag een moeder is, vind ik. En het mannetje is heerlijk. Lief en klein en met hele zachte haartjes.Hij heeft wel wat problemen met drinken. Het is zo'n gulzig dier, dat hij tot voor kort wel 11 keer per dag voor een voeding kwam (
) en vervolgens 's avonds heel veel last had van krampjes. Ze probeert nu een wat strakker drinkschema te hanteren. Hopelijk helpt dat!
Ik wil hem ook de hele tijd vasthouden als ik daar ben.HEBBUH!!! wil ik...
Gelukkig mag dat ook.
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Ik wordt in juni oom voor de eerste keer!!!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
Je klinkt precies zo als ik ga worden als de boys uit het ziekenhuis komenquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Grimm het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef renzell het volgende:
Gefeliciteerd Grimm!
Zo zoet!
[ afbeelding ]
De mijne met de hare.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn zus heeft de 20 weken echo gehad.![]()
Ik krijg een nichtje.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Alles zat er op en aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
Wat leuk!Gefeliciteerd
Was verder alles goed met de kleine?
Is zelfs een klaagbaak topic over geopendquote:
Verschillende mensen hier in de buurt blijkbaar. Mijn nieuwe buurvrouw kwam met de kleine aan de deur en die vertelde dat ze bij drie van de buren voor een dichte deur stonden. Terwijl ze wel thuis waren en ze ze van buiten gewoon kon zien zitten.quote:
Dast doen ze hier de helft moeten ze afgeven voor de wees kindjesquote:Op donderdag 13 november 2008 11:46 schreef bixister het volgende:
och arme!
misschien moeten we heel sintmaartenerig onze jas zak snoep met ze delen. dan zien ze er de lol misschien wel van in.
Het stikt ervanquote:Op donderdag 13 november 2008 11:50 schreef bixister het volgende:zijn er zoveel wees(blijdatjegratissnoeprkijgt)kindjes in zaltbommel?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef bixister het volgende:
[..]zo vroeg iemand aan mij ook een keer toen ik (aan de telefoon) vertelde dat mijn pasgeboren kind rode haren had "verder alles goed met 'r?"
![]()
Dat serieuze koppie van Pietquote:en wat meer ontopic: ons kleine neefje wordt ook groot! van de week liep hij samen met ons 'sint maarten'.
[ afbeelding ]
hij zong nog niet echt mee maar zoals je ziet maakte piet dat wel goed door extra hard te zingen.
Bolle wangen zitten bij ons in de familiequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Zijn ze al thuis?
Wat een bolle kop heeft die onderste al!
Ik kan wel wat hebben hoor, zodra je maar niet echt beledigend wordquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Of is dat nou weer zo'n opmerking die je beter niet kan maken?
Ik ben enorm trotsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
heee daar zijn de mannen weer
wat zien ze er goed uit
wat zal jij trots zijn rena
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef bixister het volgende:
hij zong nog niet echt mee maar zoals je ziet maakte piet dat wel goed door extra hard te zingen.
Wat een lieve foto's met de hond erbijquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie presenteert de 'Teletubbie'-hangjeugd van vandaag:
[ afbeelding ]
Joehoe! Tante Sjeekie_Beekie wil een foto maken:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef renzell het volgende:
Rena; zijn ze al thuis, de mannen? En heb je ze al vast mogen houden?Je geduld wordt wel op de proef gesteld hè?
Maar des te groter is de beloning als je straks twee van die hompies op schoot hebt.
Een maandquote:Het kruipsel van mijn zus is al weer een maand oud.Maar ik zie hem 5 december pas weer!
![]()
De hond en mijn nichtje zijn beiden van 6 mei, alleen is mijn nichtje een jaar ouder. Maar inmiddels zijn ze even groot is is de nieuwe favo hobby van onze hond de snottebellen van mijn nichtje aflebberen [voor allebei op arbo-hoogte]. Samen kijken ze altijd de teletubbies en Lara doet dan ook net of ze snapt wat er op tv komt en wat mijn nichtje aan kreten uitkraamt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
-knip-
Sjeekie, die hond is dat dat kleine pupje waar je laatst over vertelde..
die is giga hard gegroeid zeg..![]()
Hoeveel te vroeg waren zij geboren? Ik moest het heel even googelen, maar dat is ook vreselijk heftig zegquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat gaaf Rena!
Kennis van me is van de zomer ook veel te vroeg bevallen van een tweeling, zij hadden TTS en een was al overleden.
Het andere jochie heeft ook heel lang in het ziekenhuis gelegen maar doet het nu perfect!
Jeetjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Met 27 weken zijn ze geboren maar eentje was al eerder overleden, ze hebben de navelstreng door moeten snijden om de andere te redden. Dat was met 22 weken.
Hij woog 1030 gram toen hij geboren werd ( het overlevende jongetje ) .
Hij is op 14 juni geboren en mocht op 29-8 naar huis.
Toen ze beide nog in de buik zaten zelfs, het overleden kindje is tegelijk geboren met het andere kindje.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:53 schreef rena het volgende:
[..]
JeetjeWat vreselijk..Dus als ik het goed begrijp hebben ze de navelstreng van het ene kindje doorgesneden toen de ander nog in de buik zat?
Maar het overlevende manneke doet het helemaal goed?
Ik ga er even heel brutaal uit dat deze vraag voor mij bedoeld wasquote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Lishe het volgende:
Ik hoop dat je zus en haar man nog even een beetje op kunnen laden voordat de mannetjes naar huis komen. Want dan begint er weer een heel nieuw tijdperk. (Maar je gaat natuurlijk heel vaak oppassen, zodat je zus lekker kan slapen. Toch?)
ik heb gewoon een beetje kippenvel!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef rena het volgende:
Wat is dit toch een vreselijk hartverwarmend forum![]()
Na 3 lange, lange maanden mogen de mannekes dan eindelijk naar hun eigen bedjes, en er is hier 3 maanden lang zo ontzettend lief meegeleefd, ik heb er bijna geen woorden voor! Hoewel het voor mijn zus en zwager natuurlijk het allerzwaarst is geweest die hele ziekenhuisperiode, en de komende tijd zal ook nog wel even pittig worden, is het voor ons als familie ook niet altijd makkelijk geweest.. Als ik dan het topic waar het begon teruglees, en zie hoe goed het nu gaat, is het haast niet te bevatten![]()
Een hele gemeende dikke zoen voor jullie allemaal!
Rena, wat geweldig nieuws!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef rena het volgende:
Na 3 maanden mogen de kleine helden EINDELIJK ECHT NAAR HUIS!!!Naar hun mooie kamertje dat al zo lang op ze staat te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |