Het is nu rustig in haar buik, ze heeft geen weeen meer gehad, dus dat is een goed teken en ze moet vanaf nu tot het eind van de zwangerschap blijvenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:43 schreef Biancavia het volgende:
Gaat het nu dan wel weer beter, rena?
Ze moet zeker voorlopig in het ziekenhuis blijven nu?
Hier dan een foto van mijn verse nichtje Tessa:
[ afbeelding ]
Huiliebaby!![]()
in iedr geval nog steeds stabiel, al blijft vast heel spannend allemaal!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef rena het volgende:
Het is nog steeds stabiel en over 1,5 week gaat ze naar een kinderziekenhuis, want als ze dan geboren worden (let's hope not) gaan ze ze helpen..
Ik hoop gewoon dat het vanaf nu weer helemaal goed gaat
wow mooi bericht, ik blijf gewoon duimen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:38 schreef rena het volgende:
En vandaag gehoord dat ze misschien, als alles zo goed blijft gaan, naar huis mag over 3 weken
Toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag tante geworden van 2 kleine mannetjes. Het ziet er niet goed uit allemaal![]()
Ik ben gewoon sprakeloos.![]()
![]()
rena, voor jou en je familie heel veel sterkte gewenstquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:38 schreef rena het volgende:
25 weken.. Eentje heeft vanmiddag ook een hersenbloedinkje gehad en ze wegen 760 & 810 gram![]()
Ik ben er zo ontzettend kapot van
Wat een akelig bericht... ik had nog zo gehoopt dat het allemaal goed zou komen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag tante geworden van 2 kleine mannetjes. Het ziet er niet goed uit allemaal![]()
Ik ben gewoon sprakeloos.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |