abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63133149

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Dan worden de moorden van de maffia bekend gemaakt met daarbij de hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Cupido - De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelovelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

De bom - De bom neemt degene die hem vermoord mee de dood in. Als de bom gedood wordt bij een lynch, zal de laatste stemmer dood gaan.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:

Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:
- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

1) PrincePolly Profiel History (Cupido)
2) Clesar03 Profiel History Fotoboek
3) Harajuku. Profiel History Fotoboek (Bodygaurd)
4) CaLex Profiel History Fotoboek (Maffia)
5) Sheepcidus Profiel History Fotoboek (Rechercheur)
6) Lekiamh Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo Profiel History Fotoboek (Maffia)
8) Ladidadida Profiel History Fotoboek
9) SiestaGuru Profiel History Fotoboek (Velddoctor)
10) Wouser Profiel History Fotoboek
11) Majo Profiel History Fotoboek
12) Jaeuh Profiel History Fotoboek
13) Trevland Profiel History Fotoboek
14) Silentalarm Profiel History Fotoboek
15)Puntenslijpsel Profiel History Fotoboek (Maffia)
16) Susi Profiel History Fotoboek (Dorp)
17) Timmmmm Profiel History Fotoboek (Bom)

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2

[ Bericht 10% gewijzigd door DuTank op 12-11-2008 22:10:55 ]
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:55:29 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63133166
Laffe huichelaar
pi_63133169
dat duurde lang
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:55:37 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63133171
TVP, om de chaos bij te houden .
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:56:05 #5
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_63133184
Een lijstje met de deelnemers?
pi_63133190
ik was bezig met de OP .. Maak hem nu af.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:56:39 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63133200
now we wait.......

Veel plezier zo dutank
Laffe huichelaar
pi_63133280
Iedereen tevreden over de OP? Er komt nog een kleine toevoeging.
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:59:41 #9
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63133287
tvp
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_63133310
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:45 schreef timmmmm het volgende:
Lekiam, ten eerste heb ik echt niets tegen jou persoon hoor, dit is alleen maar het spel, meer niet
Mooi. Wil je dan je gedrag verklaren dat je nu al 3 spelletjes tegen mij vertoont?
quote:
Verder hoef je niet zo heel veel te pposten om goed in het spel te zijn, maar dat hangt ervan af wat je post. Ik heb jou bijvoorbeeld nog maar nauwelijks hints op zien lossen. Maakt niet uit, doen er veel meer niet, maar zo iemand moet geen BM worden vind ik
Als je zegt dat ik niet veel hints heb opgelost, heb je gelijk. Maar dat lijkt me niet het enige criterium waarom iemand burgemeester zou moeten worden.
quote:
Verder vind ik je nog wel lief hoor
Ik merkte het inderdaad:
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Op lekiam??? die is er nooit
Stem dan in ieder geval op SilentAlarm, of SiestaGuru, of zelfs Trevland, als je niet op ladi wil stemmen, maar pak niet iemand die er zelden is, dat is gewoon dom
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Gelukkig ligt het niet aan mij dat lekiam echt de slechtste keus is uit het rijtje
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:25 schreef timmmmm het volgende:
Ladidadida (2), sheep, MaJo
Lekiamh (4) Susi, Hara, Calex, Isdatzo
Silentalarm (2) Clesar03, timmmmm
SiestaGuru(1) Trevland
Trevland(1) PS

Dan stem ik maar niet op de beste kandidaat, zolang de slechtste maar niet wint!
En dan is dit alleen het vorige topic. Jammer genoeg kan ik me de ronde met SA als SL nog wel herinneren.
pi_63133324
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef DuTank het volgende:
misschien nog wat naaktfotos van de vrouwlijke deelnemsters, maar voor de rest kan het er mee door
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:01:09 #12
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63133334
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:59 schreef DuTank het volgende:
Mist alleen PP's fobo.
Radio Soulwax!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:06:21 #13
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_63133457
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:01 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Mist alleen PP's fobo.
Heeft hij niet.
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:08:57 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63133517
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_63133712
Tot vanavond/morgen!
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:18:52 #16
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63133769
Wat een mooie OP
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:20:03 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63133789
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:00 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Mooi. Wil je dan je gedrag verklaren dat je nu al 3 spelletjes tegen mij vertoont?
[..]

Als je zegt dat ik niet veel hints heb opgelost, heb je gelijk. Maar dat lijkt me niet het enige criterium waarom iemand burgemeester zou moeten worden.
[..]

Ik merkte het inderdaad:
[..]

[..]

[..]

En dan is dit alleen het vorige topic. Jammer genoeg kan ik me de ronde met SA als SL nog wel herinneren.
Al die qoutes waaruit blijkt dat ik zogenaamd een hekel aan je heb, gaat helemaal niet over jou, maar over je geschiktheid als BM, en ik vind het dus wel heel belangrijk dat de BM een hintoplosser is, omdat elke andere hintoplosser afgemaakt kan worden, maar de BM kan blijven oplossen, dat vind ik het belangrijkste voor BM, dat doe je niet, dus ben je voor mij de minst geschikte kandidaat. Ook laat je gewoon te weinig van je horen, wat ik ook een slechte zaak vind. Dat ik dat ook meteen zeg wil nog niet zeggen dat ik ineens een hekel aan je heb, het is maar een spel!
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:24:59 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63133926
We zullen wel zien hoe geschikt Timmm zijn keus is
pi_63133964
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Al die qoutes waaruit blijkt dat ik zogenaamd een hekel aan je heb, gaat helemaal niet over jou, maar over je geschiktheid als BM, en ik vind het dus wel heel belangrijk dat de BM een hintoplosser is, omdat elke andere hintoplosser afgemaakt kan worden, maar de BM kan blijven oplossen, dat vind ik het belangrijkste voor BM, dat doe je niet, dus ben je voor mij de minst geschikte kandidaat. Ook laat je gewoon te weinig van je horen, wat ik ook een slechte zaak vind. Dat ik dat ook meteen zeg wil nog niet zeggen dat ik ineens een hekel aan je heb, het is maar een spel!
Voor het geval je het niet doorhad, ik probeer je alleen voorbeelden te geven van de in mijn ogen hetze die je aan het voeren bent tegen mij. En dit waren maar 3 voorbeeldposts uit het vorige topic, maar de afgelopen 2 spelletjes waren dit soort opmerkingen schering en inslag. Met uitsluiting van een ronde tot gevolg. Dan is het namelijk niet binnen de grenzen van het spel meer.
Ik vraag je alleen om het spel leuk te houden voor iedereen, zonder over te gaan op het zwart maken van anderen en je zin door te drijven.
  dinsdag 11 november 2008 @ 17:32:44 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63134115
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:26 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Voor het geval je het niet doorhad, ik probeer je alleen voorbeelden te geven van de in mijn ogen hetze die je aan het voeren bent tegen mij. En dit waren maar 3 voorbeeldposts uit het vorige topic, maar de afgelopen 2 spelletjes waren dit soort opmerkingen schering en inslag. Met uitsluiting van een ronde tot gevolg. Dan is het namelijk niet binnen de grenzen van het spel meer.
Ik vraag je alleen om het spel leuk te houden voor iedereen, zonder over te gaan op het zwart maken van anderen en je zin door te drijven.
Nogmaals, ik geef alleen aan wie ik wel en niet geschikt vind, en dat ik jou uit wilde sluiten was niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar tegen iedere inactieve, dat waren in dit geval nog 2 of 3 anderen, in ieder geval ook de huidige spelleider, als ik het me goed herinner... In ieder geval dus niet jou als persoon uitsluiten, maar als inactieveling, dat SL dan alleen besluit jou eruit te gooien, is zijn keus geweest. Verder ben ik klaar met deze discussie, jij blijft alles persoonlijk zien, terwijl ik helemaal niets tegen jou heb, so be it
Laffe huichelaar
pi_63134181
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nogmaals, ik geef alleen aan wie ik wel en niet geschikt vind, en dat ik jou uit wilde sluiten was niet persoonlijk tegen jou bedoeld, maar tegen iedere inactieve, dat waren in dit geval nog 2 of 3 anderen, in ieder geval ook de huidige spelleider, als ik het me goed herinner... In ieder geval dus niet jou als persoon uitsluiten, maar als inactieveling, dat SL dan alleen besluit jou eruit te gooien, is zijn keus geweest. Verder ben ik klaar met deze discussie, jij blijft alles persoonlijk zien, terwijl ik helemaal niets tegen jou heb, so be it
De reden dat ik het persoonlijk zie, is vanwege het feit dat DuTank wel mee mocht doen in tegenstelling tot mijn persoon.
En dan heb ik het nog niet over de beweringen die je achter mijn rug om hebt lopen verkondigen. Dus ja, ik ervaar het als een hetze.

Dag Timmmmm.
pi_63134248
Kunnen we het nu achter ons laten en in de toekomst er ff aan denken dat acties consequenties hebben? (met name naar Timm)
pi_63134667
Geen ruzie in mijn dorp !
pi_63134687
Anders roep ik jullie op het matje bij de baas. En dan zullen mijn bodyguards jullie onder handen nemen!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:02:31 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63134830
I think not
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:03:16 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63134847
Je beseft dat je wil dat de dorpsbewoners geen ruzie maken, terwijl we over minder dan een dag de eerste mede dorpsbewoner zijn huis uitsleuren om hem op een nog te bepalen manier af te slachten hè?
Laffe huichelaar
pi_63134976
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:03 schreef timmmmm het volgende:
Je beseft dat je wil dat de dorpsbewoners geen ruzie maken, terwijl we over minder dan een dag de eerste mede dorpsbewoner zijn huis uitsleuren om hem op een nog te bepalen manier af te slachten hè?
Moet ik me aangesproken voelen?

Hoe dan ook, ik ga nu even eten.
Het is wachten op de nacht, en ik heb het wel even gezien voor vandaag.
pi_63135384
Ghehe, eindelijk wat actie in de tent. Werd ook eens tijd.

En ik had natuurlijk gewoon gelijk dat het volstrekte BullShit was om op Lekiamh te stemmen, al heeft hij deze pagina al meer getiept dan alle andere rondes bij elkaar.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:27:43 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63135474
Je hebt helemaal geen gelijk. Waar is het bewijs voor je gelijk?
pi_63136026
bitchfight!
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:55:45 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63136247
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:47 schreef jaeuh het volgende:
bitchfight!
Niks mis mee toch, ik vind 't wel vermakelijk
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:04:07 #32
216584 Trevland
pi_63136517
en nu is het weer stil
pi_63136538
Wie is de burgemeester?
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:06:44 #34
216584 Trevland
pi_63136599
Silentalarm
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:07:55 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63136638
Trevland
pi_63136679
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:09:04 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63136682
Ladidadida
Huilen dan.
pi_63136688
Ladiadaia
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:09:24 #39
163094 Ladidadida
pi_63136696
Waar is de dagpost?
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:09:37 #40
216584 Trevland
pi_63136707
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Na een dag met harde wind en veel regen moest er toch gestemd worden. De Fok!-towners gingen toch maar naar de stembus en hebben Silentalarm verkozen tot hun burgemeester!

en wat is er met mij?
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:12:48 #41
216584 Trevland
pi_63136799
Jullie roepen ik quote
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:36:41 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63137628
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Moet ik me aangesproken voelen?

Hoe dan ook, ik ga nu even eten.
Het is wachten op de nacht, en ik heb het wel even gezien voor vandaag.

*slijpt de hooivork, ontsteekt de fakkels
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:05:18 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63138594
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

*slijpt de hooivork, ontsteekt de fakkels
Sorry, maar ik ga jou echt met de minuut verdachter vinden

Er is natuurlijk nog niks concreets, maar toch.
Huilen dan.
pi_63138643
ik heb zin in een hamburger.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:11:42 #45
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63138808
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, maar ik ga jou echt met de minuut verdachter vinden

Er is natuurlijk nog niks concreets, maar toch.
Ik ben altijd meteen verdacht,
Laffe huichelaar
pi_63139324
het is hier trouwens wel bar dood.
pi_63139354
Woooehoeeeee! Net gevraagd voor ons eerste optreden met mn bandje!
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:50:15 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63140146
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Silentalarm het volgende:
Woooehoeeeee! Net gevraagd voor ons eerste optreden met mn bandje!
Gefeliciteeeeeeeerd

Wat bandjespeel je?
Laffe huichelaar
pi_63141083
hoe bedoel je wat bandjes?

We spelen rock. We coveren bandjes als placebo/the hive/fiction plane en we hebben nog 2 eigen nummertjes. Maar dat optreden is pas in januarie, we moeten ons speelschema nog iets uitbreiden zeg maar. We kunnen nu zo'n 7 nummers goed spelen, en met het optreden willen we er 10 spelen. Dus vandaar. Maar dat lukt wel in 2 maanden!
pi_63142393
Doooooood doooooood doooooood!
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:54:48 #51
216584 Trevland
pi_63142438
best wel
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 21:56:44 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63142540
Oeh bitchfight gemist snap lekiamh wel trouwens, timmm reageert wel heel extreem.

de eerste keer dat timmm maffia was deed hij ook hyper en irritant. Hij is daarom nu voor mij verdachte nummer 1. We'll see...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:59:09 #53
216584 Trevland
pi_63142638
maar eens zien of de SL er zo weer is
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:10:03 #54
202348 Susi
Temple of Love
pi_63143057
I've missed the action !

Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik neem aan dat Lekiamh zich niet beschikbaar als bm als hij niet vaak online is.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:11:09 #55
216584 Trevland
pi_63143103
Ik zou het niet weten
pi_63143219
Oi, het is al 22.00 geweest, en ik denk zomaar dat ik dit niet overleef
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:15:07 #57
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63143244
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Nachtwaker mag morgen pas killen.
Radio Soulwax!
pi_63143417
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nachtwaker mag morgen pas killen.
pi_63143463
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Dat denk jij elke ronde
pi_63143752
Laatste bezoek: 5 uur, 11 minuten geleden.

Het is ff wachten tot ons SLertje weer online is

avond trouwens, en gefeliciteerd aan mij dat ik 30 min langer leef dan verwacht
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:31:35 #61
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63143784
Of ik ga nu dood, of ik word morgen gelynched

In ieder geval kan Dutank er maar beter een goeie beurt aan over houden, als ie ons zomaar laat wachten, dan is het het pas waard
Laffe huichelaar
pi_63143828
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef CaLeX het volgende:
Laatste bezoek: 5 uur, 11 minuten geleden.

Het is ff wachten tot ons SLertje weer online is

avond trouwens, en gefeliciteerd aan mij dat ik 30 min langer leef dan verwacht
Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:34:17 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63143860
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef MaJo het volgende:
Oeh bitchfight gemist snap lekiamh wel trouwens, timmm reageert wel heel extreem.

de eerste keer dat timmm maffia was deed hij ook hyper en irritant. Hij is daarom nu voor mij verdachte nummer 1. We'll see...
Maar ik reageer altijd extreem, ik snap alleen niet waarom ik er altijd op aangesproken word, en anderen niet, PP bijvoorbeeld is altijd nog gemener en aggresiever

Maarja, We shall see!

Of lekiam word nu vermoord om mij verdacht te maken, of ik om lekiam verdacht te maken

Tenzij we natuurlijk allebei maffia zijn, en ons zo proberen in te dekken
Laffe huichelaar
pi_63143966
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:33 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
ja jongen dit is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Echt iedere mafia die zich een beetje afzijdig houdt, pakt de eerste de beste mogelijkheid aan om iemand te verdenken.

Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven

Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
pi_63143977
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:10 schreef Susi het volgende:
I've missed ze rising action !

En verder lol @ 1,02
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:38:20 #66
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63144001
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar ik reageer altijd extreem, ik snap alleen niet waarom ik er altijd op aangesproken word, en anderen niet, PP bijvoorbeeld is altijd nog gemener en aggresiever

Maarja, We shall see!

Of lekiam word nu vermoord om mij verdacht te maken, of ik om lekiam verdacht te maken

Tenzij we natuurlijk allebei maffia zijn, en ons zo proberen in te dekken
Ja graaf je kuil nog dieper.
Radio Soulwax!
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:39:10 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144032
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:

[..]

ja jongen dit is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Echt iedere mafia die zich een beetje afzijdig houdt, pakt de eerste de beste mogelijkheid aan om iemand te verdenken.

Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven

Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
De helft van de deelnemers verdenkt doorgaans iedereen
Als we daar nu eens mee wachten tot de hints vanavond/morgen komen
Laffe huichelaar
pi_63144050
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk ook gewoon een stuk volwassener. Alle reden dus om agressief en gemeen te zijn.

pi_63144113
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk ook gewoon een stuk volwassener. Alle reden dus om agressief en gemeen te zijn.

Nachtmerries van dat filmpje.

Hoor ik zo een 20 keer per week
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:42:07 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144125
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ik denk dat het verschil ook is dat ik 24/7 aanwezig ben om irritant te zijn! Mij stoort het ook niet als je gemeen bent, ik snap alleen niet dat mensen er bij mij altijd lastig over gaan doen, en bij jou nooit

Laffe huichelaar
pi_63144239
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat het verschil ook is dat ik 24/7 aanwezig ben om irritant te zijn! Mij stoort het ook niet als je gemeen bent, ik snap alleen niet dat mensen er bij mij altijd lastig over gaan doen, en bij jou nooit

Komt dat als ze dat wel doen ik ze ook daadwerkelijk ga opzoeken...
pi_63144286
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Niks mis mee toch, ik vind 't wel vermakelijk
Goed om te horen dat er iemand plezier heeft beleefd aan deze geweldig bevredigende woordenwisseling!
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:49:33 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144344
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:45 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Komt dat als ze dat wel doen ik ze ook daadwerkelijk ga opzoeken...
jij bent die vent uit dat filmpje, geef het maar toe
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:52:13 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63144420
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Oh, moet ik me nu ook aangesproken voelen?
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:55:36 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144517
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh, moet ik me nu ook aangesproken voelen?

Nee hoor
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:56:24 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63144544
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee hoor
Dan is het goed, want volgens mij hadden PP en ik ook af en toe 'beef'.

Neemt niet weg dat je nog steeds hoog op mijn lijstje staat hè .
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 22:59:15 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144625
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan is het goed, want volgens mij hadden PP en ik ook af en toe 'beef'.

Neemt niet weg dat je nog steeds hoog op mijn lijstje staat hè .
Mag gewoon hoor, zolang je me maar niet wil lynchen, zonder dat je goeie hints naar me kan leiden
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:01:03 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63144679
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mag gewoon hoor, zolang je me maar niet wil lynchen, zonder dat je goeie hints naar me kan leiden
Ik wil je ook zo wel lynchen hoor, zonder hints. Heb ik totáál geen bezwaar mee.
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:02:37 #79
202348 Susi
Temple of Love
pi_63144729
Schatjes toch !
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:03:54 #80
216584 Trevland
pi_63144772
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
Schatjes toch !
Wat is het toch gezellig he Susi^^
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:05:02 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63144800
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:02 schreef Susi het volgende:
Schatjes toch !
Susi, Susi * sniff

Ze pesten me zo
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:05:08 #82
202348 Susi
Temple of Love
pi_63144809
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef Trevland het volgende:

[..]

Wat is het toch gezellig he Susi^^

Met jou gelukkig wel altijd
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:07:03 #83
216584 Trevland
pi_63144858
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:05 schreef Susi het volgende:

[..]

Met jou gelukkig wel altijd
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:25:35 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63145453
Hè, ga ergens anders klef doen

En doe dat in je eigen tijd ofzo
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:26:43 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63145486
Ik ga slapen, trusten
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:27:45 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63145506
En ik maar denken dat jij 24/7 op fok zat?
Huilen dan.
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:41:55 #87
202348 Susi
Temple of Love
pi_63145975
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Hè, ga ergens anders klef doen

En doe dat in je eigen tijd ofzo
Je bent gewoon jaloers. Wat lief ! Ook een kusje voor jou
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:44:05 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63146036
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Susi het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers. Wat lief ! Ook een kusje voor jou
Neh. Ik heb hara al
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 23:51:35 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63146274
Timmm's gezeur heeft wel geholpen, lekiamh is opeens een stuk actiever

waar blijft de kill trouwens, of heb ik iets gemist?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 12 november 2008 @ 00:15:23 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63146911
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
Timmm's gezeur alerte doch rechtvaardige reacties hebben wel geholpen, lekiamh is opeens een stuk actiever

waar blijft de kill trouwens, of heb ik iets gemist?
Ja je hebt wat gemist, Dutank heeft een hot date vanavond, we weten dus niet wanneer de kills komen
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 00:16:35 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63146939
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
En ik maar denken dat jij 24/7 op fok zat?
Doe ik ook, doe ik ook, als ik ga slapen, nooit langer dan een half uur
En de laptop staat sowieso altijd aan
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 07:01:05 #92
163094 Ladidadida
pi_63149414
Jullie lezen zo slecht, SL had sowieso al gezegd dat de kills waarschijnlijk pas vanmorgen komen.
pi_63149521
HET IS VANMORGEN!

KILLS KILLS KILLS KILLS KILLS!
  woensdag 12 november 2008 @ 08:40:36 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63150066
quote:
Op woensdag 12 november 2008 07:01 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie lezen zo slecht, SL had sowieso al gezegd dat de kills waarschijnlijk pas vanmorgen komen.
Maar het is nu vanmorgen, ik wens kills!
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 09:09:11 #95
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63150461
Nog geen kills?
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  woensdag 12 november 2008 @ 09:11:10 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63150497
Nuu we nog geen kills hebben, wil ik voorstellen om de lynch een uur later te doen, zodat iedereen die werkt ook nog genoeg tijd heeft te kijken op wie er gestemd moet worden.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 09:12:45 #97
216584 Trevland
pi_63150521
Wie kan de SL ff uit bed schoppen en achter de pc zetten zodat wij kills hebbe.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Nuu we nog geen kills hebben, wil ik voorstellen om de lynch een uur later te doen, zodat iedereen die werkt ook nog genoeg tijd heeft te kijken op wie er gestemd moet worden.
mee eens.
pi_63150734
Als de kills niet voor 11 uur er zijn kan ik vanavond niet stemmen..
Vanmiddag werk ik, daarna als het goed is niet thuis eten, daarna voetbal.
Mocht ik wel thuis eten heb ik precies 10 minuten om het even te lezen en eventueel te voten..
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 09:31:39 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63150815
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
mee eens ik werk tot 6 uur en heb dan weinig tijd om een beslissing te nemen...
pi_63151017
Voor mijn apart de rest van dit spel de volgende bloktijden aannemen:

22:00 Vote
voor 10:00 kills
  woensdag 12 november 2008 @ 09:50:15 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63151239
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:40 schreef CaLeX het volgende:
Voor mijn apart de rest van dit spel de volgende bloktijden aannemen:

22:00 Vote
voor 10:00 kills
Tijden zijn nu gewoon goed hoor, alleen gister kon de kill niet doorgaan, ik zou gewoon alleen vandaag de lynch iets verlaten
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 09:58:23 #102
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_63151400
Als de kills niet snel komen, kan ik helaas ook niet meer stemmen voor de lynch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_63151811

Sheepcidus (Rechercheur) vond thuis een oude brief van zijn vriendin in een la. Hij bewaart namelijk alle brieven in een speciale map. Nadat hij de brief op de juiste plek had gedaan, was hij net op tijd voor het Sportjournaal. Maar wat hij niet wist, was dat dat zijn laatste Sportjournaal was. Een zeer goed getraind maffialid draaide hem zijn nek om, voordat hij ook maar iets in de gaten had.

De maffialeden zaten met zijn allen gezellig voetbal te kijken. Er barste een hevige discussie uit of het nou buitenspel was of niet. Een iemand onderbrak de discussie met het feit dat er nog iemand afgemaakt moest worden. De Godfather liet een foto zien wie er dood moest. En zodoende ging een maffialid op pad en werd Susi (Dorp) in koele bloede vermoord.

Het nieuwe album van The Beach Boys was uit, dus SiestaGuru (velddoctor) rende nog even snel naar de plaatselijke CD winkel om hem te halen. Stopte hem gelijk in zijn de cd-speler van zijn auto en al swingend had hij helemaal zin om op Hawaii te zitten! Toen hij de brug overreedt werd hij door een dikke Hummer zo de brug afgebeukt! De hulpdiensten kwamen te laat om SiestaGuru (velddoctor) te redden..
pi_63151969
Omfg

Nou, dat zijn weer mooie kills geweest.
Ik kijk er vanavond pas weer naar, want ben de hele middag weg. DuTank, je bent het eens om de deadline ene uurtje te verschuiven?
  woensdag 12 november 2008 @ 10:25:53 #105
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63152099

Ik weet nu een maffia.
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2008 @ 10:27:54 #106
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63152151
RIP lieve mensen

Ik ga vanmiddag hints zoeken
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 10:28:04 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63152160
De 2 mensen waar ik mee kon praten, weg
  woensdag 12 november 2008 @ 10:29:49 #108
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63152219
voetbal, is iig al meteen SG, isdatzo en er was er nog eentje
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 10:32:28 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63152303
De beachboys en hawaii lijkt me ook een duidelijke hint,
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 10:33:53 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63152341
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
PP

Dat waren altijd de 3 voetballers
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 10:35:07 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63152375
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
SG doet toch niet mee
  woensdag 12 november 2008 @ 10:36:26 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63152409
CD winkel is muziek is mayo, beachboys en meer strand en watergerelateerde dingen kan op PS wijzen (zij was toch degene met dat surfen, en die foto's daarvan?)

Verder kom ik niet zonder Fobo's te gaan speuren
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 10:39:21 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63152502
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef MaJo het volgende:

[..]

SG doet toch niet mee
Weet ik niet, ik zeg alleen wie er altijd meteen verdacht zijn als het over voetbal gaat, ik heb de lijst er nog niet bijgepakt, dat doe ik vanmiddag ergens denk ik wel, nu doe ik wat uit mn hoofd
Laffe huichelaar
pi_63153002
tvp, voor na het werk. Wel echt kut gewoon dus weer
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 10:58:19 #115
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63153056
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef timmmmm het volgende:
CD winkel is muziek is mayo, beachboys en meer strand en watergerelateerde dingen kan op PS wijzen (zij was toch degene met dat surfen, en die foto's daarvan?)

Verder kom ik niet zonder Fobo's te gaan speuren
Gaan we weer spel dan in ieder geval mijn naam goed
  woensdag 12 november 2008 @ 11:00:49 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63153115
Laatste album van the beach boys trouwens.

echte laatste is een verzamelalbum volgens wiki, laatste die geen verzamel album is: Summer in Paradise

Het nieuwe album van The Beach Boys was uit, dus SiestaGuru (velddoctor) rende nog even snel naar de plaatselijke CD winkel om hem te halen. Stopte hem gelijk in zijn de cd-speler van zijn auto en al swingend had hij helemaal zin om op Hawaii te zitten! Toen hij de brug overreedt werd hij door een dikke Hummer zo de brug afgebeukt! De hulpdiensten kwamen te laat om SiestaGuru (velddoctor) te redden..

past wel. maar goed, brengt me niets verder RIP Brug trouwens nog
pi_63153268
Omg is Majo een vrouw
  woensdag 12 november 2008 @ 11:08:41 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63153296
En PS heeft natuurlijk water, dansen, zon. en als we PS omdraaien hebben we Summer in Paradise

pi_63153703

Ik ben wel blij dat ik de eer heb gekregen om de eerste dag uit de weg te worden geruimd. Maar leuk is het niet.

Had me toch als mayor gekozen.. Dat zou geweldig zijn geweest met de velddokter rol.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:35:24 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63154041
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gaan we weer spel dan in ieder geval mijn naam goed
NEEEEEEEEEEE

En dan maakte ik er toen ik spelleider was zo'n big deal van dat MaJo geen mayo is, dat ik dat heus wel weet

Het spijt me, vergeef me,

En de meest duidelijke hints moet ik er gewoon meteen uithalen, muziek is nou eenmaal MaJo
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 11:43:19 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63154262
tvp voor vanavond.
Huilen dan.
pi_63154372
Wacht eens even the beach boys? Wat denk je wel niet van me
  woensdag 12 november 2008 @ 11:47:39 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63154401
Zo, nu ga ik er maar eens even voor zitten

*pakt een wordbestandje erbij

Maffia beware
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 11:56:13 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63154596
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Zo, nu ga ik er maar eens even voor zitten

*pakt een wordbestandje erbij

Maffia beware
niet vergeten jezelf er ook in te zetten hè
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 12:13:06 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155045
Jij bent op het moment mn hoofdverdachte:

Discussie over voetbal: Tongs dilemma topic
Ze lieten een foto zien-----> jij staat in je Fobo met een camera
Laffe huichelaar
pi_63155248
Goeiemorgen!
Nahja, middag
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 12 november 2008 @ 12:21:52 #127
216584 Trevland
pi_63155273
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

niet vergeten jezelf er ook in te zetten hè
Dat doe ik ook altijd
  woensdag 12 november 2008 @ 12:24:41 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155354
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goeiemorgen!
Nahja, middag
Guten Tag
Laffe huichelaar
pi_63155407
Zoals MaJo met de muziekhints, slaan de danshints altijd op mij volgens jullie
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  woensdag 12 november 2008 @ 12:28:09 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155459
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zoals MaJo met de muziekhints, slaan de danshints altijd op mij volgens jullie
Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je fobo
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 12:29:19 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63155496
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je fobo
En daar dansen bij
  woensdag 12 november 2008 @ 12:30:32 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155518
En hawaii, surfland bij uitstek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 12:32:05 #133
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155562
Maar vooralsnog vind ik Isdatzo verdachter, de hints zijn duidelijker, en hij probeert mij steeds verdacht te maken

## isdatzo

Isdatzo (1) timmmmm
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 12:36:18 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63155675
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Maar vooralsnog vind ik Isdatzo verdachter, de hints zijn duidelijker, en hij probeert mij steeds verdacht te maken

## isdatzo

Isdatzo (1) timmmmm
Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaan

En dat jij je zo snel aangevallen voelt zegt toch meer iets over jou, maar oké
Huilen dan.
pi_63155684
Ik weet nog te weinig om een stem uit te brengen, maar ik moet nu weg en ben pas rond 19:15 terug... Kijken of de deadline dan verzet is, dan stem ik mee en anders moeten jullie mijn stem voor vandaag missen
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 12:42:25 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63155841
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaan

En dat jij je zo snel aangevallen voelt zegt toch meer iets over jou, maar oké
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent op het moment mn hoofdverdachte:

Discussie over voetbal: Tongs dilemma topic
Ze lieten een foto zien-----> jij staat in je Fobo met een camera
Ik voel me niet aangevallen, jij hebt alleen vooral mij verdacht proberen te maken, en van mezelf weet ik dat ik geen maffia ben,

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 12-11-2008 12:43:26 (Kromme zin) ]
Laffe huichelaar
pi_63155957
Nah timmm, je moet wel toegeven dat je je heeel verdacht hebt gedragen...
En het argument ik weet van mezelf dat ik geen maffia ben, daar hebben we weinig aan he
Ik weet óók van mezelf dat ik geen maffia ben
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 12:51:20 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63156051
itt jullie komt hij wel met hints
pi_63156054
ik ben circusje spelen, later!
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 12:52:19 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63156075
PS, ik gedraag me altijd verdacht, ik ga op de beste hints af, verder zie ik niemand hints oplossen, dus ga ik maar af op wat ik zelf heb.
Die hints wijzen gewoon naar isdatzo, denk ik, dat stem ik dus, dat jij nu op mijn opmerking ingaat dat ik geen maffia ben, en niet op die goeie hints, vind ik ook wel raar
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 13:49:07 #141
202348 Susi
Temple of Love
pi_63157708
GODVERDOMME WAAROM MOET IK STEEDS ALS EERSTE ER UIT WORDEN GEKEILD ?

Al denk ik overigens dat ik nu weet waarom. Thanks, Sheep
  woensdag 12 november 2008 @ 14:03:49 #142
216584 Trevland
pi_63158173
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:

Ondanks dat je gekillt bent vind ik je nog steeds wel lief hoor
  woensdag 12 november 2008 @ 14:15:03 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63158525
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:

Ik denk dat je dat verkeerd hebt
pi_63159015
Wat hints naar clesar, niet erg duidelijk maarja

brief--> wordt ik gepraat/geblaad-->ondertitel
sportjournaal--> veel sportforums gereageerd

anderverhaaltje:
Ik hou van de zon in sign--> hawaii
sign--> beachboys/nummers met zomer/zon
  woensdag 12 november 2008 @ 14:34:31 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63159187
Isdatzo (2) timmmmm, Hara

So far. Als er wat beters langskomt zie ik het wel
pi_63159231
dan doe ik ook mee

##idz

Isdatzo (2) timmmmm, Hara, Silent
  woensdag 12 november 2008 @ 14:36:56 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63159262
Maak van die 2 even een 4tje
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 14:52:34 #148
163094 Ladidadida
pi_63159719
Susi is ècht de nieuwe PS
  woensdag 12 november 2008 @ 15:38:20 #149
216584 Trevland
pi_63160919
Mag ik ff weten welke hints er presies naar wie gaan?
  woensdag 12 november 2008 @ 15:41:31 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63161027
Ja, fucking veel SC hier man
  woensdag 12 november 2008 @ 15:53:21 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63161378
Ja, 't zijn wel erg duidelijke hints die naar mij wijzen..

Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar ), maar doe wat je niet laten kan hè.

* Isdatzo voorspelt een 'I told you so' -moment.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:54:43 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63161421
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
Mag ik ff weten welke hints er presies naar wie gaan?
Alle hints staan gewoon op deze pagina hoor, lees even terug,

EDIT, vorige pagina dus
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 16:00:38 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63161584
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:

Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar ), maar doe wat je niet laten kan hè.

Ik zie geen betere, voetbaldiscussie---> voetbal dilemmatopic
Foto laten zien -----> camera in je Fobo

Anderen kan ik niet vinden, en ik schijn de enige te zijn die zoekt. Als je die vage hints naar clesar niet meetelt, uit twee verschillende verhaaltjes
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 16:06:09 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63161754
Princepolly heeft een aantal posts in vbl
Clesar03 heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Calex heeft een aantal posts in vbl
Lekiamh ook
Silentalarm heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Susi heeft een aantal posts in vbl

Nee, erg overtuigend ja.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:10:26 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63161879
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Princepolly heeft een aantal posts in vbl
Clesar03 heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Calex heeft een aantal posts in vbl
Lekiamh ook
Silentalarm heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Susi heeft een aantal posts in vbl

Nee, erg overtuigend ja.
Dat is het voetbalgedeelte ja, maar jij hebt er ook nog die camera bij
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 16:12:54 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63161968
quote:
De Godfather liet een foto zien wie er dood moest
Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hè

Nouja, dáár heb ik zo geen verdediging tegen.. maar doe nu maar gewoon van mij aannemen dat ik geen mafia ben. Alleen dan weet ik zo ook niet op wie die wel moet slaan (ook niet actief naar gezocht, heb even andere dingen te doen momenteel).
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:25:16 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63162310
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 16:29:42 #158
216584 Trevland
pi_63162421
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
dat is toch ook de bedoeling van het spel om de gene die liegen te ontmaskeren.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:29:55 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63162427
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Timmmm, je hebt nu één vage hint die mogelijk misschien eventueel naar mij leidt.. om op basis daarvan iemand te lynchen is buitengewoon unfair. Helemaal aangezien ik gewoon onschuldig ben
Huilen dan.
pi_63162807
jaja dat zeggen ze allemaal idz.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:46:28 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63162918
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
jaja dat zeggen ze allemaal idz.
Jòh?
Huilen dan.
pi_63163400
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jòh?
Grapje toch. kom met ander bewijs en ik verander me stem. Timmm doet toch moeilijk dus ik zal toch wel dood gaan. maakt ook niet meer uit op wie ik stem
pi_63164598
Ben ik weer. School kan soms tegenwerken bij dit spel..

Deadline wordt inderdaad verschoven naar 20.00.
pi_63165198
Hmmm wat is de stand nou heeft iemand uberhaupt al gevote?
pi_63165281
Isdatzo (4) timmmmm, Hara, Silentalarm, Silentalarm
pi_63165692
Ik onthoud me van stemming... Op dezelfde gronden kunnen PP of ik ook wel gelynched worden.
  woensdag 12 november 2008 @ 18:27:28 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63165732
Jezus. Kills én lynch stemmen staan allemaal op één pagina met weinig SC, lees gewoon of zo.
  woensdag 12 november 2008 @ 18:31:06 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63165820
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Lekiamh het volgende:
Ik onthoud me van stemming... Op dezelfde gronden kunnen PP of ik ook wel gelynched worden.
Pas maar op

Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 18:51:52 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63166376
Lynda zei net dat ze geen tijd meer had te stemmen, die is nu naar het voetbal om te kijken hoe AZ PSV met 3-1 af gaat maken
Laffe huichelaar
pi_63166516
Moet je verplicht stemmen nee toch? Ik wil namelijk ook op IsDatZo stemmen echter wil ik niet als laatste stemmen voor het geval hij een bom is
  woensdag 12 november 2008 @ 18:59:16 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63166568
Jezus Christus

Isdatzo (5) timmmmm, Wouser, Silentalarm, Silentalarm, Hara
  woensdag 12 november 2008 @ 19:00:06 #172
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63166586
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:57 schreef Wouser het volgende:
Moet je verplicht stemmen nee toch? Ik wil namelijk ook op IsDatZo stemmen echter wil ik niet als laatste stemmen voor het geval hij een bom is
Je hoeft niet te stemmen
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 19:01:12 #173
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63166617
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Christus

Isdatzo (5) timmmmm, Wouser, Silentalarm, Silentalarm, Hara
Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl is
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 19:02:37 #174
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63166665
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl is
Nee hoor, dorp geloof ik, rol kan van alles zijn
pi_63167542
LLLLLLLLLLLLLLLYNCH?
pi_63167625
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef Silentalarm het volgende:
LLLLLLLLLLLLLLLYNCH?
Om 20:00 uur.
pi_63168381
Ghehe, alle 3 de hints zouden op een of andere manier op mij kunnen slaan! Het zal weer es niet.
PS ik ben geen mafia; echt niet.
  woensdag 12 november 2008 @ 19:58:45 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63168454
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehe, alle 3 de hints zouden op een of andere manier op mij kunnen slaan! Het zal weer es niet.
PS ik ben geen mafia; echt niet.

Maar op mij wordt weer gestemd
Huilen dan.
pi_63168603

Het volk was woedend door de 3 afgeslachte dorpsgenoten! Dus besloten ze om Isdatzo (maffia) te lynchen!
pi_63168644
Maffiakills asap graag!
  woensdag 12 november 2008 @ 20:07:30 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63168760
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het volk was woedend door de 3 afgeslachte dorpsgenoten! Dus besloten ze om Isdatzo (maffia) te lynchen!

Succes mafiamaatjes, julie weten wat je nu te doen staat!
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:10:46 #182
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63168869
Go dorp!
Radio Soulwax!
pi_63168958
Ik ben er weer
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 20:13:56 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63168984
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:

Je voorspelling klopte, hier komt hij namelijk:

Ik zei het toch!
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 20:14:11 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63168995
Jee way to go ben net te laat terug om mee te stemmen maar ook zonder mij is het gelukt
  woensdag 12 november 2008 @ 20:14:32 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63169015
Mensen die mij nu alsnog verdacht vinden, ookal heb ik een maffia gepakt?
Laffe huichelaar
pi_63169068
Ikke!
pi_63169078
  woensdag 12 november 2008 @ 20:16:49 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63169100
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef DuTank het volgende:
Ikke!
Ja, maar jij weet mijn rol, ssssst
Laffe huichelaar
pi_63169182
  woensdag 12 november 2008 @ 20:20:42 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63169237
Wil de maffia mij trouwens vanavond vermoorden, ik wil mn ava veranderen

Ik zou trouwens de NW aanraden PS te pakken, om de eerder genoemded hints
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:25:06 #192
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63169401
Ik zou ook PS zeggen, de enige die tenminste nog wat uit de hints tegen heeft
pi_63169468
timmmmm jij mag je ava wel veranderen hoor. -edit-
pi_63169593
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hè

Nouja, dáár heb ik zo geen verdediging tegen.. maar doe nu maar gewoon van mij aannemen dat ik geen mafia ben. Alleen dan weet ik zo ook niet op wie die wel moet slaan (ook niet actief naar gezocht, heb even andere dingen te doen momenteel).
Eens een jood altijd een jood.

Op zulke uitspraken zou je mij dus niet kunnen betrappen.

Next one please. Come on Nachtwaker!
pi_63169642
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 20:31:19 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63169655
Pick me mafia, pick me!
  woensdag 12 november 2008 @ 20:32:01 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63169696
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
Nee, wij denken "PS is de enige die nog wat hints tegen heeft"
pi_63169709
quote:
* fobo checkt

aaah, duidelijk
  woensdag 12 november 2008 @ 20:33:34 #199
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63169771
quote:
Ik weet dat weredelijke hints tegen jou hebben, de beste op dit moment, en dat jij degene was die het hardst protesteerde toen we isdatzo wilden pakken.

Zodoende.
Laffe huichelaar
pi_63170048
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

* fobo checkt

aaah, duidelijk
Wat?
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 20:44:09 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170214
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:29 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Eens een jood altijd een jood.

Op zulke uitspraken zou je mij dus niet kunnen betrappen.

Next one please. Come on Nachtwaker!
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:44:45 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170242
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik weet dat weredelijke hints tegen jou hebben, de beste op dit moment, en dat jij degene was die het hardst protesteerde toen we isdatzo wilden pakken.

Zodoende.
Over PS, even op de nieuwe pagina zetten
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:51:16 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170509
Barnaby

Ter informatie over mijn nieuwe ava
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:53:24 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63170659
Ik wil toch nog even opmerken dat ik 'm lelijk vind.

No hard feelings verder.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:54:59 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63170757
Wtf mag Timm nu weer zijn ava veranderen? Tijdens het spel blijf je maar van je spul af, iedereen
  woensdag 12 november 2008 @ 20:55:09 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170764
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil toch nog even opmerken dat ik 'm lelijk vind.

No hard feelings verder.
Hij is ook lelijk, daarom is hij zo leuk

Ik betwijfel of iemand mij kan vertellen welke acteur dit is, of welke film, bij deze daag ik jullie uit
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:55:44 #207
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63170785
Usericoontjes veranderen vind ik nog steeds not-done. Je geeft iemand een vrijbrief dat geen van de hints op zijn icoontjes konden slaan. Dus tenzij DuTank zegt dat er geen hints op niemands icoontje slaan heeft timmmmm voordeel.
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2008 @ 20:56:52 #208
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63170846
Ik ging m'n mond daarover houden tot na deze ronde.. maar inderdaad.

Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:56:56 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63170852
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Usericoontjes veranderen vind ik nog steeds not-done. Je geeft iemand een vrijbrief dat geen van de hints op zijn icoontjes konden slaan. Dus tenzij DuTank zegt dat er geen hints op niemands icoontje slaan heeft timmmmm voordeel.
Ava, sig, ondertitel en fobo moeten gewoon blijven zoals ze zijn. Je verandert het maar na het spel.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:57:32 #210
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170872
Zeikerds
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:58:38 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63170918
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Zeikerds
Helemaal niet. Zo krijgt iemand steeds een vrijbrief, iedereen moet er gewoon afblijven.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:59:23 #212
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63170954
quote:
Zeikerds
nee timmmm, niks zeikerds.

Als dutank jou (ook nog eens publiekelijk) toestemming geeft je UI te veranderen is het meteen duidelijk dat er geen hints op jou sloegen.

Is gewoon een unfair advantage.

Klaar.

En dat snap je zelf ook wel, zó dom ben je niet .
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:59:39 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63170963
ik heb hem toch alweer terugveranderd

Ik zal je missen Barnaby
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 20:59:40 #214
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63170967
quote:
Zeikerds
Veranderen heeft geen nut. DuTank had het moeten verbieden nu weten we het al.
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:00:12 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63170982
Ja, alsof dat nu nog helpt
  woensdag 12 november 2008 @ 21:01:30 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63171034
Maar, lieve mensen, ik kan nog even goed maffia zijn hoor
er zijn nog geen hints geweest naar 2 maffia, en er is ook nog een spion, het is lang niet zeker dat ik onschuldig ben
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:02:52 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63171091
Kom Tim, jij snapt de aversie zelf ook wel. Het slaat nergens op dat DuTank het toestaat.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:03:49 #218
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63171128
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar, lieve mensen, ik kan nog even goed maffia zijn hoor
er zijn nog geen hints geweest naar 2 maffia, en er is ook nog een spion, het is lang niet zeker dat ik onschuldig ben
Ja maar stel je bent dorp, en maffia vindt een hint die op je icoontje had kunnen slaan. Dan kan maffia dat nu niet meer gebruiken.
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:04:43 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63171160
Het lijkt mij een idee gewoon de ava's in de OP te zetten, en daar hints naar te maken, en de users verder te laten doen wat ze willen..

Maar ik dacht ook eerst dat het niet mocht, ik zei nog, ik hoop dat de maffia me afmaakt, dan kan ik mn ava veranderen, toen zei dutank uit het niets, zonder dat ik het vroeg, dat ik hem mocht veranderen

Ik kan er niets aan doen hoor
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:05:25 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63171198
Timmmm doe nu niet zo achterlijk, wil je?

Flauw gedoe nu.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:06:10 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63171224
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Het lijkt mij een idee gewoon de ava's in de OP te zetten, en daar hints naar te maken, en de users verder te laten doen wat ze willen..

Maar ik dacht ook eerst dat het niet mocht, ik zei nog, ik hoop dat de maffia me afmaakt, dan kan ik mn ava veranderen, toen zei dutank uit het niets, zonder dat ik het vroeg, dat ik hem mocht veranderen

En dan maar meteen screenshots van het fobo, ook in de OP?

Nee dus.

Punt.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:06:40 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63171240
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:

Stom idee.

Niemand zegt dat toch, DuTank staat het toe. Alhoewel, jij weet ook wel beter
pi_63171336
kutajax.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:08:36 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63171342
Ja, maar als hij toch al zegt dat ik hem mag veranderen, maakt het t och ook niet meer uit of ik het doe of niet? het kwaad is al geschied!

Ik ga barnaby nu ook weer gewoon terugzetten, dutank had nog kunnen zeggen dat hij die toestemming niet serieus bedoelde, maar nu jullie er zo serieus op ingegaan zijn, heeft dat ook geen nut meer

Excuus!
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:09:30 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63171391
Ja serieus, het is niet de eerste keer of wel
  woensdag 12 november 2008 @ 21:12:10 #226
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_63171538
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar als hij toch al zegt dat ik hem mag veranderen, maakt het t och ook niet meer uit of ik het doe of niet? het kwaad is al geschied!

Ik ga barnaby nu ook weer gewoon terugzetten, dutank had nog kunnen zeggen dat hij die toestemming niet serieus bedoelde, maar nu jullie er zo serieus op ingegaan zijn, heeft dat ook geen nut meer

Excuus!
Probeer je nu echt anderen van jullie fout te beschuldigen?
Radio Soulwax!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:14:27 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63171652
Nee hoor, ik zeg alleen maar dat als jullie er niet zo'n big deal van hadden gemaakt, het veel minder opvallend was geweest

Maar het is inderdaad mijn eigen stomme schuld, ik had er nog niet zo bij stil gestaan
SPOILER
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:20:06 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63171897
*zucht*

Ik ben sprakeloos.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:21:17 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63171943
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
*zucht*

Ik ben sprakeloos.
Eindelijk, daar hou ik je aan
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:22:45 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63171999
Noh, laat die kills maar komen
  woensdag 12 november 2008 @ 21:25:21 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172097
Eens, ik hoop dat ze op tijd zijn, en niet weer morgenochtend
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:30:18 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172292
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eindelijk, daar hou ik je aan
De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.
Huilen dan.
pi_63172360
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Stom idee.

Niemand zegt dat toch, DuTank staat het toe. Alhoewel, jij weet ook wel beter
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:33:35 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63172398
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
Dat is het punt ja
pi_63172420
Maffia. De deadline blijft 22.00 he!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:34:07 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172422
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.

.

Ik neem me steeds maar voor aardig te zijn, maar je maakt het me zo moeilijk
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:34:16 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172430
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!
Huilen dan.
pi_63172494
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!
pi_63172514
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is het punt ja
Niet.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:37:02 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172515
Whehe
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 21:37:17 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172523
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.

Ik neem me steeds maar voor aardig te zijn, maar je maakt het me zo moeilijk
Ocharme, maar jongen toch .

Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:38:25 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172555
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef DuTank het volgende:

[..]

Niet.
Oh, jij bepaalt het punt zie ik?
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:39:19 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172595
Oja, en dit:

Ain't gonna happen.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:41:08 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172662
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ocharme, maar jongen toch .

[ afbeelding ]
Laffe huichelaar
pi_63172710
Jongens kunnen we even dimmen? Dank je.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:43:21 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63172725
Treurig gedoe dit hoor. Dutank zit gewoon fout, daar kan geen plaatje tegenop
  woensdag 12 november 2008 @ 21:44:23 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172777
Daar ben ik het ook mee eens hara, maar Isdatzo moet er ook gewoon over op houden, ik heb al gezegd dat ik fout zat,

Maar ik zal ophouden
Laffe huichelaar
pi_63172814
Wat een drama om een avatar zeg..
Als ik dat toe sta, wil dat zeggen dat ik geen hints klaar heb liggen/heb gegeven richting de (oude) avatar van timmmmm. So what?
  woensdag 12 november 2008 @ 21:46:00 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172839
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zegt er één wat hoor .

Kom maar terug wanneer je de Neerlandsche taal wél beheerst. En afgezien van je taalkundige falen komen je posts ook al niet al te briljant over.
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef DuTank het volgende:
Jongens kunnen we even dimmen? Dank je.
't Begon net leuk te worden
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:46:36 #250
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63172863
Jullie gaan allebei door

Dus nu kinders, koppen dicht
  woensdag 12 november 2008 @ 21:46:59 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172877
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie gaan allebei door

Dus nu kinders, koppen dicht
Nee.
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:47:17 #252
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63172888
Sepo
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 21:48:01 #253
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63172921
Tripo
Laffe huichelaar
pi_63173109
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef timmmmm het volgende:
Tripo
Fipo en sepo kan ik inkomen, maar tripo?
  woensdag 12 november 2008 @ 21:54:57 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63173225
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef DuTank het volgende:

[..]

Fipo en sepo kan ik inkomen, maar tripo?
en dan is dit weer de FiPo
Huilen dan.
pi_63173612

's Nachts ging een maffialid op pad. Hij sloop het huis binnen van een van de dorpsbewoners. Hij richtte het wapen op timmmmm (bom). Maar wat hij niet wist, was dat hij in had gebroken bij een lid van Al-Qaida die zich meteen op blies!! timmmmm (bom) nam CaLeX (maffia) mee in zijn graf!

Op het zelfde moment liep een ander maffialid door de stad en volgde PrincePolly (Cupido). Op het juiste moment pakte ze haar geliefde surfplank en sloeg daarmee PrincePolly (Cupido) kei kapot.
En ze ging vrolijk verder met haar nachtelijke taferelen:
Puntenslijpsel (maffia) op pad om in te breken in het Willem II-stadion. Ze brak alleen in bij de verkeerde ingang, want daar liep nou net de nachtwaker! Die vervolgens Puntenslijpsel (maffia) de nek omdraaide!

Een uurtje later ging Harajuku. (Bodygaurd) terug naar huis van een avondje stappen. Toen ze thuis kwam hoorde ze van het overlijden van haar geliefde CaLeX (maffia). Ze kon het niet aan en vermoordde zichzelf!
pi_63173646
Oftewel, een ware slachtpartij.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:05:36 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63173701
Yesssssss, al 3 van de 5 maffia dood

Toch maar goed dat de nachtwaker verstandig was

Oww, en RIP mij
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 22:06:42 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63173753
Dutank, waarom had je trouwens tegen hara gezegd dat CaLeX maffia was? Dat mag heul niet
Laffe huichelaar
pi_63173784
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Wat?
TIETUUUUH!!!!!
pi_63173803
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, waarom had je trouwens tegen hara gezegd dat CaLeX maffia was? Dat mag heul niet
Dat staat niet duidelijk in de OP dan..
  woensdag 12 november 2008 @ 22:09:13 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63173869
Goede hoor, nachtwaker.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:13:27 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63174074
Mij een beetje mafia te noemen, tsssssssskkkkkkk
  woensdag 12 november 2008 @ 22:13:59 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63174098
Ik vind trouwens wel dat we een applausje verdienen hara. Dan hadden we gewoon elk verhaaltje goed verklaart
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 22:18:02 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63174276
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we een applausje verdienen hara. Dan hadden we gewoon elk verhaaltje goed verklaart
Of we zijn heel goed in gokken
pi_63174311
heel niet knap van de nw, was suuuper obvious
ik kon me daar onmogelijk uitlullen
Live from Chicago
  woensdag 12 november 2008 @ 22:20:24 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_63174398
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
En ja, die hint over puntenslijpsel was niet te missen idd
Huilen dan.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:23:34 #268
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63174540
Toch ben ik trots op ons, ik heb isdatzo gepakt, hara PS, en zij wist ook al dat Calex verhaaltje 1 was
Laffe huichelaar
pi_63174552
spam even vol, want anders is er morgen weer gezeik met nieuwe topic enzo
pi_63174568
Gooo dorp!

Ze zijn trouwens een beurt te laat met het vermoorden van timm :S Ik had hem beschermd. Nuja dan waren calex en hara nu ook niet dood.
pi_63174661
Hara

Timmmm

ADO
pi_63174680
Wordt een saai dagje. Misschien kan de maffia nu een slaatje slaan!
Misschien niet.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:26:35 #273
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63174692
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Gooo dorp!

Ze zijn trouwens een beurt te laat met het vermoorden van timm :S Ik had hem beschermd. Nuja dan waren calex en hara nu ook niet dood.
Calex wisten we toch al
pi_63174736
Nog twee maffia te gaan, he dorp.
Rechercheur, doe je ding, want jij bent de enige die wat kan doen voor het dorp voor de lynch!
  woensdag 12 november 2008 @ 22:27:29 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63174739
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef CaLeX het volgende:
Hara

Timmmm

ADO
Hoe komt PP er nu bij om ons te koppelen
pi_63174758
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe komt PP er nu bij om ons te koppelen
Random waarschijnlijk
  woensdag 12 november 2008 @ 22:29:29 #277
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63174835
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef CaLeX het volgende:
Hara

Timmmm

ADO
Ik heb je opgeblazen, waarom hou je van mij?

Trio?
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 22:30:14 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_63174873
Nou, Calex was helemaal geen leuke lover
  woensdag 12 november 2008 @ 22:30:20 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63174892
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Gooo dorp!

Aww, wat lief
Hoe kwam je erbij mij te beschermen dan? iedereen dacht dat ik maffia was
Laffe huichelaar
pi_63174918
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Jij schijnt ook geen leuke lover te zijn.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:31:42 #281
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63174964
quote:
Je valt gewoon op de ''bad boys''
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 22:32:35 #282
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175006
Lees ik trouwens goed dat er geen hints in dit verhaaltje staan, dat Calex en PS de moorden pleegden
Laffe huichelaar
pi_63175031
pi_63175083
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Lees ik trouwens goed dat er geen hints in dit verhaaltje staan, dat Calex en PS de moorden pleegden
Die bom lijkt me in ieder geval logisch. Maar je ziet iets over het hoofd, wat wel een hints is, maar eigenlijk niet relevant is
pi_63175104
quote:
GROMMM IK MAAKTE EEN HEEL LEUK GARPJE!~!!

om eerst te vragen of je wat op me had en later te antwoorden met "een oogje"

Timmm een omdat ik geen problemen heb met jou drukke gedrag Maar het kwam me wel goed uit.

Hoe erg ik ook gezocht heb, meer dan 1/2 vage hints kon ik niet aan je koppelen
pi_63175106
Ik open trouwens alvast een nieuw deel, want ik ga zo pleitos.
pi_63175112
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Aww, wat lief
Hoe kwam je erbij mij te beschermen dan? iedereen dacht dat ik maffia was
Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet mee

Tja ik moest toch iemand kiezen.
  woensdag 12 november 2008 @ 22:34:34 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175120
Ja, maar daar heeft het dorp niets aan
Laffe huichelaar
pi_63175170
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
staat in de OP, ik was ook verrast dat ik haar rol vond
pi_63175212
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:10 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175245
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet mee

Tja ik moest toch iemand kiezen.
Tja, toch voel ik me vereerd

Je hebt trouwens een PM
Laffe huichelaar
pi_63175246
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar daar heeft het dorp niets aan
Waar niets aan?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:34 #293
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175270
Dan gooi ik deze vol
Laffe huichelaar
pi_63175283
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tja, toch voel ik me vereerd

Je hebt trouwens een PM
Iiieeeel PM seks..
  woensdag 12 november 2008 @ 22:37:50 #295
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175290
Met een lekkere portie spam
Laffe huichelaar
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:07 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175309
Ook weer goed voor de postcounts
Laffe huichelaar
pi_63175319
Ja chill he?
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:20 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175322
Komt helemaal in orde dit
Laffe huichelaar
pi_63175335
Niet dat je dan dikke respect krijgt
  woensdag 12 november 2008 @ 22:38:51 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63175348
Hij is al vol
Laffe huichelaar
pi_63175360
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')