Nachtwaker mag morgen pas killen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Oi, het is al 22.00 geweest, en ik denk zomaar dat ik dit niet overleef
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nachtwaker mag morgen pas killen.
Dat denk jij elke rondequote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Oi, het is al 22.00 geweest, en ik denk zomaar dat ik dit niet overleef
Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:30 schreef CaLeX het volgende:
Laatste bezoek: 5 uur, 11 minuten geleden.
Het is ff wachten tot ons SLertje weer online is
avond trouwens, en gefeliciteerd aan mij dat ik 30 min langer leef dan verwacht
Maar ik reageer altijd extreem, ik snap alleen niet waarom ik er altijd op aangesproken word, en anderen niet, PP bijvoorbeeld is altijd nog gemener en aggresieverquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef MaJo het volgende:Oeh bitchfight gemist
snap lekiamh wel trouwens, timmm reageert wel heel extreem.
de eerste keer dat timmm maffia was deed hij ook hyper en irritant. Hij is daarom nu voor mij verdachte nummer 1. We'll see...
ja jongen dit is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Echt iedere mafia die zich een beetje afzijdig houdt, pakt de eerste de beste mogelijkheid aan om iemand te verdenken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:33 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja jongen, dat is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Dat roept echt elke mafia als ie die avond "overleefd" heeft.
En verder lol @ 1,02quote:
Ja graaf je kuil nog dieper.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik reageer altijd extreem, ik snap alleen niet waarom ik er altijd op aangesproken word, en anderen niet, PP bijvoorbeeld is altijd nog gemener en aggresiever
Maarja, We shall see!
Of lekiam word nu vermoord om mij verdacht te maken, of ik om lekiam verdacht te maken
Tenzij we natuurlijk allebei maffia zijn, en ons zo proberen in te dekken
De helft van de deelnemers verdenkt doorgaans iedereenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja jongen dit is nou echt typisch (kijk maar terug, elk topic) een mafia uitspraak. Echt iedere mafia die zich een beetje afzijdig houdt, pakt de eerste de beste mogelijkheid aan om iemand te verdenken.
Zo lust ik er nog wel een paar, dan heb je alleen in dit topic al 6 mafia te pakken die hoopt te overleven
![]()
Het stinkt hier en iedereen kan zijn kontje hebben gebruikt
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik reageer altijd extreem, ik snap alleen niet waarom ik er altijd op aangesproken word, en anderen niet, PP bijvoorbeeld is altijd nog gemener en aggresiever
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Ik ben natuurlijk ook gewoon een stuk volwassener. Alle reden dus om agressief en gemeen te zijn.
Ik denk dat het verschil ook is dat ik 24/7 aanwezig ben om irritant te zijn! Mij stoort het ook niet als je gemeen bent, ik snap alleen niet dat mensen er bij mij altijd lastig over gaan doen, en bij jou nooitquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
Ik ben natuurlijk ook gewoon een stuk volwassener. Alle reden dus om agressief en gemeen te zijn.
Komt dat als ze dat wel doen ik ze ook daadwerkelijk ga opzoeken...quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil ook is dat ik 24/7 aanwezig ben om irritant te zijn! Mij stoort het ook niet als je gemeen bent, ik snap alleen niet dat mensen er bij mij altijd lastig over gaan doen, en bij jou nooit
Goed om te horen dat er iemand plezier heeft beleefd aan deze geweldig bevredigende woordenwisseling!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, ik vind 't wel vermakelijk
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:45 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Komt dat als ze dat wel doen ik ze ook daadwerkelijk ga opzoeken...
Oh, moet ik me nu ook aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil ook is dat ik 24/7 aanwezig ben om irritant te zijn! Mij stoort het ook niet als je gemeen bent, ik snap alleen niet dat mensen er bij mij altijd lastig over gaan doen, en bij jou nooit
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, moet ik me nu ook aangesproken voelen?
Dan is het goed, want volgens mij hadden PP en ik ook af en toe 'beef'.quote:
Mag gewoon hoor, zolang je me maar niet wil lynchen, zonder dat je goeie hints naar me kan leidenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan is het goed, want volgens mij hadden PP en ik ook af en toe 'beef'.
Neemt niet weg dat je nog steeds hoog op mijn lijstje staat hè.
Ik wil je ook zo wel lynchen hoor, zonder hints. Heb ik totáál geen bezwaar mee.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor, zolang je me maar niet wil lynchen, zonder dat je goeie hints naar me kan leiden
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is het toch gezellig he Susi^^
Je bent gewoon jaloers. Wat lief ! Ook een kusje voor jouquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Hè, ga ergens anders klef doen
En doe dat in je eigen tijd ofzo
Neh. Ik heb hara alquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Wat lief ! Ook een kusje voor jou
Ja je hebt wat gemist, Dutank heeft een hot date vanavond, we weten dus niet wanneer de kills komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
Timmm's gezeur alerte doch rechtvaardige reacties hebben wel geholpen, lekiamh is opeens een stuk actiever
waar blijft de kill trouwens, of heb ik iets gemist?
Doe ik ook, doe ik ook, als ik ga slapen, nooit langer dan een half uurquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
En ik maar denken dat jij 24/7 op fok zat?
Maar het is nu vanmorgen, ik wens kills!quote:Op woensdag 12 november 2008 07:01 schreef Ladidadida het volgende:
Jullie lezen zo slecht, SL had sowieso al gezegd dat de kills waarschijnlijk pas vanmorgen komen.
mee eens.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Nuu we nog geen kills hebben, wil ik voorstellen om de lynch een uur later te doen, zodat iedereen die werkt ook nog genoeg tijd heeft te kijken op wie er gestemd moet worden.
mee eensquote:Op woensdag 12 november 2008 09:11 schreef timmmmm het volgende:
Nuu we nog geen kills hebben, wil ik voorstellen om de lynch een uur later te doen, zodat iedereen die werkt ook nog genoeg tijd heeft te kijken op wie er gestemd moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |