Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
niet vergeten jezelf er ook in te zetten hè
Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je foboquote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zoals MaJo met de muziekhints, slaan de danshints altijd op mij volgens jullie
En daar dansen bijquote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaanquote:Op woensdag 12 november 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Maar vooralsnog vind ik Isdatzo verdachter, de hints zijn duidelijker, en hij probeert mij steeds verdacht te maken
## isdatzo
Isdatzo (1) timmmmm
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaan![]()
En dat jij je zo snel aangevallen voelt zegt toch meer iets over jou, maar oké
Ik voel me niet aangevallen, jij hebt alleen vooral mij verdacht proberen te maken, en van mezelf weet ik dat ik geen maffia ben,quote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent op het moment mn hoofdverdachte:
Discussie over voetbal: Tongs dilemma topic
Ze lieten een foto zien-----> jij staat in je Fobo met een camera
Ondanks dat je gekillt bent vind ik je nog steeds wel lief hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:
GODVERDOMME WAAROM MOET IK STEEDS ALS EERSTE ER UIT WORDEN GEKEILD ?
Al denk ik overigens dat ik nu weet waarom. Thanks, Sheep
Ik denk dat je dat verkeerd hebtquote:Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:
GODVERDOMME WAAROM MOET IK STEEDS ALS EERSTE ER UIT WORDEN GEKEILD ?
Al denk ik overigens dat ik nu weet waarom. Thanks, Sheep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |