Probeer je nu echt anderen van jullie fout te beschuldigen?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar als hij toch al zegt dat ik hem mag veranderen, maakt het t och ook niet meer uit of ik het doe of niet? het kwaad is al geschied!
Ik ga barnaby nu ook weer gewoon terugzetten, dutank had nog kunnen zeggen dat hij die toestemming niet serieus bedoelde, maar nu jullie er zo serieus op ingegaan zijn, heeft dat ook geen nut meer
Excuus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.quote:
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stom idee.
Niemand zegt dat toch, DuTank staat het toe. Alhoewel, jij weet ook wel beter
Dat is het punt jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.
Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!![]()
Ocharme, maar jongen tochquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik neem me steeds maar voor aardig te zijn, maar je maakt het me zo moeilijk
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme, maar jongen toch![]()
.
[ afbeelding ]
Zegt er één wat hoorquote:
't Begon net leuk te wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef DuTank het volgende:
Jongens kunnen we even dimmen? Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |