quote:Op woensdag 12 november 2008 20:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Eens een jood altijd een jood.
Op zulke uitspraken zou je mij dus niet kunnen betrappen.
Next one please. Come on Nachtwaker!
Over PS, even op de nieuwe pagina zettenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet dat weredelijke hints tegen jou hebben, de beste op dit moment, en dat jij degene was die het hardst protesteerde toen we isdatzo wilden pakken.
Zodoende.
Hij is ook lelijk, daarom is hij zo leukquote:Op woensdag 12 november 2008 20:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil toch nog even opmerken dat ik 'm lelijk vind.
No hard feelings verder.
Ava, sig, ondertitel en fobo moeten gewoon blijven zoals ze zijn. Je verandert het maar na het spel.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:55 schreef Sheepcidus het volgende:
Usericoontjes veranderen vind ik nog steeds not-done. Je geeft iemand een vrijbrief dat geen van de hints op zijn icoontjes konden slaan. Dus tenzij DuTank zegt dat er geen hints op niemands icoontje slaan heeft timmmmm voordeel.
Helemaal niet. Zo krijgt iemand steeds een vrijbrief, iedereen moet er gewoon afblijven.quote:
nee timmmm, niks zeikerds.quote:
quote:
Ja maar stel je bent dorp, en maffia vindt een hint die op je icoontje had kunnen slaan. Dan kan maffia dat nu niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:01 schreef timmmmm het volgende:
Maar, lieve mensen, ik kan nog even goed maffia zijn hoor
er zijn nog geen hints geweest naar 2 maffia, en er is ook nog een spion, het is lang niet zeker dat ik onschuldig ben
En dan maar meteen screenshots van het fobo, ook in de OP?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Het lijkt mij een idee gewoon de ava's in de OP te zetten, en daar hints naar te maken, en de users verder te laten doen wat ze willen..
Maar ik dacht ook eerst dat het niet mocht, ik zei nog, ik hoop dat de maffia me afmaakt, dan kan ik mn ava veranderen, toen zei dutank uit het niets, zonder dat ik het vroeg, dat ik hem mocht veranderen
Ik kan er niets aan doen hoor
Stom idee.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:04 schreef timmmmm het volgende:
Het lijkt mij een idee gewoon de ava's in de OP te zetten, en daar hints naar te maken, en de users verder te laten doen wat ze willen..
Maar ik dacht ook eerst dat het niet mocht, ik zei nog, ik hoop dat de maffia me afmaakt, dan kan ik mn ava veranderen, toen zei dutank uit het niets, zonder dat ik het vroeg, dat ik hem mocht veranderen
Ik kan er niets aan doen hoor
Probeer je nu echt anderen van jullie fout te beschuldigen?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar als hij toch al zegt dat ik hem mag veranderen, maakt het t och ook niet meer uit of ik het doe of niet? het kwaad is al geschied!
Ik ga barnaby nu ook weer gewoon terugzetten, dutank had nog kunnen zeggen dat hij die toestemming niet serieus bedoelde, maar nu jullie er zo serieus op ingegaan zijn, heeft dat ook geen nut meer
Excuus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.quote:
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stom idee.
Niemand zegt dat toch, DuTank staat het toe. Alhoewel, jij weet ook wel beter
Dat is het punt jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De dag dat ik me door anderen laat vertellen wat ik moet doen en laten is dezelfde dag dat jij foutloos Nederlands typt.
Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij mocht hem gewoon veranderen van mij, omdat er geen hints richting zijn ava lopen.
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joh.!! dat we dat zelf niet bedacht hebben!![]()
Ocharme, maar jongen tochquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Ik neem me steeds maar voor aardig te zijn, maar je maakt het me zo moeilijk
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme, maar jongen toch![]()
.
[ afbeelding ]
Zegt er één wat hoorquote:
't Begon net leuk te wordenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef DuTank het volgende:
Jongens kunnen we even dimmen? Dank je.
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie gaan allebei door
Dus nu kinders, koppen dicht
Fipo en sepo kan ik inkomen, maar tripo?quote:
en dan is dit weer de FiPoquote:Op woensdag 12 november 2008 21:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fipo en sepo kan ik inkomen, maar tripo?
Dat staat niet duidelijk in de OP dan..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, waarom had je trouwens tegen hara gezegd dat CaLeX maffia was? Dat mag heul niet
Of we zijn heel goed in gokkenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we een applausje verdienen hara. Dan hadden we gewoon elk verhaaltje goed verklaart
En ja, die hint over puntenslijpsel was niet te missen iddquote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind trouwens wel dat we een applausje verdienen hara. Dan hadden we gewoon elk verhaaltje goed verklaart
Calex wisten we toch alquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Gooo dorp!
Ze zijn trouwens een beurt te laat met het vermoorden van timm :S Ik had hem beschermd. Nuja dan waren calex en hara nu ook niet dood.
Random waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe komt PP er nu bij om ons te koppelen
Aww, wat liefquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Gooo dorp!
Ze zijn trouwens een beurt te laat met het vermoorden van timm :S Ik had hem beschermd. Nuja dan waren calex en hara nu ook niet dood.
Jij schijnt ook geen leuke lover te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, Calex was helemaal geen leuke lover
Je valt gewoon op de ''bad boys''quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Die bom lijkt me in ieder geval logisch. Maar je ziet iets over het hoofd, wat wel een hints is, maar eigenlijk niet relevant isquote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Lees ik trouwens goed dat er geen hints in dit verhaaltje staan, dat Calex en PS de moorden pleegden
GROMMM IK MAAKTE EEN HEEL LEUK GARPJE!~!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet meequote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aww, wat lief![]()
Hoe kwam je erbij mij te beschermen dan? iedereen dacht dat ik maffia was
staat in de OP, ik was ook verrast dat ik haar rol vondquote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, waarom had je trouwens tegen hara gezegd dat CaLeX maffia was? Dat mag heul niet
Tja, toch voel ik me vereerdquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet mee![]()
Tja ik moest toch iemand kiezen.
Waar niets aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar daar heeft het dorp niets aan
Iiieeeel PM seks..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tja, toch voel ik me vereerd![]()
Je hebt trouwens een PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |