Random waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 november 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe komt PP er nu bij om ons te koppelen
Aww, wat liefquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
Gooo dorp!
Ze zijn trouwens een beurt te laat met het vermoorden van timm :S Ik had hem beschermd. Nuja dan waren calex en hara nu ook niet dood.
Jij schijnt ook geen leuke lover te zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, Calex was helemaal geen leuke lover
Je valt gewoon op de ''bad boys''quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Die bom lijkt me in ieder geval logisch. Maar je ziet iets over het hoofd, wat wel een hints is, maar eigenlijk niet relevant isquote:Op woensdag 12 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
Lees ik trouwens goed dat er geen hints in dit verhaaltje staan, dat Calex en PS de moorden pleegden
GROMMM IK MAAKTE EEN HEEL LEUK GARPJE!~!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet meequote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aww, wat lief![]()
Hoe kwam je erbij mij te beschermen dan? iedereen dacht dat ik maffia was
staat in de OP, ik was ook verrast dat ik haar rol vondquote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Dutank, waarom had je trouwens tegen hara gezegd dat CaLeX maffia was? Dat mag heul niet
Tja, toch voel ik me vereerdquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat je niet echt over kwam als maffia, en het vorige potje was je lekker bezig. Ik wilde eerst lynda beschermen, maar die doet niet mee![]()
Tja ik moest toch iemand kiezen.
Waar niets aan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar daar heeft het dorp niets aan
Iiieeeel PM seks..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tja, toch voel ik me vereerd![]()
Je hebt trouwens een PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |