quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehe, alle 3 de hints zouden op een of andere manier op mij kunnen slaan! Het zal weer es niet.
PS ik ben geen mafia; echt niet.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het volk was woedend door de 3 afgeslachte dorpsgenoten! Dus besloten ze om Isdatzo (maffia) te lynchen!
Je voorspelling klopte, hier komt hij namelijk:quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, 't zijn wel erg duidelijke hints die naar mij wijzen..
Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar), maar doe wat je niet laten kan hè.
* Isdatzo voorspelt een 'I told you so' -moment.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hè![]()
Nouja, dáár heb ik zo geen verdediging tegen.. maar doe nu maar gewoon van mij aannemen dat ik geen mafia ben. Alleen dan weet ik zo ook niet op wie die wel moet slaan (ook niet actief naar gezocht, heb even andere dingen te doen momenteel).
Nee, wij denken "PS is de enige die nog wat hints tegen heeft"quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
* fobo checktquote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
Ik weet dat weredelijke hints tegen jou hebben, de beste op dit moment, en dat jij degene was die het hardst protesteerde toen we isdatzo wilden pakken.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |