Alle hints staan gewoon op deze pagina hoor, lees even terug,quote:Op woensdag 12 november 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
Mag ik ff weten welke hints er presies naar wie gaan?
Ik zie geen betere, voetbaldiscussie---> voetbal dilemmatopicquote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, 't zijn wel erg duidelijke hints die naar mij wijzen..
Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar), maar doe wat je niet laten kan hè.
* Isdatzo voorspelt een 'I told you so' -moment.
Dat is het voetbalgedeelte ja, maar jij hebt er ook nog die camera bijquote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Princepolly heeft een aantal posts in vbl
Clesar03 heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Calex heeft een aantal posts in vbl
Lekiamh ook
Silentalarm heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Susi heeft een aantal posts in vbl
Nee, erg overtuigend ja.
Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hèquote:De Godfather liet een foto zien wie er dood moest
dat is toch ook de bedoeling van het spel om de gene die liegen te ontmaskeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
Ja, maar lieve Timmmm, je hebt nu één vage hint die mogelijk misschien eventueel naar mij leidt.. om op basis daarvan iemand te lynchen is buitengewoon unfair. Helemaal aangezien ik gewoon onschuldig benquote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
Jòh?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
jaja dat zeggen ze allemaal idz.
Grapje toch. kom met ander bewijs en ik verander me stem. Timmm doet toch moeilijk dus ik zal toch wel dood gaan. maakt ook niet meer uit op wie ik stemquote:
Pas maar opquote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Lekiamh het volgende:
Ik onthoud me van stemming... Op dezelfde gronden kunnen PP of ik ook wel gelynched worden.
Je hoeft niet te stemmenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:57 schreef Wouser het volgende:
Moet je verplicht stemmen nee toch? Ik wil namelijk ook op IsDatZo stemmen echter wil ik niet als laatste stemmen voor het geval hij een bom is
Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl isquote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Christus
Isdatzo (5) timmmmm, Wouser, Silentalarm, Silentalarm, Hara
Nee hoor, dorp geloof ik, rol kan van alles zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl is
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehe, alle 3 de hints zouden op een of andere manier op mij kunnen slaan! Het zal weer es niet.
PS ik ben geen mafia; echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |