Tijden zijn nu gewoon goed hoor, alleen gister kon de kill niet doorgaan, ik zou gewoon alleen vandaag de lynch iets verlatenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:40 schreef CaLeX het volgende:
Voor mijn apart de rest van dit spel de volgende bloktijden aannemen:
22:00 Vote
voor 10:00 kills
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
PPquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
voetbal, is iig al meteen SG, isdatzo en er was er nog eentje
SG doet toch niet meequote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef timmmmm het volgende:
voetbal, is iig al meteen SG, isdatzo en er was er nog eentje
Weet ik niet, ik zeg alleen wie er altijd meteen verdacht zijn als het over voetbal gaat, ik heb de lijst er nog niet bijgepakt, dat doe ik vanmiddag ergens denk ik wel, nu doe ik wat uit mn hoofdquote:
Gaan we weerquote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef timmmmm het volgende:
CD winkel is muziek is mayo, beachboys en meer strand en watergerelateerde dingen kan op PS wijzen (zij was toch degene met dat surfen, en die foto's daarvan?)
Verder kom ik niet zonder Fobo's te gaan speuren
NEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 12 november 2008 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaan we weerspel dan in ieder geval mijn naam goed
niet vergeten jezelf er ook in te zetten hèquote:Op woensdag 12 november 2008 11:47 schreef timmmmm het volgende:
Zo, nu ga ik er maar eens even voor zitten
*pakt een wordbestandje erbij
Maffia beware
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 12 november 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
niet vergeten jezelf er ook in te zetten hè
Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je foboquote:Op woensdag 12 november 2008 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zoals MaJo met de muziekhints, slaan de danshints altijd op mij volgens jullie
En daar dansen bijquote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het ging mij om het strand, en die surf foto's in je fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaanquote:Op woensdag 12 november 2008 12:32 schreef timmmmm het volgende:
Maar vooralsnog vind ik Isdatzo verdachter, de hints zijn duidelijker, en hij probeert mij steeds verdacht te maken
## isdatzo
Isdatzo (1) timmmmm
quote:Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mag jij uitleggen welke hints volgens jou op mij slaan![]()
En dat jij je zo snel aangevallen voelt zegt toch meer iets over jou, maar oké
Ik voel me niet aangevallen, jij hebt alleen vooral mij verdacht proberen te maken, en van mezelf weet ik dat ik geen maffia ben,quote:Op woensdag 12 november 2008 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent op het moment mn hoofdverdachte:
Discussie over voetbal: Tongs dilemma topic
Ze lieten een foto zien-----> jij staat in je Fobo met een camera
Ondanks dat je gekillt bent vind ik je nog steeds wel lief hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:
GODVERDOMME WAAROM MOET IK STEEDS ALS EERSTE ER UIT WORDEN GEKEILD ?
Al denk ik overigens dat ik nu weet waarom. Thanks, Sheep
Ik denk dat je dat verkeerd hebtquote:Op woensdag 12 november 2008 13:49 schreef Susi het volgende:
GODVERDOMME WAAROM MOET IK STEEDS ALS EERSTE ER UIT WORDEN GEKEILD ?
Al denk ik overigens dat ik nu weet waarom. Thanks, Sheep
Alle hints staan gewoon op deze pagina hoor, lees even terug,quote:Op woensdag 12 november 2008 15:38 schreef Trevland het volgende:
Mag ik ff weten welke hints er presies naar wie gaan?
Ik zie geen betere, voetbaldiscussie---> voetbal dilemmatopicquote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, 't zijn wel erg duidelijke hints die naar mij wijzen..
Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar), maar doe wat je niet laten kan hè.
* Isdatzo voorspelt een 'I told you so' -moment.
Dat is het voetbalgedeelte ja, maar jij hebt er ook nog die camera bijquote:Op woensdag 12 november 2008 16:06 schreef Isdatzo het volgende:
Princepolly heeft een aantal posts in vbl
Clesar03 heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Calex heeft een aantal posts in vbl
Lekiamh ook
Silentalarm heeft een aantal posts in vbl waaronder deze: FC Limburg discussietopic deel 2 »
Susi heeft een aantal posts in vbl
Nee, erg overtuigend ja.
Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hèquote:De Godfather liet een foto zien wie er dood moest
dat is toch ook de bedoeling van het spel om de gene die liegen te ontmaskeren.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
Ja, maar lieve Timmmm, je hebt nu één vage hint die mogelijk misschien eventueel naar mij leidt.. om op basis daarvan iemand te lynchen is buitengewoon unfair. Helemaal aangezien ik gewoon onschuldig benquote:Op woensdag 12 november 2008 16:25 schreef timmmmm het volgende:
Ja, maar lieve Isdatzo, als we iedereen gewoon op zijn woord kunnen geloven, zouden we allemaal dorp zijn
Jòh?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
jaja dat zeggen ze allemaal idz.
Grapje toch. kom met ander bewijs en ik verander me stem. Timmm doet toch moeilijk dus ik zal toch wel dood gaan. maakt ook niet meer uit op wie ik stemquote:
Pas maar opquote:Op woensdag 12 november 2008 18:26 schreef Lekiamh het volgende:
Ik onthoud me van stemming... Op dezelfde gronden kunnen PP of ik ook wel gelynched worden.
Je hoeft niet te stemmenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:57 schreef Wouser het volgende:
Moet je verplicht stemmen nee toch? Ik wil namelijk ook op IsDatZo stemmen echter wil ik niet als laatste stemmen voor het geval hij een bom is
Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl isquote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Christus
Isdatzo (5) timmmmm, Wouser, Silentalarm, Silentalarm, Hara
Nee hoor, dorp geloof ik, rol kan van alles zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, ook alleen maar omdat je weet wie de bom wèl is
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:56 schreef PrincePolly het volgende:
Ghehe, alle 3 de hints zouden op een of andere manier op mij kunnen slaan! Het zal weer es niet.
PS ik ben geen mafia; echt niet.
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Het volk was woedend door de 3 afgeslachte dorpsgenoten! Dus besloten ze om Isdatzo (maffia) te lynchen!
Je voorspelling klopte, hier komt hij namelijk:quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, 't zijn wel erg duidelijke hints die naar mij wijzen..
Sorry als ik ze zelf niet zie (ik zie iig geen concrete hints die naar mij wijzen.. die dingen die timmm opnoemt zijn voor verschillende interpretaties vatbaar), maar doe wat je niet laten kan hè.
* Isdatzo voorspelt een 'I told you so' -moment.
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liet een foto zien, met die camera máák je foto's hè![]()
Nouja, dáár heb ik zo geen verdediging tegen.. maar doe nu maar gewoon van mij aannemen dat ik geen mafia ben. Alleen dan weet ik zo ook niet op wie die wel moet slaan (ook niet actief naar gezocht, heb even andere dingen te doen momenteel).
Nee, wij denken "PS is de enige die nog wat hints tegen heeft"quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
* fobo checktquote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Goh, jullie denken ook, PS blijft es een keertje leven, laten we haar dan maar vanuit het dorp vermoorden
Ik weet dat weredelijke hints tegen jou hebben, de beste op dit moment, en dat jij degene was die het hardst protesteerde toen we isdatzo wilden pakken.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |