oh jah carnaval...quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij de 11de van de 11de denk ik toch eerder aan de opening van het Carnavalsseizoen. En in mindere mate aan 90 jaar na einde WO1.
Op dagen als dit is het duidelijk dat jij aan de andere kant van het land woont.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij de 11de van de 11de denk ik toch eerder aan de opening van het Carnavalsseizoen. En in mindere mate aan 90 jaar na einde WO1.
Méér dan hier in Maastricht kan iig nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jah carnaval...
naja dat krijg ik echt niet mee hoor hier
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op dagen als dit is het duidelijk dat jij aan de andere kant van het land woont.
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Méér dan hier in Maastricht kan iig niet. Om 11.11 uur zitten de eersten op 't Vrijthof alweer aan 't bier
.
Die had ie dan wel eens met jou mogen delenquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ging gister ochtend om half 12 met de bus en dr kwam een vent naast me zitten met een euroshop-biertje.. *bweeg* en toen die op was toverde hij nog een blikje uit zn binnenzak
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen![]()
Begin ook ziek te worden volgens mij
*ieuw*quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Die had ie dan wel eens met jou mogen delen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:43 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
* muisje-eliza geeft langeafstandshug
quote:
vandaar de langeafstandsknuffelquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Pas maar op, straks steek ik je nog aan
ik luister t ook als ik naar mn werk ga op zaterdag en vind het niet zo... en dat scheelt, ik mis niks want C&S luisterde ik toch al nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef StephanL het volgende:
Ramon de stagiair bij Timor, Timor show is zo geweldig. Luister het vaak zaterdagochtend en zondagochtend als ik naar mijn werk moet.
Daarover zijn de meningen verdeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef StephanL het volgende:
Ramon de stagiair bij Timor, Timor show is zo geweldig. Luister het vaak zaterdagochtend en zondagochtend als ik naar mijn werk moet.
Diplomatiek antwoordquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld.
Leuk! Druk, een bult informatie wat je nooit allemaal in één keer kan onthouden enzo, maar ik pak het snel op. Gister zo'n 3 kwartier alleen gedraaid en dat ging prima.quote:
hmz geen afwijkingen op de foto's gevonden, de huisarts wil dat hij de dosering pijnstillers opschroeftquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:03 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza staat in de wacht bij de huisarts
hoe kunenn ze het dan de term hernia geven een hernia zie je duidelijk op een scanquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hmz geen afwijkingen op de foto's gevonden, de huisarts wil dat hij de dosering pijnstillers opschroeft
Vanavond de bel maar weer uitzetten, het is iedere week wel weer raak, vorige week lampionnenfeestquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:16 schreef Sersjee het volgende:
Oh kut, het is Sint Maarten... Eind van de dag nog maar even langs de supermarkt voor wat snoepgoed.
O ja, goedemorgen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef Lov1 het volgende:
Gelukkig doen die lieve kindertjes dat hier niet...
nou als ik via google op hernia zoek, komt het vaker voor dat het niet te zien is op een foto.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe kunenn ze het dan de term hernia geven een hernia zie je duidelijk op een scan
Hehe, neee, waarom zou ik?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Killers - Human
Heb het een paar jaar geleden een keer gehad dat er een kind voor de deur stond en ik geen idee had wat ie kwam doen... heb um maar een euro gegevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:44 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Hehe, neee, waarom zou ik?Nee, hier houden ze geen Sint Maarten
En anders heb ik echt geen snoep voor ze, er is niks in huis. Hoewel, die lolly's die al 3 jaar in de kast liggen zijn vast nog wel goed
het is een keus die je zelf maakt, alleen kans is groot dat je er met meer pijn en lang herstel te maken krijgt dan het , op zijn beloop te laten gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou als ik via google op hernia zoek, komt het vaker voor dat het niet te zien is op een foto.Ik vrraag me gewoon n beetje af of je maar gewoon koest moet zijn als je een hernia heb of dat je door moet zeuren voor een operatie of al dat
![]()
*zucht*
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Killers - Human
Daar kan die bengel dan mooi wat zoethout voor kopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb het een paar jaar geleden een keer gehad dat er een kind voor de deur stond en ik geen idee had wat ie kwam doen... heb um maar een euro gegeven
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Daar kan die bengel dan mooi wat zoethout voor kopen
dus jij als barmhartig persoon vraag je heb je 90 cent terugquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat bedoel ik
hij had alleen geen wisselgeld terug
whehehe toen ik zo oud was als hem kon je voor 10 cent toch 8 kauwgomballetjes halen hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dus jij als barmhartig persoon heb je 90 cent terug
ben jij al zo oudquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe toen ik zo oud was als hem kon je voor 10 cent toch 8 kauwgomballetjes halen hoor![]()
en dan te bedenken dat hij 10 eurocent kreeg
pas op hequote:Op dinsdag 11 november 2008 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben jij al zo oud
ik herinner mij nog dat we rin tin tin kauwgom haalde voor 5 cent
Krijg je met geboortejaar 0000quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
pas op he![]()
Dr zat zon tabakswinkeltje op de hoek van de straat,die verkocht 4 kleine kauwgomballetjes voor een stuiver
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je met geboortejaar 0000
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:37 schreef Piles het volgende:
"Ik hoop dat ze snel een nieuwe single uitbrengt, Amy"
Dat ze stopt bedoelt ie vast
Ah, Franz F.? Heel goed op deze dag iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef Sersjee het volgende:
Hoppa, een stukje historisch besef![]()
Franz
Kijk dat wordt oude hits voor je ophalenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Zoooow. Mijn gewonnen kaarten voor Turn Up The Bass zijn binnen...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb echt verbaast naar duffy optreden zitten kijken op tv, had totaal ander beeld qua stem bij duffy
Tja, Stenders heeft nou eenmaal een radiohoofdquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef NielsNL het volgende:
Jammer dat de webcam "op de gang" staat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Koopt u wel iets wat u verborgen houd voor u man
antw : ja ik kook wel is wat voor mijn man wat een verassing is
Dat kan helaas al een heel aantal maanden niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:43 schreef Vlindur het volgende:
zelf bepalen naar welke webcam je kijkt dat kan al een poos niet meer? Of kan ik het gewoon niet meer vinden?
Enig idee waarom het is afgeschaft?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan helaas al een heel aantal maanden niet meer.
ik moet ze gewoon gaan kopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:01 schreef Vlindur het volgende:
Zoooow. Mijn gewonnen kaarten voor Turn Up The Bass zijn binnen...
quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:dat de keuze op Flight 643 is gevallen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Getverdemme, daar is kutplaat van de Killers ook weer
Als ik beroerde nichtenpop wil horen, zet ik de Pet Shop Boys wel aan. Van slappe hap is geen slap aftreksel nodig.
Niets mis met Zeeuws-Vlamingen hequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
Wat een kutaccent hebben Zeeuws-Vlamingen toch
Jammer dat dat stuk land bij Zeeland hoort![]()
Shit, is hij ook weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets mis met Zeeuws-Vlamingen he
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Getverdemme, daar is kutplaat van de Killers ook weer
Weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn er nog leuke liedjes volgens jou op dit moment?
Ben het wel met je eens. Dat Milow vind ik ook vre-se-lijk. Wat een gejammerquote:
Ze zijn bij 3FM af en toe wat hardleers heb ik het idee. 350+ x voor Sweet About Me.. Geen wonder dat vrijwel iedereen die plaat uitkotst.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon BLIJVEN draaien inderdaad.
Ik vergeet dus gewoon Alphabeat!quote:
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond komen ook weer al die kids aan de deur. Hebben jullie al snoep gekocht of doen
jullie er niet aan?
Ik ook niet hoor maar ik denk dat iemand anders in huis weer even de deur zal openen. Misschien regent het wel net zo hard als nu en dan zal het wel rustig blijven. Hoop ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderen.
Ik heb 3 jaar geleden de bel uit gezet voor sint maarten, moet hem nu nog steeds weer terug aanzettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderen.
Vind het vreselijk, als de kleine later aankomt papa ik wil ook langs de deuren voor snoep , zeg ik hier heb je zak snoep en je blijft binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond komen ook weer al die kids aan de deur. Hebben jullie al snoep gekocht of doen
jullie er niet aan?
Topper!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het vreselijk, als de kleine later aankomt papa ik wil ook langs de deuren voor snoep , zeg ik hier heb je zak snoep en je blijft binnen
Wat vind je er precies mooi aanquote:
Maar goed; da's mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies mooi aan. Simpele zeikmelodie en er gebeurt echt helemaal niets bijzonders in dat nummer. Totaal gevoel- en emotieloos standaard popdingetje.
Echt moeilijke vragen, geezzzzz...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
Poe, pittige ronde hoor. Wist er maar bar weinig...
Ja, en jij moet nog!! Ik wens je al vast succes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
Ik was verbaasd over mezelf da'k Sass Jordan wist. Het was erg pittig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
quote:
Al hard aan het trainen dus?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
O nee wacht, deze.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
Toch wel weer de meest nietserige zeikplaat van dit moment hoor.
It wasn't me...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb Martijn Muijs gevraagd of hij de (ex) DJ is waarover geroddeld word dat ie naar Q-music gaat, krijg ik dit terug:
Euhm... Shaggy! Is dat een antwoord?
50% kans wel of niet, dan ga ik voor wel ziekquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien rob een gemiddelde kans van ziek zijn van 50% heeft, kies ik voor niet ziek
gek heh in Hilversum slechte ontvangst hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
In totaal in de trein op weg naar huis 3 punten met slechte/geen FM-ontvangst: Hilversum, A'dam Zuid en de Schipholtunnel... Best irritant!
Net buiten H'sum staat een zendmast. Waarschijnlijk drukt een andere zender net naast de 96.8 simpelweg 3FM uit de ether.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gek heh in Hilversum slechte ontvangst hebbendat verwacht je gewoon niet ofzo
Vind het echt een schattig liedjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies mooi aan. Simpele zeikmelodie en er gebeurt echt helemaal niets bijzonders in dat nummer. Totaal gevoel- en emotieloos standaard popdingetje.
geweldige Avatarquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net buiten H'sum staat een zendmast. Waarschijnlijk drukt een andere zender net naast de 96.8 simpelweg 3FM uit de ether.
Zou ik niet tegen Maria Mena zeggen, je zou zomaar een ros voor je harses kunnen krijgen... Het is nl. nogal een persoonlijk nummer.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook bij het concert geweest?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik niet tegen Maria Mena zeggen, je zou zomaar een ros voor je harses kunnen krijgen... Het is nl. nogal een persoonlijk nummer.
Nee, maar ik neem de moeite om de tekst te volgen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook bij het concert geweest?
een fles kan ook, dat kreeg ze al eens naar d'r hoofd
quote:
Ik bewaar voor m'n vakantie, dan moet ik 3 weken zonder 3FM doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerards Duitse podcast!
http://audio.omroep.nl/av(...)_s_Podcast_Duits.mp3
Ben nú aan het luisteren! Briljant. Net Amadeus gehad.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerards Duitse podcast!
Ik hoor de DUITSE aankondigingen alquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerards Duitse podcast!
UND JETZTquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoor de DUITSE aankondigingen al.
even binnen halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:42 schreef Sirolf het volgende:
Gerards Duitse podcast!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op RTV Oost in En Dan Nog Even Dit:
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=89900&id=274
Die theedoek die die muts links om heeft moeten ze verbiedenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:32 schreef Sirolf het volgende:
Gerard op RTV Oost in En Dan Nog Even Dit:
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=89900&id=274
en naast haar zit dat vage mannetje van horse compagnie die heeft dezelfde theedoek aan als wij hebben hangen hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Die theedoek die die muts links om heeft moeten ze verbieden
Ik vind die theedoeken die men kennelijk ook een sjaal noemt zo vreselijk, doe een normale sjaal om denk ik danquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en naast haar zit dat vage mannetje van horse compagnie die heeft dezelfde theedoek aan als wij hebben hangen hier
Toen je in het vak keek was het zeker een gevalletje [ECHO]Halloooooo? Is daar iets?[/ECHO]quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:56 schreef Sersjee het volgende:
Het was echt belachelijk rustig in de supermarkt. Lekker hoor.
O, en de mini-Bounty's en aanverwanten waren nergens te bekennen, heel gek.
Ik ken iemand die dat vak wilde vullen, de rest snap je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toen je in het vak keek was het zeker een gevalletje [ECHO]Halloooooo? Is daar iets?[/ECHO]
Ik heb nog een kwartier staan wachten op het Mediapark (was te vroeg voor m'n afspraak) en dat was inderdaad best fris.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:00 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
DIE KOU!!! vandaag![]()
Echt heyquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb nog een kwartier staan wachten op het Mediapark (was te vroeg voor m'n afspraak) en dat was inderdaad best fris.
Al scheen toen ik in de trein Hilversum binnenreed nog wel even de zon.
Dat vraag ik me ook afquote:
Neequote:Vind het best om aan te horen
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
[quote]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent zeker van onder de rivieren.
Kun je nagaan, en dan ben ik nog niet eens hetero dus qua zoenen kom ik er altijd bekaaid vanaf met carnavalquote:
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
Hootie and the blowfish, komen ook in Friends voor
Eej!!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
Mooizoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej!!![]()
Vannacht in bed nog ff naar Tak... geluisterd. D'r kwamen inderdaad wat tracks voorbij die ik al kende. Volgens mij heb ik zo goed als alle albums nu binnen.![]()
Ik hoef de aflevering daar niet voor gezien te hebben, maar gelukkig, ik ben een keer niet de enigequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingen
Deze plaat zal ik nooit meer zonder de aankondiging van Ekdom horenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
En nog EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE erachteraan.
Nu al toeterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
!!!!
en wat vind je als je googled op EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE bij Google Images?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
Niet zo raar, 't is geen rommel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://roeljewel.hyves.nl(...)id=52XODL4OGVC4OKSCO
Halfjaar geleden op Hyves geknald. Meer dan 7200 keer bekeken![]()
.
Had ze best ff mogen glimlachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Ze had 't goed in de gaten dat ik een foto maakte
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Hoe ze het gearrangeerd hadden vond ik echt wel tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Het is erg rustig dit jaar geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de grote lampionen invasie is voorbij, kinderen met vuilniszakken vol snoep slenterden voorbij
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is erg rustig dit jaar geweest.
De bel ging maar een keer of 6.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijk
Heerlijk, werken met St Maartenquote:
Ik bedenk me nu pas dat we eigenlijk met wat lampionnen naar de 3FM studio hadden moeten gaan...quote:
Ik woon in een zeer kinderrijke buurt. Nu zit ik dan ook op het kantoortje van de voetbalclub, even wat zaken voor m'n ouders te regelen, zodat ze bij terugkomst van vakantie geen stapel werk hebben liggen. Komt erg mooi uitquote:
Wat een amateur voetbal hart heb je tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik woon in een zeer kinderrijke buurt. Nu zit ik dan ook op het kantoortje van de voetbalclub, even wat zaken voor m'n ouders te regelen, zodat ze bij terugkomst van vakantie geen stapel werk hebben liggen. Komt erg mooi uit
Daar is DWDD bekend omquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zozo, wat een lang nummer van krezip bij DWDD.
dan had ik alleen een manderijn gehadquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat we eigenlijk met wat lampionnen naar de 3FM studio hadden moeten gaan...
Deels clubhart, deels m'n ouders helpen. Maar ik doe het graag, zo blijf ik tenminste lekker op de hoogte van de roddels die niet selectie-gerelateerd zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een amateur voetbal hart heb je toch
hadden we met zijn 10-en kunnen delen, de overbuurvrouw gaf mandarijnen, die wilden ze nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan had ik alleen een manderijn gehad
Die koters zijn gek, mandarijnen zijn heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hadden we met zijn 10-en kunnen delen, de overbuurvrouw gaf mandarijnen, die wilden ze niet
Daar begint de last over 2 uurtjes en 1 minuutquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Hier in het Zuiden heb ik geen last van St Maarten
wat is er om 22.18?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar begint de last over 2 uurtjes en 1 minuut
Gewoon verwende ettertjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die koters zijn gek, mandarijnen zijn heerlijk
Degene op de bank kan toch niet naar je toe komen rennen om te zeggen dat je moet stoppenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
nwe Madonna is best leuk.
Alleen ook leuk voor degene die naast je zit als je met een koptelefoon op mee zit te zingen.....
*miles away....miles awaaaay...miles awaaaayyyy... So far awaaaay so far awaaaay so far awaaay*
toen was ik 1quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool
Hmm. En als we het nou eens omdraaien; wij komen met snoepgoed en jullie zingen een liedje voor ons?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan had ik alleen een manderijn gehad
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Degene op de bank kan toch niet naar je toe komen rennen om te zeggen dat je moet stoppen
zag toen voor het eerst het levenslichtquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool
vanavond nl1 voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die BBC4 hebben: na Flight of the Conchords (22.30) komt Michael Palin met een docu over de laatste doden van de Eerste Wereldoorlog. Heb 'em zaterdagnacht gezien, erg indrukwekkend.
Helemaal niets hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de grote lampionen invasie is voorbij, kinderen met vuilniszakken vol snoep slenterden voorbij
Mijn tv blijft hangen bij RTL7quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vanavond nl1 voor mij
edit: hai Marc![]()
't Is wel duidelijk dat ze het snel online wilden hebben. Begin en einde zijn nogal rommelig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Die moeten weer vroeg naar bed om morgenvroeg aan hun taak voor de rest van de week te beginnen: het opeten van het snoep.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, volgens mij zijn die kutkoters eindelijk opgerot
Is het niet bij jouw gewoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, volgens mij zijn die kutkoters eindelijk opgerot
Whehehe..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Is het niet bij jouw gewoon
" Ey Swa, het is 11 november man geef nu snoep of anders breek ik je auto ? "
quote:
ik had wel een half gospelkoor voor de deur, dat was dan wel weer tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Is het niet bij jouw gewoon
" Ey Swa, het is 11 november man geef nu snoep of anders breek ik je auto ? "
Michael Palinquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die BBC4 hebben: na Flight of the Conchords (22.30) komt Michael Palin met een docu over de laatste doden van de Eerste Wereldoorlog. Heb 'em zaterdagnacht gezien, erg indrukwekkend.
En hullie staan allebei een paar treetjes lager danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michael Palin![]()
.
Engelse held. Tezamen met
Sir David Attenborough
die nog net één treetje hoger staat
Er staan veel Engelsen op hoge tredenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En hullie staan allebei een paar treetjes lager danStephen Fry
, maar da's logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |