Dat vraag ik me ook afquote:
Neequote:Vind het best om aan te horen
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
[quote]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent zeker van onder de rivieren.
Kun je nagaan, en dan ben ik nog niet eens hetero dus qua zoenen kom ik er altijd bekaaid vanaf met carnavalquote:
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
Hootie and the blowfish, komen ook in Friends voor
Eej!!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
Mooizoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej!!![]()
Vannacht in bed nog ff naar Tak... geluisterd. D'r kwamen inderdaad wat tracks voorbij die ik al kende. Volgens mij heb ik zo goed als alle albums nu binnen.![]()
Ik hoef de aflevering daar niet voor gezien te hebben, maar gelukkig, ik ben een keer niet de enigequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingen
Deze plaat zal ik nooit meer zonder de aankondiging van Ekdom horenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
En nog EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE erachteraan.
Nu al toeterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
!!!!
en wat vind je als je googled op EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE bij Google Images?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
Niet zo raar, 't is geen rommel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://roeljewel.hyves.nl(...)id=52XODL4OGVC4OKSCO
Halfjaar geleden op Hyves geknald. Meer dan 7200 keer bekeken![]()
.
Had ze best ff mogen glimlachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Ze had 't goed in de gaten dat ik een foto maakte
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Hoe ze het gearrangeerd hadden vond ik echt wel tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Het is erg rustig dit jaar geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de grote lampionen invasie is voorbij, kinderen met vuilniszakken vol snoep slenterden voorbij
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is erg rustig dit jaar geweest.
De bel ging maar een keer of 6.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijk
Heerlijk, werken met St Maartenquote:
Ik bedenk me nu pas dat we eigenlijk met wat lampionnen naar de 3FM studio hadden moeten gaan...quote:
Ik woon in een zeer kinderrijke buurt. Nu zit ik dan ook op het kantoortje van de voetbalclub, even wat zaken voor m'n ouders te regelen, zodat ze bij terugkomst van vakantie geen stapel werk hebben liggen. Komt erg mooi uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |