quote:
Niet zo raar, 't is geen rommel.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://roeljewel.hyves.nl(...)id=52XODL4OGVC4OKSCO
Halfjaar geleden op Hyves geknald. Meer dan 7200 keer bekeken![]()
.
Had ze best ff mogen glimlachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Ze had 't goed in de gaten dat ik een foto maakte
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Hoe ze het gearrangeerd hadden vond ik echt wel tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, Alain heeft Jump Around gedaan. Klonk ondanks de audio-hickups in de verbinding met Haarlem nog best goed.
Het is erg rustig dit jaar geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de grote lampionen invasie is voorbij, kinderen met vuilniszakken vol snoep slenterden voorbij
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is erg rustig dit jaar geweest.
De bel ging maar een keer of 6.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier kwamen ouders met hele klassen voorbij , ik vond het echt belachelijk
Heerlijk, werken met St Maartenquote:
Ik bedenk me nu pas dat we eigenlijk met wat lampionnen naar de 3FM studio hadden moeten gaan...quote:
Ik woon in een zeer kinderrijke buurt. Nu zit ik dan ook op het kantoortje van de voetbalclub, even wat zaken voor m'n ouders te regelen, zodat ze bij terugkomst van vakantie geen stapel werk hebben liggen. Komt erg mooi uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |