Dat vraag ik me ook afquote:
Neequote:Vind het best om aan te horen
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Noortje. het volgende:
Waaaaarom draait 3fm Beyoncé? Vind het best om aan te horen, maar ik zie de logica niet zo.
[quote]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij bent zeker van onder de rivieren.
Kun je nagaan, en dan ben ik nog niet eens hetero dus qua zoenen kom ik er altijd bekaaid vanaf met carnavalquote:
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef Piles het volgende:
Hootie and the blowfish, komen ook in Friends voor
Eej!!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is niet eens om aan te horen. Zoetsappig, maar vooral irritant geschreeuw. Zit zeker een geil hoesje bij de cd-single.
Mooizoquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eej!!![]()
Vannacht in bed nog ff naar Tak... geluisterd. D'r kwamen inderdaad wat tracks voorbij die ik al kende. Volgens mij heb ik zo goed als alle albums nu binnen.![]()
Ik hoef de aflevering daar niet voor gezien te hebben, maar gelukkig, ik ben een keer niet de enigequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het net typen, heb een paar dagen geleden die aflevering gezien dat ze naar een concert gingen
Deze plaat zal ik nooit meer zonder de aankondiging van Ekdom horenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
En nog EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE erachteraan.
Nu al toeterquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:38 schreef Timo20 het volgende:
!!!!
en wat vind je als je googled op EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE bij Google Images?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |