Wat een amateur voetbal hart heb je tochquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik woon in een zeer kinderrijke buurt. Nu zit ik dan ook op het kantoortje van de voetbalclub, even wat zaken voor m'n ouders te regelen, zodat ze bij terugkomst van vakantie geen stapel werk hebben liggen. Komt erg mooi uit
Daar is DWDD bekend omquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zozo, wat een lang nummer van krezip bij DWDD.
dan had ik alleen een manderijn gehadquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat we eigenlijk met wat lampionnen naar de 3FM studio hadden moeten gaan...
Deels clubhart, deels m'n ouders helpen. Maar ik doe het graag, zo blijf ik tenminste lekker op de hoogte van de roddels die niet selectie-gerelateerd zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat een amateur voetbal hart heb je toch
hadden we met zijn 10-en kunnen delen, de overbuurvrouw gaf mandarijnen, die wilden ze nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan had ik alleen een manderijn gehad
Die koters zijn gek, mandarijnen zijn heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hadden we met zijn 10-en kunnen delen, de overbuurvrouw gaf mandarijnen, die wilden ze niet
Daar begint de last over 2 uurtjes en 1 minuutquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Hier in het Zuiden heb ik geen last van St Maarten
wat is er om 22.18?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar begint de last over 2 uurtjes en 1 minuut
Gewoon verwende ettertjesquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die koters zijn gek, mandarijnen zijn heerlijk
Degene op de bank kan toch niet naar je toe komen rennen om te zeggen dat je moet stoppenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
nwe Madonna is best leuk.
Alleen ook leuk voor degene die naast je zit als je met een koptelefoon op mee zit te zingen.....
*miles away....miles awaaaay...miles awaaaayyyy... So far awaaaay so far awaaaay so far awaaay*
toen was ik 1quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool
Hmm. En als we het nou eens omdraaien; wij komen met snoepgoed en jullie zingen een liedje voor ons?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
dan had ik alleen een manderijn gehad
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Degene op de bank kan toch niet naar je toe komen rennen om te zeggen dat je moet stoppen
zag toen voor het eerst het levenslichtquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:1979
![]()
Toen ging ik voor het eerst naar de kleuterschool
vanavond nl1 voor mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die BBC4 hebben: na Flight of the Conchords (22.30) komt Michael Palin met een docu over de laatste doden van de Eerste Wereldoorlog. Heb 'em zaterdagnacht gezien, erg indrukwekkend.
Helemaal niets hierquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de grote lampionen invasie is voorbij, kinderen met vuilniszakken vol snoep slenterden voorbij
Mijn tv blijft hangen bij RTL7quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vanavond nl1 voor mij
edit: hai Marc![]()
't Is wel duidelijk dat ze het snel online wilden hebben. Begin en einde zijn nogal rommelig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Die moeten weer vroeg naar bed om morgenvroeg aan hun taak voor de rest van de week te beginnen: het opeten van het snoep.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, volgens mij zijn die kutkoters eindelijk opgerot
Is het niet bij jouw gewoonquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:49 schreef Againzender het volgende:
Zo, volgens mij zijn die kutkoters eindelijk opgerot
Whehehe..quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Is het niet bij jouw gewoon
" Ey Swa, het is 11 november man geef nu snoep of anders breek ik je auto ? "
quote:
ik had wel een half gospelkoor voor de deur, dat was dan wel weer tofquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Is het niet bij jouw gewoon
" Ey Swa, het is 11 november man geef nu snoep of anders breek ik je auto ? "
Michael Palinquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Voor de mensen die BBC4 hebben: na Flight of the Conchords (22.30) komt Michael Palin met een docu over de laatste doden van de Eerste Wereldoorlog. Heb 'em zaterdagnacht gezien, erg indrukwekkend.
En hullie staan allebei een paar treetjes lager danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michael Palin![]()
.
Engelse held. Tezamen met
Sir David Attenborough
die nog net één treetje hoger staat
Er staan veel Engelsen op hoge tredenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En hullie staan allebei een paar treetjes lager danStephen Fry
, maar da's logisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |