quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Getverdemme, daar is kutplaat van de Killers ook weer
Als ik beroerde nichtenpop wil horen, zet ik de Pet Shop Boys wel aan. Van slappe hap is geen slap aftreksel nodig.
Niets mis met Zeeuws-Vlamingen hequote:Op dinsdag 11 november 2008 14:25 schreef Piles het volgende:
Wat een kutaccent hebben Zeeuws-Vlamingen toch
Jammer dat dat stuk land bij Zeeland hoort![]()
Shit, is hij ook weerquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niets mis met Zeeuws-Vlamingen he
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Getverdemme, daar is kutplaat van de Killers ook weer
Weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn er nog leuke liedjes volgens jou op dit moment?
Ben het wel met je eens. Dat Milow vind ik ook vre-se-lijk. Wat een gejammerquote:
Ze zijn bij 3FM af en toe wat hardleers heb ik het idee. 350+ x voor Sweet About Me.. Geen wonder dat vrijwel iedereen die plaat uitkotst.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon BLIJVEN draaien inderdaad.
Ik vergeet dus gewoon Alphabeat!quote:
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond komen ook weer al die kids aan de deur. Hebben jullie al snoep gekocht of doen
jullie er niet aan?
Ik ook niet hoor maar ik denk dat iemand anders in huis weer even de deur zal openen. Misschien regent het wel net zo hard als nu en dan zal het wel rustig blijven. Hoop ik.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderen.
Ik heb 3 jaar geleden de bel uit gezet voor sint maarten, moet hem nu nog steeds weer terug aanzettenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik doe de bel uit. Ik heb echt geen zin in gezeik van kinderen.
Vind het vreselijk, als de kleine later aankomt papa ik wil ook langs de deuren voor snoep , zeg ik hier heb je zak snoep en je blijft binnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond komen ook weer al die kids aan de deur. Hebben jullie al snoep gekocht of doen
jullie er niet aan?
Topper!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het vreselijk, als de kleine later aankomt papa ik wil ook langs de deuren voor snoep , zeg ik hier heb je zak snoep en je blijft binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |