Leuk, maar ik vroeg dus juist NIET om songs van de band zelf; zie openingspost...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef bas-beest het volgende:
en de mooiste
Black Sabbath met het album Black Sabbath met daarop het nummer Black Sabbath
Warsaw, later Joy Division, is genoemd naar Bowie's nummer Warszawa.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef emokid het volgende:
Nu moet ik aan David Bowie denken maar kan ik er geen bands mee associëren, volgens waren er wel bands die naar nummers van hem vernoemd waren.
Dat was het ja, en nog een paar zoals newbie al aangeeft hehe.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Warsaw, later Joy Division, is genoemd naar Bowie's nummer Warszawa.
Kooks ook.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef emokid het volgende:
Nu moet ik aan David Bowie denken maar kan ik er geen bands mee associëren, volgens waren er wel bands die naar nummers van hem vernoemd waren.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kooks ook.
En Daniel Johnston - The Beatles (Amerikaanse metalband uit de jaren 80)
You got to be kidding! Heb je enig luistermateriaal van dat metalbandje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kooks ook.
En Daniel Johnston - The Beatles (Amerikaanse metalband uit de jaren 80)
Fight.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:12 schreef Penniewafel het volgende:
Maar om het wat moelijker te maken: kennen jullie ook songs die de naam van een band én een album hebben?
daar ken ik er maar eentje van: Machine Head (song van Bush op sixteen stone, en album van Deep Purple).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |