Wat vind je er precies mooi aanquote:
Maar goed; da's mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies mooi aan. Simpele zeikmelodie en er gebeurt echt helemaal niets bijzonders in dat nummer. Totaal gevoel- en emotieloos standaard popdingetje.
Echt moeilijke vragen, geezzzzz...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
Poe, pittige ronde hoor. Wist er maar bar weinig...
Ja, en jij moet nog!! Ik wens je al vast succes!quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
Ik was verbaasd over mezelf da'k Sass Jordan wist. Het was erg pittig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
quote:
Al hard aan het trainen dus?quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:53 schreef MichielV het volgende:
O nee wacht, deze.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
Toch wel weer de meest nietserige zeikplaat van dit moment hoor.
It wasn't me...quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb Martijn Muijs gevraagd of hij de (ex) DJ is waarover geroddeld word dat ie naar Q-music gaat, krijg ik dit terug:
Euhm... Shaggy! Is dat een antwoord?
50% kans wel of niet, dan ga ik voor wel ziekquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien rob een gemiddelde kans van ziek zijn van 50% heeft, kies ik voor niet ziek
gek heh in Hilversum slechte ontvangst hebbenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
In totaal in de trein op weg naar huis 3 punten met slechte/geen FM-ontvangst: Hilversum, A'dam Zuid en de Schipholtunnel... Best irritant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |