Als je dat gemist hebt wel, ja.quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef maril het volgende:
Die TT is mij iets ontgaan?
Hans zat MVV nogal op te hemelen.quote:
Je bent een uur te laat.quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is toch minstens zo goed als Tim de Clér en Dwight Tiendalli?²
Ja sorry, mijn broertje hield me op.quote:
Gaat ie z'n liedje zingen van de tribunequote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Vermakelijke aflevering, El Ak had ook wel wat te melden.
quote:
hier komt die wel bij te staan.quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef jeoff het volgende:
weet iemand of je deze uitzendingen nog in een herhaling op TV of op internet kunt kijken?
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a7.xmlquote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef jeoff het volgende:
weet iemand of je deze uitzendingen nog in een herhaling op TV of op internet kunt kijken?
Die is echt geniaal ja.quote:
Goud!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:
El-Akchaoui is echt een held, dat schouderklopje!
Zeker, topuitzending, die Youssef heeft charisma.quote:
Mwah, ik vond dat hij maar weinig te melden had.quote:
Ik vond het een leuke gast.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat hij maar weinig te melden had.
Inderdaad, aanpakken die eikelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens aardig dat Arie Treffers een veeg uit de pan kreeg. Dat was dus de man die ik in juli in dit topic bedoelde:
Transfergeruchten #93: Gezocht: Versterkingen!
Hij heeft groot gelijk dat hij zijn kijkers op vi.nl even attendeert op de uitzending van die avond. Levert een hoop extra kijkers op.quote:
Ik vind het ook veel prettiger kijken, veel overzichtelijker. Studio Voetbal gebruikt de beeldrechten nauwelijks en het is, zoals Derksen zei afgelopen uitzending, te druk bij hun aan tafel waardoor Hugo, die meestal best zinnige dingen te melden heeft, weinig aan bod komt.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:06 schreef DrDentz het volgende:
We moeten even wennen maar de kijkers komen terug. Sowieso is dit een veel beter programma dan Studio Voetbal, al zien de voetbalsupporters liever allemansvriendje Van Gelder dan Derksen die geen blad voor de mond neemt.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef BB-boy het volgende:
Vorige week was het NEC international, de week ervoor Utrecht international en de weken daarvoor feyenoord international. Je kunt dus niet van het programma zeggen dat ze de clubs buiten de traditionele top drie niet behandelen.
Leuk ik zag ze nog een praatje maken in de 32ste minuut.quote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef Kopbal het volgende:
Misschien dat ik een mailtje stuur hoe het voor hem was om tegen Biseswar te spelen.
Gregory is een nogal verlegen type voor de camera's ja.quote:Op maandag 17 november 2008 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben bang dat Van der Wiel niets te vertellen heeft. Toch maar even kijken.
Hehe, toch best grappig. Johan pakt het ook wel grappig op.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:01 schreef shroomer het volgende:
Flauwe telefoonhumor:
Derksen en Borst worden hier nietsvermoedend met mekaar doorverbonden
http://dl.getdropbox.com/(...)0Johan%20Derksen.mp3
![]()
En hier Derksen met Smeets
http://dl.getdropbox.com/(...)%20Mart%20Smeets.mp3
!!
Dat zit er dik in, meestal herhaalt hij nog eens wat hij ook in Beste Johan heeft gezegdquote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef maril het volgende:
Ik voorspel dat Johan Lazovic gaat fileren en terecht.
Alles wat City koopt wat niet verdedigend is, is een nutteloze aankoop.quote:
Kassa voor Twente.quote:
Die speelt zondag gewoon hoor. Die traint deze week lekker bij Ajax en heeft nergens last van, let maar op.quote:
Als City komt kun je gerust het dubbele vragen..quote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hoeveel moet Elia opbrengen? 6 mil?
Mag het hopen ja.quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die speelt zondag gewoon hoor. Die traint deze week lekker bij Ajax en heeft nergens last van, let maar op.
Ik miste net dat stukje, maar is het meer uit voorzorg dat hij niet naar Nederland B gaat of is het echt een blessure die hem aan de kant gaat houden?quote:
Ik vind m nogal saai tot nu toe, maar dat kan ook aan de vragen liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory valt me tot dusver erg mee.
Dat is dus precies wat ik mij afvraag.quote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik miste net dat stukje, maar is het meer uit voorzorg dat hij niet naar Nederland B gaat of is het echt een blessure die hem aan de kant gaat houden?
ik vind 'm niet echt iets toevoegen eigenlijk..quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory valt me tot dusver erg mee.
Het is ook een praatprogramma geen actiefilm...quote:
Of je maakt jezelf even belachelijkquote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Willem van Hanege voegt nog meer toe dan die Van Der Wiel
Kijk ik eens, dat zei Johan. Is idd verkeerd, moet 'kijk mij eens' zijn. Doe het wel goed als je mensen op fouten wil gaan aanvallen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk ik eens, dat zei Johan. Is idd verkeerd, moet 'kijk mij eens'. Doe het wel goed als je mensen op fouten wil gaan aanvallen.
Van der Wiel heeft Ajax - PSV tenminste gezienquote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Willem van Hanege voegt nog meer toe dan die Van Der Wiel
Dus als je clichés uitbraakt kom je gelijk al niet intelligent overquote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van der Wiel is niet echt een ideale studiogast (zacht uitgedrukt). Komt ook niet echt intelligent over met z'n clicheetjes.
Ja want het zijn alleen Ajacieden die dat doenquote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef uwbftp het volgende:
Wel grappig dat die Ajacieden liggen te zeiken over vd Gijp
Je ligt anders fijn te zaniken de heletijd.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja want het zijn alleen Ajacieden die dat doen
Ligt aan jouquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ligt het nou aan mijn tv, of is het beeld erg schokkerig?
Quote even meer dan 3 posts waar ik zanik in dit topicquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Je ligt anders fijn te zaniken de heletijd.
Doelpunt van de weekquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef Zero2Nine het volgende:
Jahoor, nu wel jupiler liek
Ja, hij kan leuk voetballen maar in een talkshow wil ik graag iemand met een mening zien, geen dood konijn!quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft Ajax - PSV tenminste gezien
Dan kan je behalve Meeuwis niemand meer uitnodigen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, hij kan leuk voetballen maar in een talkshow wil ik graag iemand met een mening zien, geen dood konijn!
beautyquote:
Inderdaad, maar ja dat was al te verwachten. Voetballen doet 'ie goed en daar gaat het omquote:
Nu wel ja. Ik dacht eerst dat hij het over Leonardo had...quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef GGMM het volgende:
Van der Gijp maakt zichzelf ongelooflijk belachelijk.
In theorie kan Roda JC ook nog kampioen worden ja.quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, in theorie kan het ja...
Echt waar captain obvious? Waarom denk je dat ik het postquote:Op maandag 17 november 2008 22:12 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
In theorie kan Roda JC ook nog kampioen worden ja.
Als clubs uit Engeland, Spanje en Italië niet mee mogen doen wel idd.quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, in theorie kan het ja...
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft van der Gijp al iets gezegd wat een poging tot humor bevat?²
Ik weet eigenlijk niet waarom je het postte, het was nogal overbodig.quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar captain obvious? Waarom denk je dat ik het post
Toch wel Blauwvin hè?quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.![]()
²
Ik zal mijn vrouw ééns verwittigen een dergelijke boterham tot stand te brengen. Ik heb trek.quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.![]()
²
+Lyonquote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als clubs uit Engeland, Spanje en Italië niet mee mogen doen wel idd.
Dat dusquote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
SV en VI zijn echt verschrikkelijk bagger. Fuseer die twee, Genee en Van Gelder afwisselend als presentator, Borst en Derksen als vaste gasten en maak er anderhalf uur van, plus beelden van de eredivisie. Hophop.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw ééns verwittigen een dergelijke boterham tot stand te brengen. Ik heb trek.²
van gelderquote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
SV en VI zijn echt verschrikkelijk bagger. Fuseer die twee, Genee en Van Gelder afwisselend als presentator, Borst en Derksen als vaste gasten en maak er anderhalf uur van, plus beelden van de eredivisie. Hophop.
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...quote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
Huub Stevens spreekt zelfs geen gewoon Nederlandsquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef rubbereend het volgende:
wil iemand me wakker maken als vd Wiel is uitgepraat
en weer dat gezeik over de talen bij PSVze spreken vrijwel allemaal gewoon Nederlands
Die andere Marokkaan El-Aktsjawie was iets vermakelijker, moet ik zeggenquote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat ze een voetb aller hebben uitgenodigd.
De herhaling van Ajax - PSV die ongeveer 20 seconden duurdequote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Eredivisie Live bedankt voor de beelden.
Welke beelden Wilfred?
Kunnen we het lekker over zijn wekelijkse gechoke hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Henk Timmer volgende week weer langs gaat komen.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Henk Timmer volgende week weer langs gaat komen.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Huub Stevens spreekt zelfs geen gewoon Nederlands
Aan de andere kant zou ik het niet vreemd vinden als hij vader is van 10% van het kindergepeupel in de Bijlmer.quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Gregory is niet echt een prater nee. Hij lijkt me wel gewoon een normale en rustige kerel.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
De mooiboy-diamantjes was het enige waarmee Gregory van der Wiel vanavond uitblinkte.
Dat zou ik dan wel weer bijzonder vreemd vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het niet vreemd vinden als hij vader is van 10% van het kindergepeupel in de Bijlmer.²
Van der Wiel heeft wel VWO gedaan volgens mij, al zegt dat ook niet zoveel over je communicatieve vaardigheden natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van der Wiel is niet echt een ideale studiogast (zacht uitgedrukt). Komt ook niet echt intelligent over met z'n clicheetjes.
Ok, hij is krols, maar dat zijn knapen toch vaak met die leeftijd?quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft wel VWO gedaan volgens mij, al zegt dat ook niet zoveel over je communicatieve vaardigheden natuurlijk.
Katten zijn 'krols', mensen niet. Wat lul jij toch altijd slap.quote:Op maandag 17 november 2008 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, hij is krols, maar dat zijn knapen toch vaak met die leeftijd?²
Inderdaad, bovendien is hij absoluut niet geil, vraag mij af of hij "het" al gedaan heeft.quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Katten zijn 'krols', mensen niet. Wat lul jij toch altijd slap.2
mwoa, niet voor de gast iig. Johan had wel weer een paar mooie opmerkingen.quote:
Neuh niet echt. Het was gezapig vandaag.quote:
Wat denk je, de gemiddelde Bijlmernéger heeft "het" gedaan voordat hij kan praten.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien is hij absoluut niet geil, vraag mij af of hij "het" al gedaan heeft.
Dudequote:Op maandag 17 november 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat denk je, de gemiddelde Bijlmernéger heeft "het" gedaan voordat hij kan praten.²
Goh wordt je eindelijk eens wakker?quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is ook een praatprogramma geen actiefilm...
Dit + gasten die alleen maar Ja en Nee zeggen verknallen het programma helemaal. Jammer, zo hou je geen fatsoenlijk praatprogramma over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:22 schreef J-heronimus het volgende:
Matige aflevering.
Misschien komt dat omdat ik Johans mening nu bijna kan dromen na zijn dagelijkse rubrieken op vi.nl en Eredivisie live.
Dat was in die docu van TV Gelderland idd, prachtig stukje. Johan zelf over die spelersinterviews: "als je er 1 hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen".quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Tja, jullie willen dat zelf. Johan houdt ieder half jaar een onderzoek en het blijft dat lezers/kijkers graag interviews met voetballers hebben. Ook al zijn het tegenwoordig alleen nog de standaardpraatjes. Ja ja ik kijk ook Beste Johan.
Amrabat kan die nog een keer uitnodigen, die weet ook nog wel wat meer te zeggen dan ja en nee. Alleen die is nu niet zo interessant omdat ie geblesseerd is en niet speelt bij PSV.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:38 schreef Grulez het volgende:
Ach er zijn toch nog wel genoeg geschikte voetballers over. Of zou niemand meer willen. Maar ja de keuze was ws tussen Emanuelson, Lindgren, Rommedahl, Vermeer en Van der WielOver nonpersoonlijkheden gesproken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef shroomer het volgende:
Nee maar wilfred weet je wat het Iiihhiisssgheghehe
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jarenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef J-heronimus het volgende:
Het programma sprak me vorig jaar meer aan.
Weet niet of dat komt omdat Willen van Hanegem er toen bij was en nu niet meer, maar het boeit me nu minder.
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jaren
Maar in werkelijkheid volgens mij elke minuut voetbal op TV kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".
Moest aan je denken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef Kopbal het volgende:
Haha, hij kreeg die vraag over Biseswar nog. En ik heb hem niet eens ingestuurd
In dat kader: ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef -J-D- het volgende:
"Maar dat geheel terzijde"
Zou er een aflevering zijn zonder die zin van Genee?
"In dat kader"quote:
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:
Ja maar daarom was hij een soort held in onze vriendengroep. Die kerel had echt te weinig in te brengen en zei ook nooit iets nuttigs dat het gewoon af en toe lachwekkend was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jaren
Ja en tegenwoordig maakt Johan hem voor alles uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat afgelopen jaren ik zowat de enige was die dit hardop zei. Ik was dus duidelijk een trendsetter met lef, niemand durfde het destijds. Johan lachte soms om grapjes van Willem als ze niets ééns grappig waren. Puur om te slijmen.²
Ja, hij is nu daar weer in doorgeschoten. Ik denk dat Johan naar een stok zocht om Willem er mee te slaan. Deze hele affaire bij Utrecht kwam Johan erg goed uit. Er was nl. al enige frictie vanwege de samenwerking die niet was doorgezet met Willem inzake VI.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig maakt Johan hem voor alles uit.
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Mijn overgrootoma is nog spontaner dan Van der Wiel.quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef BertMaalderink het volgende:
In ieder geval meer dan Vd Wiel
De mijne ook. En die is dood.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Putdeksels het volgende:
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Mijn overgrootoma is nog spontaner dan Van der Wiel.
wel Timmermans, dus het zal wel over de 6+5 regel gaan denk ikquote:
Deze man runt een snackstore aan de Rue LeTort in Parijs.quote:Op maandag 24 november 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie is deze dwaas nou weer?
Geen idee, zal wel zo'n 6+5 lutser zijn..quote:Op maandag 24 november 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie is deze dwaas nou weer?
Heeft ie ook bosuikroketten in de aanbieding?quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze man runt een snackstore aan de Rue LeTort in Parijs.²
wilde m net aandraggen, die blijft mooi.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
21=5 !
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Domme zet. Zal wel Foppe's idee zijn.
De wijze waarop ze zich te kijk lieten zetten niet nee maar Twente heeft kwalitatief wel een betere elftal hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.
Oh zeker wel.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.
Dat wel, maar zo kansloos verliezen mag gewoon niet. Zeker niet als je al onder je doelstelling presteert.quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De wijze waarop ze zich te kijk lieten zetten niet nee maar Twente heeft kwalitatief wel een betere elftal hoor.
Nog niet. Wel ''instabiele hamstrings'' en ''gogme''.quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn de woorden "clubkeeper" en "provincieclub" al gevallen?²
Ja, ik hoorde het.quote:Op maandag 24 november 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet. Wel ''instabiele hamstrings'' en ''gogme''.
Wie zat er vorige week?quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
Aardige gozer die Zwaanswijk, heeft in 10 min al mer inbreng dan die mooiboy van vorige week de hele uitzending.
van der Wiel dat was toen echt te erg iddquote:
Idd.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat Johan voorlopig niet naar Limburg hoeft af te reizen
Is Louis een stadion ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
wat een mooi stadion toch telkens op de achtergrond
Ik snap niet wat er erg is aan een club worden die voortaan vooral in het rechterrijtje spelen. Liever middenmoot, degradant, Jupiler League of failliet dan een fucking fusieclub met je grootste rivaal. Het is zo logisch, maar al die bobo's snappen er niets van.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.Maar hij had wel een punt. Die overgevoelige supportertjes moeten eens realistisch zijn en anders gewoon genegeerd worden.
Ik wou net zeggen zo ben ik elke week op TVquote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
wat een mooi stadion toch telkens op de achtergrond
Die heb ik ook gelezen bij Roda en Fortuna zijn er paar opties.quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Schimpie het volgende:
Wat is Johan ook een eikel. 50 tot 100 man? Eerder een paar duizend.
En dan die kogelvrije vesten, misschien moet die eens de ingezonden brieven van zijn eigen blaadje lezen. Vorige week stond er wel een rake in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |