Als clubs uit Engeland, Spanje en Italië niet mee mogen doen wel idd.quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
Ach, in theorie kan het ja...
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft van der Gijp al iets gezegd wat een poging tot humor bevat?²
Ik weet eigenlijk niet waarom je het postte, het was nogal overbodig.quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar captain obvious? Waarom denk je dat ik het post
Toch wel Blauwvin hè?quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.![]()
²
Ik zal mijn vrouw ééns verwittigen een dergelijke boterham tot stand te brengen. Ik heb trek.quote:Op maandag 17 november 2008 22:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Maar wel iets over je overheeeeeerlijke sandwich tonijn/bosui.![]()
²
+Lyonquote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als clubs uit Engeland, Spanje en Italië niet mee mogen doen wel idd.
Dat dusquote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
SV en VI zijn echt verschrikkelijk bagger. Fuseer die twee, Genee en Van Gelder afwisselend als presentator, Borst en Derksen als vaste gasten en maak er anderhalf uur van, plus beelden van de eredivisie. Hophop.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw ééns verwittigen een dergelijke boterham tot stand te brengen. Ik heb trek.²
van gelderquote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
SV en VI zijn echt verschrikkelijk bagger. Fuseer die twee, Genee en Van Gelder afwisselend als presentator, Borst en Derksen als vaste gasten en maak er anderhalf uur van, plus beelden van de eredivisie. Hophop.
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...quote:Op maandag 17 november 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
Huub Stevens spreekt zelfs geen gewoon Nederlandsquote:Op maandag 17 november 2008 22:28 schreef rubbereend het volgende:
wil iemand me wakker maken als vd Wiel is uitgepraat
en weer dat gezeik over de talen bij PSVze spreken vrijwel allemaal gewoon Nederlands
Die andere Marokkaan El-Aktsjawie was iets vermakelijker, moet ik zeggenquote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef groenen het volgende:
Dit was ook de laatste keer dat ze een voetb aller hebben uitgenodigd.
De herhaling van Ajax - PSV die ongeveer 20 seconden duurdequote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Eredivisie Live bedankt voor de beelden.
Welke beelden Wilfred?
Kunnen we het lekker over zijn wekelijkse gechoke hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Henk Timmer volgende week weer langs gaat komen.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef Pritt het volgende:
Ik denk dat Henk Timmer volgende week weer langs gaat komen.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Huub Stevens spreekt zelfs geen gewoon Nederlands
Aan de andere kant zou ik het niet vreemd vinden als hij vader is van 10% van het kindergepeupel in de Bijlmer.quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef koningdavid het volgende:
Gregory is niet echt een prater nee. Hij lijkt me wel gewoon een normale en rustige kerel.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
De mooiboy-diamantjes was het enige waarmee Gregory van der Wiel vanavond uitblinkte.
Dat zou ik dan wel weer bijzonder vreemd vinden.quote:Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik het niet vreemd vinden als hij vader is van 10% van het kindergepeupel in de Bijlmer.²
Van der Wiel heeft wel VWO gedaan volgens mij, al zegt dat ook niet zoveel over je communicatieve vaardigheden natuurlijk.quote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van der Wiel is niet echt een ideale studiogast (zacht uitgedrukt). Komt ook niet echt intelligent over met z'n clicheetjes.
Ok, hij is krols, maar dat zijn knapen toch vaak met die leeftijd?quote:Op maandag 17 november 2008 22:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van der Wiel heeft wel VWO gedaan volgens mij, al zegt dat ook niet zoveel over je communicatieve vaardigheden natuurlijk.
Katten zijn 'krols', mensen niet. Wat lul jij toch altijd slap.quote:Op maandag 17 november 2008 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, hij is krols, maar dat zijn knapen toch vaak met die leeftijd?²
Inderdaad, bovendien is hij absoluut niet geil, vraag mij af of hij "het" al gedaan heeft.quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Katten zijn 'krols', mensen niet. Wat lul jij toch altijd slap.2
mwoa, niet voor de gast iig. Johan had wel weer een paar mooie opmerkingen.quote:
Neuh niet echt. Het was gezapig vandaag.quote:
Wat denk je, de gemiddelde Bijlmernéger heeft "het" gedaan voordat hij kan praten.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien is hij absoluut niet geil, vraag mij af of hij "het" al gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |