mwoa, niet voor de gast iig. Johan had wel weer een paar mooie opmerkingen.quote:
Neuh niet echt. Het was gezapig vandaag.quote:
Wat denk je, de gemiddelde Bijlmernéger heeft "het" gedaan voordat hij kan praten.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef maril het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien is hij absoluut niet geil, vraag mij af of hij "het" al gedaan heeft.
Dudequote:Op maandag 17 november 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat denk je, de gemiddelde Bijlmernéger heeft "het" gedaan voordat hij kan praten.²
Goh wordt je eindelijk eens wakker?quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Het is ook een praatprogramma geen actiefilm...
Dit + gasten die alleen maar Ja en Nee zeggen verknallen het programma helemaal. Jammer, zo hou je geen fatsoenlijk praatprogramma over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:22 schreef J-heronimus het volgende:
Matige aflevering.
Misschien komt dat omdat ik Johans mening nu bijna kan dromen na zijn dagelijkse rubrieken op vi.nl en Eredivisie live.
Dat was in die docu van TV Gelderland idd, prachtig stukje. Johan zelf over die spelersinterviews: "als je er 1 hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen".quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:22 schreef DrDentz het volgende:
Tja, jullie willen dat zelf. Johan houdt ieder half jaar een onderzoek en het blijft dat lezers/kijkers graag interviews met voetballers hebben. Ook al zijn het tegenwoordig alleen nog de standaardpraatjes. Ja ja ik kijk ook Beste Johan.
Amrabat kan die nog een keer uitnodigen, die weet ook nog wel wat meer te zeggen dan ja en nee. Alleen die is nu niet zo interessant omdat ie geblesseerd is en niet speelt bij PSV.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:38 schreef Grulez het volgende:
Ach er zijn toch nog wel genoeg geschikte voetballers over. Of zou niemand meer willen. Maar ja de keuze was ws tussen Emanuelson, Lindgren, Rommedahl, Vermeer en Van der WielOver nonpersoonlijkheden gesproken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:32 schreef shroomer het volgende:
Nee maar wilfred weet je wat het Iiihhiisssgheghehe
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jarenquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:36 schreef J-heronimus het volgende:
Het programma sprak me vorig jaar meer aan.
Weet niet of dat komt omdat Willen van Hanegem er toen bij was en nu niet meer, maar het boeit me nu minder.
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jaren
Maar in werkelijkheid volgens mij elke minuut voetbal op TV kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".
Moest aan je denken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef Kopbal het volgende:
Haha, hij kreeg die vraag over Biseswar nog. En ik heb hem niet eens ingestuurd
In dat kader: ik denk het niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef -J-D- het volgende:
"Maar dat geheel terzijde"
Zou er een aflevering zijn zonder die zin van Genee?
"In dat kader"quote:
Daar ben ik het roerend mee eens.quote:
Ja maar daarom was hij een soort held in onze vriendengroep. Die kerel had echt te weinig in te brengen en zei ook nooit iets nuttigs dat het gewoon af en toe lachwekkend was.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Inderdaad... "nee die heb ik niet gezien die wedstrijd, ik ga toch niet alles kijken?" of "ik heb niet zo'n kastje".
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Van Hanegem was inderdaad de drijvende kracht voorgaande jaren
Ja en tegenwoordig maakt Johan hem voor alles uit.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat afgelopen jaren ik zowat de enige was die dit hardop zei. Ik was dus duidelijk een trendsetter met lef, niemand durfde het destijds. Johan lachte soms om grapjes van Willem als ze niets ééns grappig waren. Puur om te slijmen.²
Ja, hij is nu daar weer in doorgeschoten. Ik denk dat Johan naar een stok zocht om Willem er mee te slaan. Deze hele affaire bij Utrecht kwam Johan erg goed uit. Er was nl. al enige frictie vanwege de samenwerking die niet was doorgezet met Willem inzake VI.quote:Op woensdag 19 november 2008 01:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordig maakt Johan hem voor alles uit.
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Mijn overgrootoma is nog spontaner dan Van der Wiel.quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef BertMaalderink het volgende:
In ieder geval meer dan Vd Wiel
De mijne ook. En die is dood.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Putdeksels het volgende:
Dat is dan ook niet zo moeilijk. Mijn overgrootoma is nog spontaner dan Van der Wiel.
wel Timmermans, dus het zal wel over de 6+5 regel gaan denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |