Alles wat City koopt wat niet verdedigend is, is een nutteloze aankoop.quote:
Kassa voor Twente.quote:
Die speelt zondag gewoon hoor. Die traint deze week lekker bij Ajax en heeft nergens last van, let maar op.quote:
Als City komt kun je gerust het dubbele vragen..quote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef Kerol het volgende:
[..]
Hoeveel moet Elia opbrengen? 6 mil?
Mag het hopen ja.quote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die speelt zondag gewoon hoor. Die traint deze week lekker bij Ajax en heeft nergens last van, let maar op.
Ik miste net dat stukje, maar is het meer uit voorzorg dat hij niet naar Nederland B gaat of is het echt een blessure die hem aan de kant gaat houden?quote:
Ik vind m nogal saai tot nu toe, maar dat kan ook aan de vragen liggen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory valt me tot dusver erg mee.
Dat is dus precies wat ik mij afvraag.quote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik miste net dat stukje, maar is het meer uit voorzorg dat hij niet naar Nederland B gaat of is het echt een blessure die hem aan de kant gaat houden?
ik vind 'm niet echt iets toevoegen eigenlijk..quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Gregory valt me tot dusver erg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |