Heeft ie ook bosuikroketten in de aanbieding?quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze man runt een snackstore aan de Rue LeTort in Parijs.²
wilde m net aandraggen, die blijft mooi.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
21=5 !
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Domme zet. Zal wel Foppe's idee zijn.
De wijze waarop ze zich te kijk lieten zetten niet nee maar Twente heeft kwalitatief wel een betere elftal hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.
Oh zeker wel.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Heerenveen presteert wel ondermaats. Zo'n nederlaag als die tegen Twente dat kan gewoon niet.
Dat wel, maar zo kansloos verliezen mag gewoon niet. Zeker niet als je al onder je doelstelling presteert.quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De wijze waarop ze zich te kijk lieten zetten niet nee maar Twente heeft kwalitatief wel een betere elftal hoor.
Nog niet. Wel ''instabiele hamstrings'' en ''gogme''.quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn de woorden "clubkeeper" en "provincieclub" al gevallen?²
Ja, ik hoorde het.quote:Op maandag 24 november 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog niet. Wel ''instabiele hamstrings'' en ''gogme''.
Wie zat er vorige week?quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Adelante het volgende:
Aardige gozer die Zwaanswijk, heeft in 10 min al mer inbreng dan die mooiboy van vorige week de hele uitzending.
van der Wiel dat was toen echt te erg iddquote:
Idd.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Zero2Nine het volgende:
Denk dat Johan voorlopig niet naar Limburg hoeft af te reizen
Is Louis een stadion ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
wat een mooi stadion toch telkens op de achtergrond
Ik snap niet wat er erg is aan een club worden die voortaan vooral in het rechterrijtje spelen. Liever middenmoot, degradant, Jupiler League of failliet dan een fucking fusieclub met je grootste rivaal. Het is zo logisch, maar al die bobo's snappen er niets van.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.Maar hij had wel een punt. Die overgevoelige supportertjes moeten eens realistisch zijn en anders gewoon genegeerd worden.
Ik wou net zeggen zo ben ik elke week op TVquote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Robinhoo het volgende:
wat een mooi stadion toch telkens op de achtergrond
Die heb ik ook gelezen bij Roda en Fortuna zijn er paar opties.quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Schimpie het volgende:
Wat is Johan ook een eikel. 50 tot 100 man? Eerder een paar duizend.
En dan die kogelvrije vesten, misschien moet die eens de ingezonden brieven van zijn eigen blaadje lezen. Vorige week stond er wel een rake in.
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef El-Salvador het volgende:
Wat een droeftoeter die kerel...'ik heb ook een shirtje van Totti gekregen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |