Of je maakt jezelf even belachelijkquote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Willem van Hanege voegt nog meer toe dan die Van Der Wiel
Kijk ik eens, dat zei Johan. Is idd verkeerd, moet 'kijk mij eens' zijn. Doe het wel goed als je mensen op fouten wil gaan aanvallen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk ik eens, dat zei Johan. Is idd verkeerd, moet 'kijk mij eens'. Doe het wel goed als je mensen op fouten wil gaan aanvallen.
Van der Wiel heeft Ajax - PSV tenminste gezienquote:Op maandag 17 november 2008 21:53 schreef Adelante het volgende:
Willem van Hanege voegt nog meer toe dan die Van Der Wiel
Dus als je clichés uitbraakt kom je gelijk al niet intelligent overquote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van der Wiel is niet echt een ideale studiogast (zacht uitgedrukt). Komt ook niet echt intelligent over met z'n clicheetjes.
Ja want het zijn alleen Ajacieden die dat doenquote:Op maandag 17 november 2008 21:57 schreef uwbftp het volgende:
Wel grappig dat die Ajacieden liggen te zeiken over vd Gijp
Je ligt anders fijn te zaniken de heletijd.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja want het zijn alleen Ajacieden die dat doen
Ligt aan jouquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef J.Herrer het volgende:
Ligt het nou aan mijn tv, of is het beeld erg schokkerig?
Quote even meer dan 3 posts waar ik zanik in dit topicquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Je ligt anders fijn te zaniken de heletijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |