Als je dat gemist hebt wel, ja.quote:Op maandag 10 november 2008 22:24 schreef maril het volgende:
Die TT is mij iets ontgaan?
Hans zat MVV nogal op te hemelen.quote:
Je bent een uur te laat.quote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is toch minstens zo goed als Tim de Clér en Dwight Tiendalli?²
Ja sorry, mijn broertje hield me op.quote:
Gaat ie z'n liedje zingen van de tribunequote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Vermakelijke aflevering, El Ak had ook wel wat te melden.
quote:
hier komt die wel bij te staan.quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef jeoff het volgende:
weet iemand of je deze uitzendingen nog in een herhaling op TV of op internet kunt kijken?
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a7.xmlquote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef jeoff het volgende:
weet iemand of je deze uitzendingen nog in een herhaling op TV of op internet kunt kijken?
Die is echt geniaal ja.quote:
Goud!quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:27 schreef Kopbal het volgende:
El-Akchaoui is echt een held, dat schouderklopje!
Zeker, topuitzending, die Youssef heeft charisma.quote:
Mwah, ik vond dat hij maar weinig te melden had.quote:
Ik vond het een leuke gast.quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mwah, ik vond dat hij maar weinig te melden had.
Inderdaad, aanpakken die eikelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
Overigens aardig dat Arie Treffers een veeg uit de pan kreeg. Dat was dus de man die ik in juli in dit topic bedoelde:
Transfergeruchten #93: Gezocht: Versterkingen!
Hij heeft groot gelijk dat hij zijn kijkers op vi.nl even attendeert op de uitzending van die avond. Levert een hoop extra kijkers op.quote:
Ik vind het ook veel prettiger kijken, veel overzichtelijker. Studio Voetbal gebruikt de beeldrechten nauwelijks en het is, zoals Derksen zei afgelopen uitzending, te druk bij hun aan tafel waardoor Hugo, die meestal best zinnige dingen te melden heeft, weinig aan bod komt.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:06 schreef DrDentz het volgende:
We moeten even wennen maar de kijkers komen terug. Sowieso is dit een veel beter programma dan Studio Voetbal, al zien de voetbalsupporters liever allemansvriendje Van Gelder dan Derksen die geen blad voor de mond neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |