quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Waarom heb jij 28 ongelezen PM berichten?quote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe scheel kun je zijn
[ afbeelding ]
Omdat het merendeel spam isquote:Op zondag 9 november 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom heb jij 28 ongelezen PM berichten?
Bazentopicquote:
raarquote:
Tis niet altijd feest hequote:
Van jou had ik maar einz berichtje.quote:
Heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef Sackboy het volgende:
Waarom moet dat kankerlelijke 'wij zijn de baas' plaatje in de OP?
Veel te veel rappers hieroquote:
Weet ik. Het staat in de wiki.quote:
dan weet je dus wat jou positie isquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Van jou had ik maar einz berichtje.
Als je het niet meer weet, verzin dan gewoon een topicquote:
Van wie is de post boven jou?!quote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe scheel kun je zijn
[ afbeelding ]
Zo te zien wel, en heeft ie een flinke hersenbeschadiging opgelopenquote:Op zondag 9 november 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Van wie is de post boven jou?!
Inderdaad. Kankerfaalhaas. Ben je nog geraakt met die helm?
Ik communiceer inderdaad alleen maar met kwaliteitsuserts.quote:
Neen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Post het merendeel van OP hier wel?
Een belangrijkere stelling: Meerendeel van wie er in de OP missen posten hier niet.quote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Post het merendeel van OP hier wel?
friet bedoel jequote:
Communiceren ze ook terug?quote:Op zondag 9 november 2008 17:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik communiceer inderdaad alleen maar met kwaliteitsuserts.
Gezien je woordgebruik zou ik bijna zeggen dat jij je helm niet op had.quote:Op zondag 9 november 2008 17:16 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Van wie is de post boven jou?!
Inderdaad. Kankerfaalhaas. Ben je nog geraakt met die helm?
quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Communiceren ze ook terug? [ afbeelding ]
Waarom denk je dan dat ik 28 ongelezen berichten hebquote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Communiceren ze ook terug? [ afbeelding ]
Why!quote:
Had ik ook niet. Maar bohhhh die sloot was wel nat!quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien je woordgebruik zou ik bijna zeggen dat jij je helm niet op had.
Dus je zit morgen lekker helder in de klas.quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef afcajos het volgende:
Straks weer zuipen op een verjaardagwaar 10 kratten bier zijn gehaald
Helder op stage jaquote:Op zondag 9 november 2008 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je zit morgen lekker helder in de klas.
Jij staat inderdaad om het hoekje.quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef dagdag het volgende:
kwaliteitsusers
nou daar kom ik effe om de hoek kijken
In een oud ongeschreven boek stond ooit:quote:Op zondag 9 november 2008 17:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat ik 28 ongelezen berichten heb
Wat?quote:
Chill!quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helder op stage ja![]()
Ach ik begin elke maandag pas 1 uur dus kan uitslapen
quote:Op zondag 9 november 2008 17:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Maar bohhhh die sloot was wel nat!
Waar blijft het afcajostopic trouwens?
Je hoeft niet mee te lezen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat dan ook absoluut nergens over
Ga Terug naar ONZquote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Al 363 delen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Vraag Danny anders of ie al m`n berichten wilt posten.quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In een oud ongeschreven boek stond ooit:
Stumperds die aandachtsziek zijn, en popi-jopi willen zijn, gebruiken photoshop.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negeren ftw.
Noes wat doe ik nu!!!1!1!
Want?quote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag Danny anders of ie al m`n berichten wilt posten.
Hier stopte ik met lezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:27 schreef afcajos het volgende:
Wat een kutavond ook gister alleen ik weet niet meer waarommijn geheugen
quote:
quote:
Heren,quote:
dat zal dan wel weer een toeterparade worden vanavondquote:Op zondag 9 november 2008 17:28 schreef msnk het volgende:
Voor degenen die bloed wil zien, Galatasaray - Fenerbahçe begint over 30 minuten.
Nee niet mijn bloed!
Jammer he
En daarnaast, om even erover door te gaan, zou ik als je toch al zo politiek correct wilt doen even binnen de eigen crewkringen kijken. Ik kan zo 100 quotes van cerror erbijhalen. Dus wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien je woordgebruik zou ik bijna zeggen dat jij je helm niet op had.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren,
Wel een sma, vrijdag in een of andere kuttent beland waar een stel neo-nazi's de Hitlergroet stonden te doen, te kansloos. Er waren gruwelijk veel tienersletjes, die nepnazi's verpesten alles.![]()
Zaterdag half 6 me nest uit om te werken.Daarna naar een waardeloze verjaardag om vervolgens in een kutkroeg te belanden.
Vanochtend voetbal afgelast, omdat de tegenstander geen team op de been kon krijgen. Opzich geen ramp, maar we stonden al in Egmond om half elf.Ik had m'n seizoenskaart al uitgeleend dus ook geen Ajax en doordat de voetbal was afgelast zat ik om half 12 weer aan het bier.
Nu naar de klote en ik ga zo weer op pad.
!!!!!!!!!!!!1111
Ielquote:
Auto staat al warm te draaienquote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat zal dan wel weer een toeterparade worden vanavond
quote:Op zondag 9 november 2008 17:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren,
Wel een sma, vrijdag in een of andere kuttent beland waar een stel neo-nazi's de Hitlergroet stonden te doen, te kansloos. Er waren gruwelijk veel tienersletjes, die nepnazi's verpesten alles.![]()
Zaterdag half 6 me nest uit om te werken.Daarna naar een waardeloze verjaardag om vervolgens in een kutkroeg te belanden.
Vanochtend voetbal afgelast, omdat de tegenstander geen team op de been kon krijgen. Opzich geen ramp, maar we stonden al in Egmond om half elf.Ik had m'n seizoenskaart al uitgeleend dus ook geen Ajax en doordat de voetbal was afgelast zat ik om half 12 weer aan het bier.
Nu naar de klote en ik ga zo weer op pad.
!!!!!!!!!!!!1111
Leen van moeders.quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
boh gek, ik heb trek in KFC maar ik heb geen geld
Jij zou die tent met tienersletjes geweldig vinden, er zaten echt een paar kwaliteitsmossels tussen.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Lenen.nl, die mensen zien er altijd vrolijk uit.quote:
Waar woon je? Ik heb ook trek in KFC.quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Dat zal wel jaquote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij zou die tent met tienersletjes geweldig vinden, er zaten echt een paar kwaliteitsmossels tussen.
Waarom hebben we die niet in ons gehucht?quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
En vaak zijn die vrij makkelijk te regelen, van die jonge sluts uit een gehucht.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
En vaak zijn die vrij makkelijk te regelen, van die jonge sluts uit een gehucht.
100% autistisch.quote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik zie er gewoon tegen op om naar die verjaardag te gaan100% dat ik weer teveel ga zuipen
Nu welquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom hebben we die niet in ons gehucht?
Uiteraard.quote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik zie er gewoon tegen op om naar die verjaardag te gaan100% dat ik weer teveel ga zuipen
quote:
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi'squote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
btw; ik had de FiPooO!11!11!!!1!!1!
Zal ik mijn weekendverhaal trouwens danmaar vertellen?
Ik ging gister met mijn team (alleen de toffe nederlandse* gasten) bowlen. We komen binnen en we zien al echt 30 lekkere wijven staan. Heus waar.
Maar we waren 5 minuten te vroeg, dus ik sta daar met mijn vrienden schoenen te krijgen. (Ik maakte nog de grap: 'Jaja, 47. Je weet wat ze zeggen van mensen met grote voeten' tegen de bowlingbaanbarmedewerkster. Ze keek me trouwens verontwaardigd aan. Anyhow: ) Gaan de alarmbellen, lopen ALLE lekkere mädchen weg!
Komen er ineens 2 groepjes emo's en 1 groepje hardcoregabbers aanwandelen (bowlde in krimpen, da's zoeen boerengat)
Dus geen bowlingbaanmeizje voor GTToch maar even, omdat het er zo lullig staat: m'n buitenlandse teamgenoten zijn ook lollig, alleen hebben die een andere humor dan die ik, kwart-indo, heb. Dus voel je niet aangevallen.
Of wel.
en is dat een zichtbaar deel????quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ging gister met mijn team (alleen de toffe nederlandse* gasten) bowlen. We komen binnen en we zien al echt 30 lekkere wijven staan. Heus waar.
Maar we waren 5 minuten te vroeg, dus ik sta daar met mijn vrienden schoenen te krijgen. (Ik maakte nog de grap: 'Jaja, 47. Je weet wat ze zeggen van mensen met grote voeten' tegen de bowlingbaanbarmedewerkster. Ze keek me trouwens verontwaardigd aan. Anyhow: ) Gaan de alarmbellen, lopen ALLE lekkere mädchen weg!
Komen er ineens 2 groepjes emo's en 1 groepje hardcoregabbers aanwandelen (bowlde in krimpen, da's zoeen boerengat)
Dus geen bowlingbaanmeizje voor GTToch maar even, omdat het er zo lullig staat: m'n buitenlandse teamgenoten zijn ook lollig, alleen hebben die een andere humor dan die ik, kwart-indo, heb. Dus voel je niet aangevallen.
Of wel.
Bijna topicwaardig.quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Of wel.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een user met een neger plaatje die van kip houdt....het moet niet gekker worden!!!
echte die nog hebben ge-ont-bijt met goebbels!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi's
Stuk of twintig gasten, vijf van die nazi's en een zooitje meelopers. In ieder geval er onstond een grimmig sfeertje, volgende week maar een meisje van vijftien versieren.quote:Op zondag 9 november 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi's
quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe waren de aardappelen met sperm?
Ligt eraan of ik mijn broek aan of uit heb.quote:Op zondag 9 november 2008 17:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en is dat een zichtbaar deel????
Bijna wel. Maar ik ken mijn grenzen.quote:
Baas dus.quote:Op zondag 9 november 2008 17:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bijna wel. Maar ik ken mijn grenzen.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe waren de aardappelen met sperm?
whehehehe ik heb echt een vak om baas te worden bwhehehe.quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
Morgen weer school, eerste 2 uur baazologie!
?quote:Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ik kwam hier voor de titel, ik bleef voor de driehonderd regels in de openingspost.
Stel autisten die niet eens een SC enigzins normaal kunnen houden.
Attentie attentie, buurtpreventie.quote:Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ik kwam hier voor de titel, ik bleef voor de driehonderd regels in de openingspost.
Stel autisten die niet eens een SC enigzins normaal kunnen houden.
quote:
Echt hoor.quote:KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
quote:
miss maar eens wat aanpassingen maken, is wel erg lang zo!!quote:
Ja denk jij dat wij dat hebben gemaakt?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 18:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja denk jij dat wij dat hebben gemaakt?Juup + relmof dus.
Alleen suckas geven hun tijd en energie voor een kale veertiger die het allemaal een rotzorg zou zijn.quote:
Roken is overrated. Ik heb nog NOOIT een sigaret gerookt. NOOIT.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Roken is overrated. Ik heb nog NOOIT een sigaret gerookt. NOOIT.
quote:Op zondag 9 november 2008 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Roken is overrated. Ik heb nog NOOIT een sigaret gerookt. NOOIT.
Geen sigaretten, wel joints maar alleen in het weekend en speciale gelegenhedenquote:
En op de meetquote:Op zondag 9 november 2008 18:24 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Geen sigaretten, wel joints maar alleen in het weekend en speciale gelegenheden
quote:
fapzequote:
Van wie benne gij ene kloon?quote:
quote:
bt!! je klonk weer omin geyl vannachtquote:
quote:('.') zegt:
je was wel gisteren een beest in bed![]()
WJNMK NTBquote:Op zondag 9 november 2008 18:44 schreef GasTurbine het volgende:
Boh gek. Ik ga maar eens mijn economie erbijpakken. HVJ WJNMK ILYSM (K) (K) (L) (L) (K) (K) (U) (U) Pzz
Jippiequote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
BT....hehe...nou mijn leven heeft weer zin hoor....
* Kali-Mist1 legt scheermes weer weg
quote:GT zegt:
En heb je m'n soa nog doorgegeven aan hoe heet die gast ookalweer?
('.') zegt:
gers
('.') zegt:
Ja natuurlijk schat (L)
ik heb je ook op msnquote:Op zondag 9 november 2008 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe je nou alsof je me op msn hebt?
pm je msnquote:Op zondag 9 november 2008 18:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik heb ook msn maar zie juliie nooit....
faalquote:Op zondag 9 november 2008 18:55 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed heeft knol gehobbeld, en heeft pijn in zijn mannelijkheid
Vroeger deden ze ook alles op paarden in plaats van de fietsquote:
nu is het een beetje gay om paard te rijdenquote:Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vroeger deden ze ook alles op paarden in plaats van de fiets![]()
Ja ! kanker veel spierpijn in mijn nek
quote:Op zondag 9 november 2008 19:00 schreef gers het volgende:
[..]
nu is het een beetje gay om paard te rijden![]()
wel dronken geworden?
niet zeuren, hadden ze vroeger ookquote:Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vroeger deden ze ook alles op paarden in plaats van de fiets![]()
Ja ! kanker veel spierpijn in mijn nek![]()
Broekpaling !quote:Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef Broekpaling het volgende:
Viking![ afbeelding ]
Bleek dat visite andere keer komt, dus niet ge gourmet maar pannenkoeken gegeten.![]()
Gelukkig heb ik nog een paar zakken chips hier liggen.
Klopt klopt ..quote:Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
niet zeuren, hadden ze vroeger ook
quote:Op zondag 9 november 2008 19:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vind je dat ja ?
Ik vind het eigenlijk wel stoer![]()
Alleen mijn zaakje is behoorlijk gevoelig nu
En ik was tering dronken.
Zelfs nog ruzie gehad in de trein van Arnhem naar Zutphen
lekker hoor, rustig op werk!!!quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt klopt ..
Alles goed met Kali ?
Neenquote:
Das wel lekker dan !quote:
logischquote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
Ik kwam terug uit Dordrecht zeg maar.
Er zat een hyper agressieve turk.
Die zelfs zijn vrienden in elkaar trapte omdat hij zo van de wereld was
Done.quote:Op zondag 9 november 2008 19:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Broekpaling !![]()
Hoe is het met het stalen ros ? !
quote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
quote:Op zondag 9 november 2008 19:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen
We zouden samen gaan paardrijdenquote:
awwh wat liefquote:Op zondag 9 november 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zouden samen gaan paardrijden
Maar ja.
Ik mis der enorm !
Dit is voor het eerst sinds misschien wel 2 jaar dat we elkaar een week niet zien.
We smsen ook echt te veel en te duur nu
quote:Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Done.![]()
Hij begint weer te leven na 15 jaar stil staan. Hij heeft steeds meer vermogen over, de kleppen zitten weer te ruim.
Carburateurs moeten afgesteld worden, hij krijgt te weinig benzine.
Hoe vreemd het ook klinkt is dit goed nieuws.![]()
![]()
Een oude auto die lang stil gestaan heeft dompelt een beetje in elkaar qua vermogen. Dus het komende jaar dat ik erin ga rijden zullen we 'm nog vaak moeten finetunen.
Eind 2009 zal 'ie weer als uit de fabriek toendertijd in '72 zijn.
Klopt.quote:Op zondag 9 november 2008 19:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
de ervaring leert dat medelanders niet zo goed tegen drank kunnen
quote:Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Done.![]()
Hij begint weer te leven na 15 jaar stil staan. Hij heeft steeds meer vermogen over, de kleppen zitten weer te ruim.
Carburateurs moeten afgesteld worden, hij krijgt te weinig benzine.
Hoe vreemd het ook klinkt is dit goed nieuws.![]()
![]()
Een oude auto die lang stil gestaan heeft dompelt een beetje in elkaar qua vermogen. Dus het komende jaar dat ik erin ga rijden zullen we 'm nog vaak moeten finetunen.
Eind 2009 zal 'ie weer als uit de fabriek toendertijd in '72 zijn.
Ga is van die website af.quote:Op zondag 9 november 2008 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
harde piemel, olee, olee, olee olee
Hihiquote:Op zondag 9 november 2008 19:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
We zouden samen gaan paardrijden
Maar ja.
Ik mis der enorm !
Dit is voor het eerst sinds misschien wel 2 jaar dat we elkaar een week niet zien.
We smsen ook echt te veel en te duur nu
quote:Op zondag 9 november 2008 19:13 schreef NoelGallagher het volgende:
harde piemel, olee, olee, olee olee
quote:
ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
NoelGallagher zegt:
je haar is wel tof, menig chemopatient zou er jaloers op zijn
Dat is toch geen compliment jongens?
gallop doet toch geen zeer aan je kloten alleen draf toch zeg maar de 2de versnellingquote:Op zondag 9 november 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar het paardrijden was wel prettig
In gallop door het bos scheuren![]()
Bluh BT ? Wil jij mij even knuffelen ?
Mocht van Mirre
Gers jij faalhaasquote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef gers het volgende:
[..]
gallop doet toch geen zeer aan je kloten alleen draf toch zeg maar de 2de versnelling
Haha ja paardrijden is gaafquote:Op zondag 9 november 2008 19:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar het paardrijden was wel prettig
In gallop door het bos scheuren![]()
Bluh BT ? Wil jij mij even knuffelen ?
Mocht van Mirre
Nog veel mensen uit de OP halen die nooit posten.quote:Op zondag 9 november 2008 19:17 schreef IQM het volgende:
Veel betere, kortere OP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://forum.fok.nl/usericons/76042/m8z21d[1].gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Insert thema(-plaatjes]
[ afbeelding ]
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Het wordt gewaardeerd wanneer de laatste poster ook meteen het nieuwe topic opent!
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
maar in galop moet je zitten als een marokaan in een bmwquote:Op zondag 9 november 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers jij faalhaas
Gallop is het snelst![]()
Dus dan hobbel je als een gek op en neer tegen dat zadel
Ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op zondag 9 november 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
NoelGallagher zegt:
je haar is wel tof, menig chemopatient zou er jaloers op zijn
Dat is toch geen compliment jongens?
Kom maar met suggesties.quote:Op zondag 9 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog veel mensen uit de OP halen die nooit posten.
Dank uquote:Op zondag 9 november 2008 19:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja paardrijden is gaafik wil het ook ooit eens leren
!
En okay, *knuffelt*![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 19:21 schreef gers het volgende:
[..]
maar in galop moet je zitten als een marokaan in een bmw![]()
dus naar achteren luien
Ik heb nog nooit paardgerijden.quote:Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u![]()
Jaa paardrijden is cool !
Al vinden de meeste mensen van niet ..
Maar die daag ik nu uit om een keer mee te gaan
Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
[..]Dat werkt dus niet zo he
Je moet het beest ook nog sturen.
En daarbij moet je het goede ritme zien te vinden zo dat je zaakje niet te hard regen het zadel klapt
toen ik een keer op zo'n knol zat werkte het primaquote:Op zondag 9 november 2008 19:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dank u![]()
Jaa paardrijden is cool !
Al vinden de meeste mensen van niet ..
Maar die daag ik nu uit om een keer mee te gaan
Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
[..]Dat werkt dus niet zo he
Je moet het beest ook nog sturen.
En daarbij moet je het goede ritme zien te vinden zo dat je zaakje niet te hard regen het zadel klapt
Is best relaxed hoor !quote:Op zondag 9 november 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit paardgerijden.
quote:Op zondag 9 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog veel mensen uit de OP halen die nooit posten.
Nicequote:Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik een keer op zo'n knol zat werkte het prima![]()
maar die uitdaging neem ik graag aan
Das ook wel vetquote:Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Paard rijden is tof![]()
![]()
M'n pa heeft een stuk of 5 paarden, en daar rijd ik soms ook op
gewoon meppen met die zweepquote:Op zondag 9 november 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nice
Moet wel zeggen dat dit paard nieuw was voor mij
En niet echt luisterde ..
Maar das geen excuus uiteraard![]()
[..]
Das ook wel vet
Zekerquote:Op zondag 9 november 2008 19:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nice
Moet wel zeggen dat dit paard nieuw was voor mij
En niet echt luisterde ..
Maar das geen excuus uiteraard![]()
[..]
Das ook wel vet
quote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook als je er om 03:00 ervoor wakker gemaakt word?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zekerik ben er wel eens vanaf gevallen
Woar is je sma?quote:Op zondag 9 november 2008 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
* Kali-Mist1heeft ook altijd zin en is vannacht alleen thuis
maar die uitdaging staat hequote:Op zondag 9 november 2008 19:30 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik doe het liever zonder het beestje te slaan.
Het werkt prima met rustig praten en aanwijzingen geven ( Lees: Flink aan de teugels trekken)
[..]!
Ik gelukkig pas 1 x , maar dat kwam omdat ik toen stoned was
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 9 november 2008 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook als je er om 03:00 ervoor wakker gemaakt word?
waar kan je zo'n paard leasen ?quote:
Wel ik rijd altijd op de paarden van 1 van de beste vriendinnen van Mirre dus tja.quote:
Zulks een paard gaat best hard in vol gallop hoorquote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hebben ze er ook 1 met meer dan 1 PK?
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
tandempaard heeft 2 toch?quote:Op zondag 9 november 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan geef ik blowjobs weg, dat wil je niet weten
Maar je laat je niet aanduwen?quote:Op zondag 9 november 2008 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan geef ik blowjobs weg, dat wil je niet weten
Dat vind jij de boeierende dingen omtrent Bt? Wat ze allemaal doet als ze ongesteld is?quote:Op zondag 9 november 2008 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds over vaginaal.
De bonkjes en sliertjes van haar vingertjes aflikkenquote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vind jij de boeierende dingen omtrent Bt? Wat ze allemaal doet als ze ongesteld is?
Boh..quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vind jij de boeierende dingen omtrent Bt? Wat ze allemaal doet als ze ongesteld is?
quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De bonkjes en sliertjes van haar vingertjes aflikken
Gebruik jij nog MSN?quote:Op zondag 9 november 2008 19:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB ER LEKKER PUH EEN MSN VERIEND BIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Boeiendere, IQM, boeiendere.quote:Op zondag 9 november 2008 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Nakka pwease!quote:Op zondag 9 november 2008 19:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebruik jij nog MSN?![]()
Nigga, please.
Iedereen gebruikt tegenwoordig ICQ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |