Leen van moeders.quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
boh gek, ik heb trek in KFC maar ik heb geen geld
Jij zou die tent met tienersletjes geweldig vinden, er zaten echt een paar kwaliteitsmossels tussen.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Lenen.nl, die mensen zien er altijd vrolijk uit.quote:
Waar woon je? Ik heb ook trek in KFC.quote:Op zondag 9 november 2008 17:36 schreef GasTurbine het volgende:
Dat zal wel jaquote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij zou die tent met tienersletjes geweldig vinden, er zaten echt een paar kwaliteitsmossels tussen.
Waarom hebben we die niet in ons gehucht?quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
En vaak zijn die vrij makkelijk te regelen, van die jonge sluts uit een gehucht.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
En vaak zijn die vrij makkelijk te regelen, van die jonge sluts uit een gehucht.
100% autistisch.quote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik zie er gewoon tegen op om naar die verjaardag te gaan100% dat ik weer teveel ga zuipen
Nu welquote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom hebben we die niet in ons gehucht?
Uiteraard.quote:Op zondag 9 november 2008 17:39 schreef afcajos het volgende:
Godver, ik zie er gewoon tegen op om naar die verjaardag te gaan100% dat ik weer teveel ga zuipen
quote:
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal wel ja![]()
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi'squote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
btw; ik had de FiPooO!11!11!!!1!!1!
Zal ik mijn weekendverhaal trouwens danmaar vertellen?
Ik ging gister met mijn team (alleen de toffe nederlandse* gasten) bowlen. We komen binnen en we zien al echt 30 lekkere wijven staan. Heus waar.
Maar we waren 5 minuten te vroeg, dus ik sta daar met mijn vrienden schoenen te krijgen. (Ik maakte nog de grap: 'Jaja, 47. Je weet wat ze zeggen van mensen met grote voeten' tegen de bowlingbaanbarmedewerkster. Ze keek me trouwens verontwaardigd aan. Anyhow: ) Gaan de alarmbellen, lopen ALLE lekkere mädchen weg!
Komen er ineens 2 groepjes emo's en 1 groepje hardcoregabbers aanwandelen (bowlde in krimpen, da's zoeen boerengat)
Dus geen bowlingbaanmeizje voor GTToch maar even, omdat het er zo lullig staat: m'n buitenlandse teamgenoten zijn ook lollig, alleen hebben die een andere humor dan die ik, kwart-indo, heb. Dus voel je niet aangevallen.
Of wel.
en is dat een zichtbaar deel????quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik ging gister met mijn team (alleen de toffe nederlandse* gasten) bowlen. We komen binnen en we zien al echt 30 lekkere wijven staan. Heus waar.
Maar we waren 5 minuten te vroeg, dus ik sta daar met mijn vrienden schoenen te krijgen. (Ik maakte nog de grap: 'Jaja, 47. Je weet wat ze zeggen van mensen met grote voeten' tegen de bowlingbaanbarmedewerkster. Ze keek me trouwens verontwaardigd aan. Anyhow: ) Gaan de alarmbellen, lopen ALLE lekkere mädchen weg!
Komen er ineens 2 groepjes emo's en 1 groepje hardcoregabbers aanwandelen (bowlde in krimpen, da's zoeen boerengat)
Dus geen bowlingbaanmeizje voor GTToch maar even, omdat het er zo lullig staat: m'n buitenlandse teamgenoten zijn ook lollig, alleen hebben die een andere humor dan die ik, kwart-indo, heb. Dus voel je niet aangevallen.
Of wel.
Bijna topicwaardig.quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Of wel.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een user met een neger plaatje die van kip houdt....het moet niet gekker worden!!!
echte die nog hebben ge-ont-bijt met goebbels!!quote:Op zondag 9 november 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi's
Stuk of twintig gasten, vijf van die nazi's en een zooitje meelopers. In ieder geval er onstond een grimmig sfeertje, volgende week maar een meisje van vijftien versieren.quote:Op zondag 9 november 2008 17:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waren dat niet van die 16 jarige mannetjes met bomberjack aan dan? Of waren dit échte nazi's
quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Klopt, maar met die neo-nazi's daar was ik het zat en ging ik maar op huis aan. Wat een kutmongolen.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe waren de aardappelen met sperm?
Ligt eraan of ik mijn broek aan of uit heb.quote:Op zondag 9 november 2008 17:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en is dat een zichtbaar deel????
Bijna wel. Maar ik ken mijn grenzen.quote:
Baas dus.quote:Op zondag 9 november 2008 17:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bijna wel. Maar ik ken mijn grenzen.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En hoe waren de aardappelen met sperm?
whehehehe ik heb echt een vak om baas te worden bwhehehe.quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef afcajos het volgende:
Morgen weer school, eerste 2 uur baazologie!
?quote:Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ik kwam hier voor de titel, ik bleef voor de driehonderd regels in de openingspost.
Stel autisten die niet eens een SC enigzins normaal kunnen houden.
Attentie attentie, buurtpreventie.quote:Op zondag 9 november 2008 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ik kwam hier voor de titel, ik bleef voor de driehonderd regels in de openingspost.
Stel autisten die niet eens een SC enigzins normaal kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |