Ik blijf niet bezig met dat verhaal dat ik ene baas uit een dorp ben.quote:
ONZ is saai.quote:Op zondag 9 november 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dikke care, kanker op naar onz
faffi dan, ee niet wakkie anders ga ik je ponsboko.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag had ik ruzie met een marrokaan.
Ik reed dus op m`n stijlvolle brommer over het fietspad, en bleef die marrokaan in het midden van het fietspad lopen zelfs nadat ik claxoneerde. En ging hij vervolgens tegen me te keer terwijl ik niks deed.
Ff later kwam ik op de terugweg diezelfde medelander tegen, gooide die fag een helm naar me
Wat deed jij er dan? En op de meet? Of je was je daar niet?quote:
failz0rquote:
quote:
Hij had wel de fipo, kankerkneus.quote:
Ik ben nog nooit op een meet geweest pipoquote:Op zondag 9 november 2008 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat deed jij er dan? En op de meet? Of je was je daar niet?
Hihi, rijm.
Zijn we dat?quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij had wel de fipo, kankerkneus.
Waarom zijn we eigenlijk nogsteeds boos opde-ene-dag-mannetje/de-andere-dag-vrouwtje?
Ik heb nooit in die post gezet dat je er ook echt was aangezien in me afvroeg of je er wel of niet was.quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest pipo
Ik heb hem standaar op 25quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee?
Doe je aantal posts per pagina op 50 faalhaas.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee?
Doe je aantal posts per pagina op 50 faalhaas.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga jij ook ajax kijken in de kroeg de 27ste met je bek???
Wie is er boos op broekpalingquote:Op zondag 9 november 2008 17:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij had wel de fipo, kankerkneus.
Waarom zijn we eigenlijk nogsteeds boos opde-ene-dag-mannetje/de-andere-dag-vrouwtje?
Daar heeft hij ook de fipo, falerquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:04 schreef Sackboy het volgende:
1 post per pagina, KLB SC stylo. Immer fipo's.
is een feitquote:
[..]
?
[..]
Wie is er boos op broekpaling
quote:
1 post per pagina, KLB SC stylo. Immer fipo's.
Ja, maar ik ben dan ook geen baas.quote:Op zondag 9 november 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je die gesmolten bakkes van jou weleens bekeken?
Nee, dat kloptquote:Op zondag 9 november 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook geen baas.
Veel.quote:Op zondag 9 november 2008 17:05 schreef postmortum het volgende:
lol hoeveel topics zijn er vandaag doorheen gejaagd ?
Zelfkennis +1.quote:Op zondag 9 november 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook geen baas.
6 ? of meer ?quote:
Boh, die natte?quote:Op zondag 9 november 2008 17:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vanavond wel even naar die Poolse.
hopelijk jat ze je beursquote:
Hoe scheel kun je zijnquote:Op zondag 9 november 2008 17:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook de fipo, faler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |