Onzer Viking. Noes!!1quote:Op zondag 9 november 2008 16:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij is in elkaar gemeppert door een allochtone nazi zwerver.
Jij bent een tijdreiziger!??!11!!1!11!1quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 16:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent een tijdreiziger!??!11!!1!11!1
Hm, geen idee waar je t over hebt.quote:Op zondag 9 november 2008 16:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die je elke week houdt in dat kleine kroegje, daar in dat steegje
ik heb toch niet gezegd wat ze aan het stofzuigen isquote:Op zondag 9 november 2008 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beter laat je haar iets anders zuigen.
Ik neem aan de vloer?quote:Op zondag 9 november 2008 16:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd wat ze aan het stofzuigen is
Hahiehoeha.quote:Op zondag 9 november 2008 16:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb toch niet gezegd wat ze aan het stofzuigen is
Trek je af over je visite.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
ik ben retegeil maar dr is hier visite dus ik kan niet aftrekken hier
Ga naar je kamer en zet een stoel tegen de deurklink.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
ik ben retegeil maar dr is hier visite dus ik kan niet aftrekken hier
Oke.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag had ik ruzie met een marrokaan.
Ik reed dus op m`n stijlvolle brommer over het fietspad, en bleef die marrokaan in het midden van het fietspad lopen zelfs nadat ik claxoneerde. En ging hij vervolgens tegen me te keer terwijl ik niks deed.
Ff later kwam ik op de terugweg diezelfde medelander tegen, gooide die fag een helm naar me
quote:
dikke care, kanker op naar onzquote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reed dus op m`n stijlvolle brommer over het fietspad, en bleef die marrokaan in het midden van het fietspad lopen zelfs nadat ik claxoneerde. En ging hij vervolgens tegen me te keer terwijl ik niks deed.
Ff later kwam ik op de terugweg diezelfde medelander tegen, gooide die fag een helm naar me
Open een topic.quote:Op zondag 9 november 2008 16:57 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 16:58 schreef GasTurbine het volgende:
Over frikandellen gesproken: ben even afwezig boiis (Y) (K) HVJ WJNK ANWB FNV-BONDGENOTEN NTB ILYSM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |