Vraag Danny anders of ie al m`n berichten wilt posten.quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
In een oud ongeschreven boek stond ooit:
Stumperds die aandachtsziek zijn, en popi-jopi willen zijn, gebruiken photoshop.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Negeren ftw.
Noes wat doe ik nu!!!1!1!
Want?quote:Op zondag 9 november 2008 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vraag Danny anders of ie al m`n berichten wilt posten.
Hier stopte ik met lezen.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 17:27 schreef afcajos het volgende:
Wat een kutavond ook gister alleen ik weet niet meer waarommijn geheugen
quote:
quote:
Heren,quote:
dat zal dan wel weer een toeterparade worden vanavondquote:Op zondag 9 november 2008 17:28 schreef msnk het volgende:
Voor degenen die bloed wil zien, Galatasaray - Fenerbahçe begint over 30 minuten.
Nee niet mijn bloed!
Jammer he
En daarnaast, om even erover door te gaan, zou ik als je toch al zo politiek correct wilt doen even binnen de eigen crewkringen kijken. Ik kan zo 100 quotes van cerror erbijhalen. Dus wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien je woordgebruik zou ik bijna zeggen dat jij je helm niet op had.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren,
Wel een sma, vrijdag in een of andere kuttent beland waar een stel neo-nazi's de Hitlergroet stonden te doen, te kansloos. Er waren gruwelijk veel tienersletjes, die nepnazi's verpesten alles.![]()
Zaterdag half 6 me nest uit om te werken.Daarna naar een waardeloze verjaardag om vervolgens in een kutkroeg te belanden.
Vanochtend voetbal afgelast, omdat de tegenstander geen team op de been kon krijgen. Opzich geen ramp, maar we stonden al in Egmond om half elf.Ik had m'n seizoenskaart al uitgeleend dus ook geen Ajax en doordat de voetbal was afgelast zat ik om half 12 weer aan het bier.
Nu naar de klote en ik ga zo weer op pad.
!!!!!!!!!!!!1111
Ielquote:
Auto staat al warm te draaienquote:Op zondag 9 november 2008 17:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat zal dan wel weer een toeterparade worden vanavond
quote:Op zondag 9 november 2008 17:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren,
Wel een sma, vrijdag in een of andere kuttent beland waar een stel neo-nazi's de Hitlergroet stonden te doen, te kansloos. Er waren gruwelijk veel tienersletjes, die nepnazi's verpesten alles.![]()
Zaterdag half 6 me nest uit om te werken.Daarna naar een waardeloze verjaardag om vervolgens in een kutkroeg te belanden.
Vanochtend voetbal afgelast, omdat de tegenstander geen team op de been kon krijgen. Opzich geen ramp, maar we stonden al in Egmond om half elf.Ik had m'n seizoenskaart al uitgeleend dus ook geen Ajax en doordat de voetbal was afgelast zat ik om half 12 weer aan het bier.
Nu naar de klote en ik ga zo weer op pad.
!!!!!!!!!!!!1111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |