quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=23133&part=sportsquote:Op zondag 9 november 2008 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
Linkje dan.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:41 schreef IQM het volgende:
[..]
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=23133&part=sports
http://atdhe.net/live-tv-313.html
Alsjeblieft, jordeeeh.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef jordeeeh het volgende:
Danku jongens. Blowjob op de meet als beloning.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:42 schreef jordeeeh het volgende:
Danku jongens. Blowjob op de meet als beloning.
Ewa!quote:Op zondag 9 november 2008 14:43 schreef GasTurbine het volgende:
ee, niet wakkie anders ga ik je ponsboko.
quote:Op zondag 9 november 2008 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
JODUUUUUUUUUUUUUUUH GAAN WINNEN, AJAX AMSTERDAM, JALALALALALA AJAX AMSTERDAMM
Feyenoordquote:
Ik had liever een lulletje die leek op Bulletje.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had liever een lulletje die leek op Bulletje.
Tof dagboek.quote:Op zondag 9 november 2008 14:50 schreef GasTurbine het volgende:
Heb wel genoeg voetbal gezien
Gisteren verloren van een stel inteeltfiguren uit Reeuwijk
Stonden ze 1-0 voor, gingen ze zeiken over iemand van ons of die er wel of niet uit is gestuurd
Uiteindelijk 2-0 verloren (bij allebij de doelpunten werd ik even ervoor achter weggehaald en moest ik naar voren bwhehehehe ik ben Jaap Staminho)
Tot zover mijn dagboek.
quote:
Het is dat ik fan ben van Walter, anders had ik iets heuuuuuuul onaardigs gezegdquote:
Zoals?quote:Op zondag 9 november 2008 14:52 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het is dat ik fan ben van Walter, anders had ik iets heuuuuuuul onaardigs gezegd
quote:Op zondag 9 november 2008 14:52 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Het is dat ik fan ben van Walter, anders had ik iets heuuuuuuul onaardigs gezegd
quote:Op zondag 9 november 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
godver, mogen wij jullie spitsen hebben
Haha, Boem-Dikkie heeft getekende vrouwen op de muur!quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Boem met Dr.Awesome op zijn hoofd!
Nogmaals ik was net klaar met werken en mijn haar zat dom!
Failure.quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
HOAX!!!!1!111 BD heeft geen vriendin.quote:Op zondag 9 november 2008 14:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn vriendins huis!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel! Een vriendin én een hamster die bazin is.
Daar zou ik mijn fallus wel in willen stoppen.quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou een hamster of een rat?quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus.quote:Op zondag 9 november 2008 14:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Failure.![]()
Hoe maak je een lege post?
Een goudhamster met pandakleurenquote:Op zondag 9 november 2008 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat nou een hamster of een rat?
quote:Op zondag 9 november 2008 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een goudhamster met pandakleuren!
Zo cwlquote:Op zondag 9 november 2008 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een goudhamster met pandakleuren!
Het zijn maar Eindhovenseee jodehquote:
Feyenoord haalt psv dit seizoen zelfs nog wel inquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:06 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Feyenoord haalt psv dit seizoen zelfs nog wel in
quote:
Als kanker een geluid was.quote:
quote:
quote:
Jwzquote:
Hij scoort welquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sno die scoort??????????????????????????????????????????????????????????????????
[ afbeelding ]
Doe eens even verkrassen naar het taal subforum.quote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Doe is even verkrassen naar het sport subforum.
Doe is even weten dat een baas uit een dorp ben en dus zo proat.quote:Op zondag 9 november 2008 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe eens even verkrassen naar het taal subforum.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:14 schreef Broekpaling het volgende:
Doe is even verkrassen naar het sport subforum.
quote:
Ik ben stoer.quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is even weten dat een baas uit een dorp ben en dus zo proat.
acid housequote:
Koop er nog 2. Kan je er mee jongleren.quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil Dr.Awesome in de bal doen maar ze slaapt.
Wiezo dat?quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen maar eens het eerste uur naar school, terwijl ik pas om 2uur toetsen heb
Nou! Dr.Awesome vindt dat vast leukquote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Koop er nog 2. Kan je er mee jongleren.
Vroegah, had ik zo'n kartonnen doos met een kartonnen buizenstelsels voor mn hamster...quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Dr. Awesome in de bal, water in de bal en voetballen maar.quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk van wel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou! Dr.Awesome vindt dat vast leuk!
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zo'n kartonnen doos met een kartonnen buizenstelsels voor mn hamster...
Vond ie leuk
Stttt: slechte planningquote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
4EBE is nerd.
Ik je bolle moeder.quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Hamsters zijn samen met cavia's verschrikkelijke kutbeesten.
Vroeger heb ik eens een hamster in de magnetron gedaan.
En toen?quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Hamsters zijn samen met cavia's verschrikkelijke kutbeesten.
Vroeger heb ik eens een hamster in de magnetron gedaan.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje, NoelGallagers mama in mijn huisje.
Dr Awesomequote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.
Ja lachen is dat ...quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.
Denk je.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zo'n kartonnen doos met een kartonnen buizenstelsels voor mn hamster...
Vond ie leuk
Flauw. Hoe snel?quote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Werd ie er snel uitgehaald door de moeder van die jongen waar ik was
Knibbel, knabbel, knuisje, ik neuk boem-dikkie's moeder met mijn vuistjequote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje, NoelGallagers mama in mijn huisje.
Iets met, anders krijg ik de lesstof niet in mein kopf...quote:
Ik zou het wel leuk gevonden hebben, als ik een hamster wasquote:
Ik zou vandaag leren, dan morgen uitslapen.quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met, anders krijg ik de lesstof niet in mein kopf...
Je zusje is een psycho...quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
Mijn zusje had vroeger mijn hamster vermoord
"Ontladen"quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef postmortum het volgende:
mijn oude hamster Gizmo heeft een keer de elektriciteitskabels van de wasmachine doorgeknaagd , krijgt die 220 schrikt die ff rent naar zijn kooi en gaat die rondjes rennen in zijn rad
quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
Mijn hamster had vroeger mijn zusje vermoord.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou vandaag leren, dan morgen uitslapen.
Ja leuk zeg. Wat een spannend leven heb je danquote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk gevonden hebben, als ik een hamster was
Oh.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
HOAX! Ik heb helemaal geen hamster!![]()
![]()
!
Ik heb gewoon zelf mijn zusje vermoord.
IQM is een vuige kindermoordenaar.quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef IQM het volgende:
HOAX! Ik heb helemaal geen hamster!![]()
![]()
!
Ik heb gewoon zelf mijn zusje vermoord.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk gevonden hebben, als ik een hamster was
Pics van je zusje.quote:Op zondag 9 november 2008 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
Mijn zusje had vroeger mijn hamster vermoord
quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef boem-dikkie het volgende:
En had ze 'm tegenwoordig niet vermoord?
beter dan onschuldige hamstersquote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
IQM is een vuige kindermoordenaar.
Gave doos om je heen die nog naar yoghurt van de Lidl ruikt en dan overal gangen !quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja leuk zeg. Wat een spannend leven heb je dan
quote:Op zondag 9 november 2008 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja leuk zeg. Wat een spannend leven heb je dan
Nah ze aaide m, iets te hard... "Ohhh, hamster bloedneus?quote:
STAMPUHquote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef Sackboy het volgende:
HAAR STRAK NAAR ACHTERUH!
als ze eruit ziet als jordeeeh hoef ik geen pics van haar te zienquote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
jordy, hoe oud is je zusje
BOOM BASE OP DAT FEEST JE WEET TOCH DAT IK HEM SPACEquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hamsters hebben heul geen spannend leven
Ik hedde net gedouched heur.quote:Op zondag 9 november 2008 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat zijn jullie voor vieze moordenaars!
Doe k wel eens bij m'n piemel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Broekpaling het volgende:
Lekker in een hamster knijpen tot de inhoud er aan de voor en achterkant weer uit komt.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die houdt wel van een paar ballen in d'r bek.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je klaarkomt begin je te schijten?
Ja.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef GasTurbine het volgende:
Achjezus, stelletje achterlijke facistische kankermoordenaars dat jullie er zijn! En er nog gewoon heel stoer over praten
Is het raar dat ik dat niet in mijn opvoeding heb meegemaakt?
Die zit toch in Amerika ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 15:33 schreef postmortum het volgende:
waar is bobby-b eigenlijk gebleven ? ban of zo?
Nee, gewoon net zo hard knijpen tot er poepz uit komt.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je klaarkomt begin je te schijten?
Ik heb helegaar niks vermoord.quote:Op zondag 9 november 2008 15:34 schreef GasTurbine het volgende:
Achjezus, stelletje achterlijke facistische kankermoordenaars dat jullie er zijn! En er nog gewoon heel stoer over praten
Is het raar dat ik dat niet in mijn opvoeding heb meegemaakt?
Naaktslakken op t fietspad naast t bos doodrijdenquote:Op zondag 9 november 2008 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik gooide altijd kikkers op de weg als er een auto aan kwam
Herkenbaarquote:Op zondag 9 november 2008 15:37 schreef IQM het volgende:
Ik stak altijd een willekeurig iemand neer als iets me niet zinde.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat radrennen heb ik ooit nooit begrepen, zelf ook wel eens gedaan maar ik zat vast
De Frontpagequote:Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef RickoKun het volgende:
Sjong, ben ik weer gebanned op de frontpage omdat zo'n vuile gereformeerde christenhond mijn anti-reli reactie niet chill vond
Slakken en zoutquote:Op zondag 9 november 2008 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Naaktslakken op t fietspad naast t bos doodrijden*spats*
Props.quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar krijg je zompige testikels van
Wat stond er?quote:Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef RickoKun het volgende:
Sjong, ben ik weer gebanned op de frontpage omdat zo'n vuile gereformeerde christenhond mijn anti-reli reactie niet chill vond
Jagenquote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Slakken en zout
Ik heb wel een keer een duif doodgeslagenMaar toen ging ik met pappie mee jagen, en toen had hij een duif geschoten en ik moest hem ophalen, maar hij was nog niet dood, dus ik sloeg hem dood met een stuk hout
Whehe, k zie t al voor me, zo fucking droog "tok"quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Slakken en zout
Ik heb wel een keer een duif doodgeslagenMaar toen ging ik met pappie mee jagen, en toen had hij een duif geschoten en ik moest hem ophalen, maar hij was nog niet dood, dus ik sloeg hem dood met een stuk hout
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jagen? Ben je van blauw bloed in Engeland ofzo
Op duiven jagenquote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jagen? Ben je van blauw bloed in Engeland ofzo
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Slakken en zout
Whehequote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter jakker je dan een dikke arend uit de lucht ofzo inplaats van een duif!
Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef dagdag het volgende:
ik ging naar de buren en maakte tuinmeubelen van ze
2 de leven
aardig heh
Ja, eerst was het ''tok'' daarna ''bam bam bam bam bam kaboem''quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, k zie t al voor me, zo fucking droog "tok"
Vriend van me had op vakantie een meeuw uit de lucht geschoten met een bal
Gourmetten is eigenlijk alleen leuk met kerstquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil heul niet gourmetten. Ik wil vette zooi van de patattent.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil heul niet gourmetten. Ik wil vette zooi van de patattent.
EN PATS BOEM SPLETS CRUNCH KEDENG KNAL!!quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, eerst was het ''tok'' daarna ''bam bam bam bam bam kaboem''
quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijnquote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.
"Cavia vangt koe"quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijn
quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kom ff langs dan, wij gaan snackbar bestellen op werk
feyenoordquote:
Neuquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
fp wie komt daar nog ?![]()
dacht dat iedereen van hier daar al geband was
Geloof me, als je het hele jaar de ene week gourmet en de ander voduet gaat het snel vervelen.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijn
Captain Obviousquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef NoelGallagher het volgende: