quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijn
Captain Obviousquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Je mag geen arenden uit de lucht knallen, onwetende
quote:Op zondag 9 november 2008 15:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn vergrootglas op pad, ik verbrandde:
Mieren
Pissebedden
Lieveheersbeestjes
Mieren, omdat ze zo leuk 'ontploften', ze sprongen de lucht in als ze gecremeerd werden.
Lieveheersbeestjes omdat die vleugeltjes zo mooi opbrandden, als ik ze verbrand had ging ik ze begraven en plaatste ik een takje erboven om hun grafje te markeren![]()
Pissebedden omdat ze er zo gruwelijk smerig uitzagen en het gewoon cool was om ze verbrand te zien worden!
quote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb wel eens een gorillababy uit blijdorp gejat en in de fik gestoken, waarna ik met een injectienaald in zijn oog stak en de naald naar me toe open trok, waardoor het vacuum in zijn oog zijn oogbol deed imploderen.
Daarna heb ik met een kaasschaaf zijn huid erafgehaald, een uurtje in een vat zoute haring gelegd en teruggenaaid en gestrijkijzerd op zijn lichaam. Uiteindelijk heb ik hem aan 5 ijzerdraadjes in het bos gehangen waarna ik een roofvogel losliet die zijn tanden uit zijn bek trok, waarna hij doodbloedde door de speer die hij zojuist door zijn donder kreeg![]()
:; d ;D
;D
![]()
Je mag ook niet vloeken.quote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef NoelGallagher het volgende: