Op duiven jagenquote:Op zondag 9 november 2008 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jagen? Ben je van blauw bloed in Engeland ofzo
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.quote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Slakken en zout
Ik heb wel een keer een duif doodgeslagenMaar toen ging ik met pappie mee jagen, en toen had hij een duif geschoten en ik moest hem ophalen, maar hij was nog niet dood, dus ik sloeg hem dood met een stuk hout
Whehequote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter jakker je dan een dikke arend uit de lucht ofzo inplaats van een duif!
Feyenoordquote:Op zondag 9 november 2008 15:39 schreef dagdag het volgende:
ik ging naar de buren en maakte tuinmeubelen van ze
2 de leven
aardig heh
Ja, eerst was het ''tok'' daarna ''bam bam bam bam bam kaboem''quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, k zie t al voor me, zo fucking droog "tok"
Vriend van me had op vakantie een meeuw uit de lucht geschoten met een bal
Gourmetten is eigenlijk alleen leuk met kerstquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil heul niet gourmetten. Ik wil vette zooi van de patattent.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil heul niet gourmetten. Ik wil vette zooi van de patattent.
EN PATS BOEM SPLETS CRUNCH KEDENG KNAL!!quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, eerst was het ''tok'' daarna ''bam bam bam bam bam kaboem''
quote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijnquote:Op zondag 9 november 2008 15:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn kat ving 2 weken terug een duif. Heeft hij helemaal ontdaan van alle veren. Het hele huis was een verenzooi.
"Cavia vangt koe"quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat cavia's geen roofdieren zijn
quote:Op zondag 9 november 2008 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kom ff langs dan, wij gaan snackbar bestellen op werk
feyenoordquote:
Neuquote:Op zondag 9 november 2008 15:44 schreef postmortum het volgende:
fp wie komt daar nog ?![]()
dacht dat iedereen van hier daar al geband was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |