Dr. Awesome in de bal, water in de bal en voetballen maar.quote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil Dr.Awesome in de bal doen maar ze slaapt.
Ik denk van wel.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou! Dr.Awesome vindt dat vast leuk!
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zo'n kartonnen doos met een kartonnen buizenstelsels voor mn hamster...
Vond ie leuk
Stttt: slechte planningquote:Op zondag 9 november 2008 15:20 schreef boem-dikkie het volgende:
4EBE is nerd.
Ik je bolle moeder.quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Hamsters zijn samen met cavia's verschrikkelijke kutbeesten.
Vroeger heb ik eens een hamster in de magnetron gedaan.
En toen?quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Hamsters zijn samen met cavia's verschrikkelijke kutbeesten.
Vroeger heb ik eens een hamster in de magnetron gedaan.
quote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje, NoelGallagers mama in mijn huisje.
Dr Awesomequote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.
Ja lachen is dat ...quote:Op zondag 9 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, met wc rollen de hele kamer door en dan gingen Dr.Awesome's grootouders heul het gangenstelsel door.
Denk je.quote:Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zo'n kartonnen doos met een kartonnen buizenstelsels voor mn hamster...
Vond ie leuk
Flauw. Hoe snel?quote:Op zondag 9 november 2008 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Werd ie er snel uitgehaald door de moeder van die jongen waar ik was
Knibbel, knabbel, knuisje, ik neuk boem-dikkie's moeder met mijn vuistjequote:Op zondag 9 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Knibbel, knabbel, knuisje, NoelGallagers mama in mijn huisje.
Iets met, anders krijg ik de lesstof niet in mein kopf...quote:
Ik zou het wel leuk gevonden hebben, als ik een hamster wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |