quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
ik ben je broertje wat niemand weet en je lieftallige collegaquote:
Oma?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik ben je broertje wat niemand weet en je lieftallige collega![]()
..
meet?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen een zak chips scoren. Met dipsaus uiteraard.
True.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
ik ben je broertje wat niemand weet en je lieftallige collega![]()
..
meet?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True.
Maor ik ben kankerdun. Ik eet me een slag in de rondte, niks blijf hangen.![]()
IK kom je aflossen he?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
Hey kanjers en kanjerinnen, ik ga mijn geluk weer beproeven bij de smaatjes. Morgen uiteraard een uitgebreid verslag..
Tot morgen!
zit al met me broek op me enkelsquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
Hey kanjers en kanjerinnen, ik ga mijn geluk weer beproeven bij de smaatjes. Morgen uiteraard een uitgebreid verslag..
Tot morgen!
Kan niet wachten tot het topic.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:14 schreef afcajos het volgende:
Tot morgen!
Wat zou dat uitmaken?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
doe je het met of zonder condoom?
Je werkt met/samen/voor kali?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef Cyberzone het volgende:
Maar mensen ik ga weer, anders kom ik te laat op het werk en dna word Kali boos![]()
![]()
dag dag
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je werkt met/samen/voor kali?
Je had trek in vlees?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hard op mijn wang gebeten, dat doet zeer !
*proest* daar ging m'n cola!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
verslikte me bijna toen ik dat plaatje zag
Altijdquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Emo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kusje erop, lik ik meteen het bloed weg!
Nou, beter bijten op je wang, dan wangen op je bijtquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
/ Dijenkletser...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, beter bijten op je wang, dan wangen op je bijt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
Mijn jordeeeh, wat doe je?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
/ Dijenkletser...
Tevens: gefeliciteerd?
PI anyone?quote:
Dat je met je PI al aangeeft dat het een kutgrap is, maakt de kutgrap nog geen minder erge kutgrap.quote:
Noem is een richting? Rap/hardcore/trance?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt hier een bak herrie opengetrokken...
Ja, die van beneden zijn weer bezig...quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noem is een richting? Rap/hardcore/trance?
Was ook niet de bedoeling, meer als in van; kutgrap.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je met je PI al aangeeft dat het een kutgrap is, maakt de kutgrap nog geen minder erge kutgrap.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier te trillen op mn stoel
Er zijn hier alleen maar terechte klachtenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Terechte klacht.
Jazz?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die van beneden zijn weer bezig...
Soort basgitaar ofzo...
Ik zit hier te trillen op mn stoel
Ik vind het niet zoquote:
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was ook niet de bedoeling, meer als in van; kutgrap.
Euro ongelood? Diesel? LPG?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Post dan iets grappigs met een kut.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenen je hebt gewoon kutte kutgrappen. Dit was er eentje uit de laatste categorie.
Soort van honky tonky -muziek ofzo...quote:
Kutte kutgrappen moeten ook gemaakt worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt kutgrappen die zó ontiegelijk slecht zijn dat ze stiekem alsnog gemaakt moeten wordenen je hebt gewoon kutte kutgrappen. Dit was er eentje uit de laatste categorie.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euro ongelood? Diesel? LPG?Mja k dacht al, aan iemand anders de eer vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Snoeiharde metal?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort van honky tonky -muziek ofzo...
Ik draai nu ook keihard muziek
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja k dacht al, aan iemand anders de eer vandaag
Uiteraardquote:
Slipknot - Dead Memoriesquote:
Ja, en dan voluit afspelen!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slipknot - Dead Memories![]()
Zal ik jouw nr eens downloaden?
Lamb Of God is kenkergoed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slipknot - Dead Memories![]()
Zal ik jouw nr eens downloaden?
QFT en GMTAquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, vandaag was ik met m'n vriendin in de stad (heb een sexy broek gekocht, hihi) en we hadden de auto geparkeerd in de parkeergarage, en toen ik wilde wegrijden, reed ik keihard met de achterkant van de auto van m'n schoonouders tegen een andere auto aan. Ik schrok en reed snel weg
_!!!!
Falerquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver, vandaag was ik met m'n vriendin in de stad (heb een sexy broek gekocht, hihi) en we hadden de auto geparkeerd in de parkeergarage, en toen ik wilde wegrijden, reed ik keihard met de achterkant van de auto van m'n schoonouders tegen een andere auto aan. Ik schrok en reed snel weg
_!!!!
Mini faalquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
_!!!!
Hoe kreeg je dat voor mekaar?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mini faal![]()
Dat heb ik nou serieus nog nooit gehad, alleen met de bedrijfsauto __!
Keihard tegen respectievelijk een huis en een hek ...
Ik toch nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat zulks soort mensen sterven. Heel hard en heel vroeg.
Great Minds Think Alike.quote:
Ik ben een nerdquote:
1e keer dat ik het lees.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike.
Voor de zoveelste keer
Bwehe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de knakkert die net een dag z'n rijbewijs heeft
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor mekaar?
Ja, maar hoe kreeg je 'm tegen die voorwerpen aan? "Op gevoel" gereden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, die auto had al een grote CARE -factor (als in: oud barrel)
Met de auto van bekenden ben ik stukken voorzichtiger en heb ik nog nooit schade gehad.
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal zo voor jullie een foto maken van mijn nieuwe broek![]()
Ik heb m nog niet ehquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de knakkert die net een dag z'n rijbewijs heeft
K heb m wel, maar mag er nog niet in rijden godverdommequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
jordeeeh , je rijdt nu VW polo/golf?
Ciao!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK GA ER WEER VAN TUSSEN, BIS MORGEN BAZEN!!!
Snel snel!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal zo voor jullie een foto maken van mijn nieuwe broek![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet eh
[..]
K heb m wel, maar mag er nog niet in rijden godverdomme![]()
Hardcore 4 life
Nee, gewoon keihard in zn achteruit..quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kreeg je 'm tegen die voorwerpen aan? "Op gevoel" gereden?
OMFG!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon keihard in zn achteruit..
Niet echt bij nagedacht ofzo![]()
Trouwens dat aanrijden van een huis... was tegenover het bedrijf zelf ...![]()
Viel nog mee dat niemand is komen kijken
Kheb geen autoquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maar watveur auto hedde gij?Of rij je nu schade in de auto van je ouders?
Sinds wanneer luister jij naar die stijl muziekquote:
Nou je hoorde best wel: BAM !quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Was het aantikken of echt ertegenaan raggen?![]()
Watveur auto heeft je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb geen autoM'n moeder gaat waarschijnlijk all-risk nemen nu, en dan wat t meer kost betaal ik dan mee. Dan mag k auto zelf mee
Wat rij je?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je hoorde best wel: BAM !![]()
Maar de bumper had echt geen krasje
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, die mensen bellen van die auto waar ik tegenaan heb gereden, KANKER KANKER KANKER KANKER![]()
![]()
![]()
![]()
godver
Lul niet zo slap, sensatie zoekert.quote:
Het kankere is dat ik het nog meen ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Lul niet zo slap, sensatie zoekert.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het kankere is dat ik het nog meen ook
Ja dat was zo'n lompe bestelbus met het incassatievermogen van een SUVquote:
Sinds wanneer niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar die stijl muziek
Een Peugeot, geen idee welke thoughquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Watveur auto heeft je moeder?
Dan verdien je het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus. Want er waren ooggetuigen en ik ben gewoon weggereden
Ze wilden het wel onderling oplossen, maar ik heb geen flauw idee hoe dat gaat met verzekeringquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
Wat motten ze? Schadevergoeding? Die zullen nog van je heuren!
206 volgens mijquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer niet?
Ik luister overal naar
[..]
Een Peugeot, geen idee welke though
Bestelbussen zien er ruk uit maar ze rijden zo chill.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n lompe bestelbus met het incassatievermogen van een SUV
Anders bel je je verzekering? Helder licht.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze wilden het wel onderling oplossen, maar ik heb geen flauw idee hoe dat gaat met verzekering
Ja klopt. Ze kunnen heerlijk optrekkenquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bestelbussen zien er ruk uit maar ze rijden zo chill.
Ja, godver ik ben daar een complete leek in man. Moet ik het betalen als ik wa of all risk verzekerd ben?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders bel je je verzekering? Helder licht.
Lostprophets....quote:
Ik heb het niet over optrekken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze kunnen heerlijk optrekken![]()
Ik werk daar niet meer, maar ik hoorde dat die auto niet eens APK gekeurd was..
Geen verrassing trouwens
Doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk is een misdrijf.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus. Want er waren ooggetuigen en ik ben gewoon weggereden
Ah die is wel nicequote:Op zaterdag 8 november 2008 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
Blue Man Group doet trouwens de How To Be A Megastar tour.
wrijf het er inquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Doorrijden na het veroorzaken van een ongeluk is een misdrijf.
Heb je geluk gehadquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wrijf het er in![]()
Politie belde en die zei dat meneer het onderling op wilde lossen, dus geen aangifte.
Als ik ze weer kan zien ga ik weer. Was erg geslaagde avond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah die is wel nice
Had paar maanden geleden zo'n optreden gedownload, wel tof
Wat een leuke knoop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Even wat tietsels tvp-en..
[ afbeelding ]
En ik ben weer weg. Matsels
Oh...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het niet over optrekken.In een bestelbus hoor je niet te racen.
![]()
Ze rijden gewoon comfortabel.
Dan kom je goed wegquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wrijf het er in![]()
Politie belde en die zei dat meneer het onderling op wilde lossen, dus geen aangifte.
Complimenten, mooie tietenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Even wat tietsels tvp-en..
[ afbeelding ]
En ik ben weer weg. Matsels
Ik heb over zulks ene bestelbus he:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh...![]()
Ik racete altijd in dat ding... pizza's bezorgen, jwz![]()
Anders werden de pizza's koud
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb over zulks ene bestelbus he:
[ afbeelding ]
Niet een verlengde smart.
Bij all risk hoef je niet te betalen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensMoet ik zelf betalen, want het is wel all risk verzekering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik reed niet in een verlengde smartquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb over zulks ene bestelbus he:
[ afbeelding ]
Niet een verlengde smart.
Google.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensMoet ik zelf betalen, want het is wel all risk verzekering?
Wat dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reed niet in een verlengde smart
Ja jij betaalt de verzekeraar van de gedupeerde.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst in een renault en toen in een opel ofzoquote:
Ja maar een vuige kutkangoo:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst in een renault en toen in een opel ofzo
Ja, ik reed, auto was van schoonouders, schoonouders waren er wel bij. ze hebben all risk verzekering.quote:
Oke, ik ga nu even mijn polsen doorsnijden, doei.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij betaalt de verzekeraar van de gedupeerde.
Niet zo een met ramen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar een vuige kutkangoo:
[ afbeelding ]
Of een echte bestelbus?
Wel lekker diep he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, ik ga nu even mijn polsen doorsnijden, doei.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo een met ramen...![]()
Ik geloof wel zo'n formaat..
Nou goed... wel een verlengde smart dus?
Van boven naar beneden, niet van links naar rechts.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmpf ...quote:
Ik heb trouwens wel eens in een echte smart gezeten, maar als dat ding 80 rijdt, lijkt het alsof ie uit elkaar valtquote:
Moet je is in mijn auto rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel eens in een echte smart gezeten, maar als dat ding 80 rijdt, lijkt het alsof ie uit elkaar valt
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet je is in mijn auto rijden.![]()
En dan nog maar 30.![]()
Met 120km/h doe je 4 tot 5000 toeren. Je hoort niks anders dan gebulder.![]()
![]()
Ik heb een Triumph uit '72.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou mijn moeder rijdt in een peugot 106, ofzo...
Anyway, zij schakelt echt pas zo laat mogelijk![]()
Hoor je dus ook een hoop gebulder en geloei.
Ik zou t doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:23 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik net zo'n alto worden als 1136 door m'n PI in de post zelf te plaatsen?
10 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Had ik maar zo'n moeder.
Het zegt me niets... foto's?quote:
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Opzich heeft het een klein beetje potentie.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zegt me niets... foto's?
Flauw is m'n achternaamquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet zo flauw jij.
Dikke wagen, ende blauw nummerbordquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gebruikt die fietspomp voor de banden op te pompen?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Flauw is m'n achternaam
LOLOLOLOL.
Tofjesquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, daar heb ik een neger voor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je gebruikt die fietspomp voor de banden op te pompen?
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Blauw kenteken ftw.
Ik moest lachen...quote:
Dat ding maakt een partij herrie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijn
kewlquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je niet topicje lopen in PTA?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding maakt een partij herrie.Het is gewoon 1 uitlaat die naar 2 gaat en via 2 potten de wereld in.
Maar misschien dat ik de originele stille pijp eronder doe. Dan loopt 'ie nog beter.
Maar, miscchien.Eerst de carburateurs afstellen, hij moet wat meer benzine krijgen.
MOMENT, IK BEN EVEN MIJN AUTO AAN HET STARTEN EN UITZETTEN TOT DE TANK LEEG ISquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
Af in de zin van afgemaakt? Dood?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb 'm nu 2 jaar en 2 maanden. Nu is 'ie af.
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Af in de zin van afgemaakt? Dood?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Dat zijn de mindere leuke dingenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Morgen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:36 schreef McFearless het volgende:
kut kut kut KUT KUT KANKERHOEREN!!!!!!!!!!!!!!!! Thaise HOERENKUTJES!!!111
Watveur werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sorry hoor, maar caps staat altijd aan vanwege werk, post derhalve dus ook vaak in caps!!!
tis niet dat ik denk dat juliie doof zijn hoor, ben te lui om te switchen!
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??quote:
Wa zeggie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sorry hoor, maar caps staat altijd aan vanwege werk, post derhalve dus ook vaak in caps!!!
tis niet dat ik denk dat juliie doof zijn hoor, ben te lui om te switchen!
Danny?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??
En dat is? Ik ga waarschijnlijk met 2 maten en een wijf en ik weet niet wat ze ervan zouden vinden als ik een 40 jarige kerel meeneemquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??
quote:
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de mindere leuke dingen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat is? Ik ga waarschijnlijk met 2 maten en een wijf en ik weet niet wat ze ervan zouden vinden als ik een 40 jarige kerel meeneem
Watveur schiphol werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
schiphol! maar dat boeit niet, de input in bijna elk systeem gaat met hoofdletters!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.
quote:
bolletjes handel dus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
luchtvracht, im-en export, documentatie en informatiestroom...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lullige vraag, maar wanneer is degene overleden, ook dinsdag toch?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
bolletjes handel dus.
Kan je voor mij ene palletje versturen?
Als de meet cool is bel ik je wel danquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou dan zie ik je daar wel! homo....
Zeg dat je buikgriep hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of dinsdag, maar niet op zaterdag. Ik heb totaal geen zin.
Juist, cashen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh!!! je wil wat LATEN versturen?
Mwah, ik ga een uurtje heen en dan ga ik mezelf bezatten in een of ander café.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat je buikgriep hebt.
1 pil en je trekt het weer tot zondagavond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
gister gepartied like a rockstar JUHWEETZELLUF
half 11 verzamelen voor voetbal
nu: kankermoe
Wat een lawaai.quote:
Waarom bel je je maat niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit te wachten op een telefoontje van een maat
Ja sorry, m'n btg is opquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit te wachten op een telefoontje van een maat
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 pil en je trekt het weer tot zondagavond.
Ben ik ook wel benieuwd naar. NG, weet jij het?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoeveel heeft PSV gespeeld vanavond?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n schoonvader zei ''godver, die kromkamp komt er zelfs bij mijn club niet in, lul in t vat zuur''
Ja, PSV godver zeg
Hoeveel is het geworden dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n schoonvader zei ''godver, die kromkamp komt er zelfs bij mijn club niet in, lul in t vat zuur''
Ja, PSV godver zeg
quote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV kennende hebben ze met 1-0 gewonnen in de laatste 10 minuten.
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan ik regelen via de arke fly, is klant van ons....
maar waarom die kant op sturen, komt meestal uit die contrijen hiernaartoe!
BEDANKT, NU KAN IK EINDELIJK EEN BIERTJE GAAN DRINKEN!!!!!111 ER IS EINDELIJK EEN LICHTPUNTJE IN MIJN SOMBERE, DONKERE KUTLEVEN.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV heeft met 0-1 verloren bij NEC vanavond, daardoor komt de 4de positie in gevaar en zie ik de rest van het seizoen somber in.
Tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
BEDANKT, NU KAN IK EINDELIJK EEN BIERTJE GAAN DRINKEN!!!!!111 ER IS EINDELIJK EEN LICHTPUNTJE IN MIJN SOMBERE, DONKERE KUTLEVEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:
al 8 jaar op schiphol....je maakt weleens wat mee he
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Verkapt kijk-mij-meewerken-met-nederland-undercover-postquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
al 8 jaar op schiphol....je maakt weleens wat mee he![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja.. Ajacied hè. Maar zie liever Willem II winnen dan Roda ja
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-meewerken-met-nederland-undercover-post
verkapt-ik-wil-ook-mee-doen-maar-durf-niet-postNo, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: