quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor mekaar?
Ja, maar hoe kreeg je 'm tegen die voorwerpen aan? "Op gevoel" gereden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, die auto had al een grote CARE -factor (als in: oud barrel)
Met de auto van bekenden ben ik stukken voorzichtiger en heb ik nog nooit schade gehad.
Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal zo voor jullie een foto maken van mijn nieuwe broek![]()
Ik heb m nog niet ehquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de knakkert die net een dag z'n rijbewijs heeft
K heb m wel, maar mag er nog niet in rijden godverdommequote:Op zaterdag 8 november 2008 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
jordeeeh , je rijdt nu VW polo/golf?
Ciao!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK GA ER WEER VAN TUSSEN, BIS MORGEN BAZEN!!!
Snel snel!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal zo voor jullie een foto maken van mijn nieuwe broek![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet eh
[..]
K heb m wel, maar mag er nog niet in rijden godverdomme![]()
Hardcore 4 life
Nee, gewoon keihard in zn achteruit..quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kreeg je 'm tegen die voorwerpen aan? "Op gevoel" gereden?
OMFG!quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon keihard in zn achteruit..
Niet echt bij nagedacht ofzo![]()
Trouwens dat aanrijden van een huis... was tegenover het bedrijf zelf ...![]()
Viel nog mee dat niemand is komen kijken
Kheb geen autoquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maar watveur auto hedde gij?Of rij je nu schade in de auto van je ouders?
Sinds wanneer luister jij naar die stijl muziekquote:
Nou je hoorde best wel: BAM !quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Was het aantikken of echt ertegenaan raggen?![]()
Watveur auto heeft je moeder?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kheb geen autoM'n moeder gaat waarschijnlijk all-risk nemen nu, en dan wat t meer kost betaal ik dan mee. Dan mag k auto zelf mee
Wat rij je?quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou je hoorde best wel: BAM !![]()
Maar de bumper had echt geen krasje
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, die mensen bellen van die auto waar ik tegenaan heb gereden, KANKER KANKER KANKER KANKER![]()
![]()
![]()
![]()
godver
Lul niet zo slap, sensatie zoekert.quote:
Het kankere is dat ik het nog meen ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Lul niet zo slap, sensatie zoekert.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het kankere is dat ik het nog meen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |