Wat een leuke knoop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Even wat tietsels tvp-en..
[ afbeelding ]
En ik ben weer weg. Matsels
Oh...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het niet over optrekken.In een bestelbus hoor je niet te racen.
![]()
Ze rijden gewoon comfortabel.
Dan kom je goed wegquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wrijf het er in![]()
Politie belde en die zei dat meneer het onderling op wilde lossen, dus geen aangifte.
Complimenten, mooie tietenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:03 schreef Sackboy het volgende:
Even wat tietsels tvp-en..
[ afbeelding ]
En ik ben weer weg. Matsels
Ik heb over zulks ene bestelbus he:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh...![]()
Ik racete altijd in dat ding... pizza's bezorgen, jwz![]()
Anders werden de pizza's koud
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb over zulks ene bestelbus he:
[ afbeelding ]
Niet een verlengde smart.
Bij all risk hoef je niet te betalen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensMoet ik zelf betalen, want het is wel all risk verzekering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik reed niet in een verlengde smartquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb over zulks ene bestelbus he:
[ afbeelding ]
Niet een verlengde smart.
Google.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij wel slim, vertel eensMoet ik zelf betalen, want het is wel all risk verzekering?
Wat dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik reed niet in een verlengde smart
Ja jij betaalt de verzekeraar van de gedupeerde.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst in een renault en toen in een opel ofzoquote:
Ja maar een vuige kutkangoo:quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst in een renault en toen in een opel ofzo
Ja, ik reed, auto was van schoonouders, schoonouders waren er wel bij. ze hebben all risk verzekering.quote:
Oke, ik ga nu even mijn polsen doorsnijden, doei.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij betaalt de verzekeraar van de gedupeerde.
Niet zo een met ramen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar een vuige kutkangoo:
[ afbeelding ]
Of een echte bestelbus?
Wel lekker diep he?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, ik ga nu even mijn polsen doorsnijden, doei.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo een met ramen...![]()
Ik geloof wel zo'n formaat..
Nou goed... wel een verlengde smart dus?
Van boven naar beneden, niet van links naar rechts.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmpf ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |