Nee, daar heb ik een neger voor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je gebruikt die fietspomp voor de banden op te pompen?
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Blauw kenteken ftw.
Ik moest lachen...quote:
Dat ding maakt een partij herrie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dan nog geeneens het feit opgenoemd dat hij twee uitlaten heeft, dus ook ws een leuke motor, dus gas geven in tunnels zal een feest zijn
kewlquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je niet topicje lopen in PTA?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ding maakt een partij herrie.Het is gewoon 1 uitlaat die naar 2 gaat en via 2 potten de wereld in.
Maar misschien dat ik de originele stille pijp eronder doe. Dan loopt 'ie nog beter.
Maar, miscchien.Eerst de carburateurs afstellen, hij moet wat meer benzine krijgen.
MOMENT, IK BEN EVEN MIJN AUTO AAN HET STARTEN EN UITZETTEN TOT DE TANK LEEG ISquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
ELKE KEER ALS JE DE AUTO START GAAT ER WEER EEN BOOM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen met auto's
Af in de zin van afgemaakt? Dood?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb 'm nu 2 jaar en 2 maanden. Nu is 'ie af.
Nee.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Af in de zin van afgemaakt? Dood?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Dat zijn de mindere leuke dingenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:35 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, ik moet naar een of andere grafverjaardag.Waarom op zaterdagavond?
Morgen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:36 schreef McFearless het volgende:
kut kut kut KUT KUT KANKERHOEREN!!!!!!!!!!!!!!!! Thaise HOERENKUTJES!!!111
Watveur werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sorry hoor, maar caps staat altijd aan vanwege werk, post derhalve dus ook vaak in caps!!!
tis niet dat ik denk dat juliie doof zijn hoor, ben te lui om te switchen!
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??quote:
Wa zeggie?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
sorry hoor, maar caps staat altijd aan vanwege werk, post derhalve dus ook vaak in caps!!!
tis niet dat ik denk dat juliie doof zijn hoor, ben te lui om te switchen!
Danny?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??
En dat is? Ik ga waarschijnlijk met 2 maten en een wijf en ik weet niet wat ze ervan zouden vinden als ik een 40 jarige kerel meeneemquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je toch met een echte BAAS van het eerste uur??
quote:
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de mindere leuke dingen
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat is? Ik ga waarschijnlijk met 2 maten en een wijf en ik weet niet wat ze ervan zouden vinden als ik een 40 jarige kerel meeneem
Watveur schiphol werk?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
schiphol! maar dat boeit niet, de input in bijna elk systeem gaat met hoofdletters!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, verdomme, een maat was dinsdag jarig en viert het nu, wat een lul.
quote:
bolletjes handel dus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
luchtvracht, im-en export, documentatie en informatiestroom...
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lullige vraag, maar wanneer is degene overleden, ook dinsdag toch?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
bolletjes handel dus.
Kan je voor mij ene palletje versturen?
Als de meet cool is bel ik je wel danquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou dan zie ik je daar wel! homo....
Zeg dat je buikgriep hebt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Of dinsdag, maar niet op zaterdag. Ik heb totaal geen zin.
Juist, cashen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh!!! je wil wat LATEN versturen?
Mwah, ik ga een uurtje heen en dan ga ik mezelf bezatten in een of ander café.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat je buikgriep hebt.
1 pil en je trekt het weer tot zondagavond.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef BigKahuna het volgende:
gister gepartied like a rockstar JUHWEETZELLUF
half 11 verzamelen voor voetbal
nu: kankermoe
Wat een lawaai.quote:
Waarom bel je je maat niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit te wachten op een telefoontje van een maat
Ja sorry, m'n btg is opquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit te wachten op een telefoontje van een maat
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1 pil en je trekt het weer tot zondagavond.
Ben ik ook wel benieuwd naar. NG, weet jij het?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoeveel heeft PSV gespeeld vanavond?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n schoonvader zei ''godver, die kromkamp komt er zelfs bij mijn club niet in, lul in t vat zuur''
Ja, PSV godver zeg
Hoeveel is het geworden dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
M'n schoonvader zei ''godver, die kromkamp komt er zelfs bij mijn club niet in, lul in t vat zuur''
Ja, PSV godver zeg
quote:
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV kennende hebben ze met 1-0 gewonnen in de laatste 10 minuten.
Ah, een kenner.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan ik regelen via de arke fly, is klant van ons....
maar waarom die kant op sturen, komt meestal uit die contrijen hiernaartoe!
BEDANKT, NU KAN IK EINDELIJK EEN BIERTJE GAAN DRINKEN!!!!!111 ER IS EINDELIJK EEN LICHTPUNTJE IN MIJN SOMBERE, DONKERE KUTLEVEN.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:59 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV heeft met 0-1 verloren bij NEC vanavond, daardoor komt de 4de positie in gevaar en zie ik de rest van het seizoen somber in.
Tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
BEDANKT, NU KAN IK EINDELIJK EEN BIERTJE GAAN DRINKEN!!!!!111 ER IS EINDELIJK EEN LICHTPUNTJE IN MIJN SOMBERE, DONKERE KUTLEVEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:
al 8 jaar op schiphol....je maakt weleens wat mee he
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Verkapt kijk-mij-meewerken-met-nederland-undercover-postquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
al 8 jaar op schiphol....je maakt weleens wat mee he![]()
![]()
+1quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja.. Ajacied hè. Maar zie liever Willem II winnen dan Roda ja
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-meewerken-met-nederland-undercover-post
verkapt-ik-wil-ook-mee-doen-maar-durf-niet-postNo, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: