quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
Om 00:47 gaan we op de serieuze toer, dat is bij deze democratisch besloten door de orde van het Ananasgeslacht!
Om 03:00 is het het gay uurtje. Only foute muziek.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
quote:
quote:
quote:
quote:
Er wel eens over nagedacht om voor een hele lange tijd te gaan slapen? Of een recordpoging adem inhouden te doen?quote:
paar acties voor behoud van TOP Oss kan er niet teveel er over vertellenquote:
Kan niet, buurman loopt te timmeren, anders lag ik nu nog te maffenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:20 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er wel eens over nagedacht om voor een hele lange tijd te gaan slapen? Of een recordpoging adem inhouden te doen?Ik hoop dat je wint.
Ik weet een leuk spelletje. Je gaat naar je buurman toe en kijkt naar de plek waar hij aan het timmeren is. En dan leg jij je hoofd tussen zijn hamer en de muur.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan niet, buurman loopt te timmeren, anders lag ik nu nog te maffen
Beetje lief doen IQMquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet een leuk spelletje. Je gaat naar je buurman toe en kijkt naar de plek waar hij aan het timmeren is. En dan leg jij je hoofd tussen zijn hamer en de muur.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet een leuk spelletje. Je gaat naar je buurman toe en kijkt naar de plek waar hij aan het timmeren is. En dan leg jij je hoofd tussen zijn hamer en de muur.
Aan de andere kant van de muur, 2e verdieping dusquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Spelen met taal.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het sarcasme spat erweer vanaf!!!! heerlijk!!!!
Je ziet haar lachende PI toch wel?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:24 schreef gers het volgende:
breath is boos![]()
wat hebben we verkeerd gedaan
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:24 schreef gers het volgende:
breath is boos![]()
Ik ben niet boosquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:24 schreef gers het volgende:
breath is boos![]()
teleurgesteld danquote:
quote:
je weet toch dat vrouwen dan geiler zijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat krijgt een duim omhoog????.....rare jongen, die postmortum!!!!
Duim erin...quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat krijgt een duim omhoog????.....rare jongen, die postmortum!!!!
En ik had het nog wel zo snel geopend.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ben teleurgesteld, in jullie, in de slowchat!!!
sorryquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je die doorzichtige?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ga zo naar werk en zal je dan ff fijn verwennen, goed?
wil je dan dat rooie dingetje voor mij aandoen?????
tot zo
echtquote:
Niksquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:43 schreef gers het volgende:
[..]
echt![]()
maar wat hadden we dan verkeerd gedaan
quote:
Als vrouwen chaggi zijn moet je ze chocola voeren.quote:
Omdat ik vandaag naar Maastricht zou gaan, en toen niet, en toen wel, en toen niet.quote:
Ik hou niet zo van chocoladequote:Op zaterdag 8 november 2008 11:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als vrouwen chaggi zijn moet je ze chocola voeren.
Opgeslotje.
Waarom dan niet, wel en toen niet?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag naar Maastricht zou gaan, en toen niet, en toen wel, en toen niet.
En unimaas.nl is een onoverzichtelijke kutsite
Maar ik had het ook over vrouwen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van chocolade
HEUJ! Remlof heeft hier laatst nog gepost dat ik een dame benquote:
Okee, vrouwen zonder piemel dan.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ! Remlof heeft hier laatst nog gepost dat ik een dame ben
Nou ik moest de open dag hebben van international business, toen bleek die eerst niet op 8 november te zijn maar de 18e, had ik me daarvoor aangemeld.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom dan niet, wel en toen niet?
Ik ga zo naar Amsterdam met m'n meissie en vannacht naar Gabriella Cilmiquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef gers het volgende:
je moet sowieso niet naar maastricht gaan![]()
A'dam lijkt me veel leuker
BT is meeloperquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik moest de open dag hebben van international business, toen bleek die eerst niet op 8 november te zijn maar de 18e, had ik me daarvoor aangemeld.
Bleek toen later weer dat het wel 8 november waskutzooi.
Maar nu ga ik wel een meeloopdag doen ofzo
Laatst zei je nog van wel.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ook geen piemelwie is dat lijk in je UI eigenlijk?
Ik loog, ik wilde er gewoon bij horen okayquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst zei je nog van wel.Heb je je laten castreren?
Amy Macdonald
Ah okee. Maar heb je bewijs?quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik loog, ik wilde er gewoon bij horen okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Huurauto, snap dat danquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
HOERAUTO? Hm, okay.
Ik ga toch niet slowchatten met mezelfquote:Kom eens slowchatten met me sackboy!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah okee. Maar heb je bewijs?Haha, ja hoor, maar dat krijg jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ja hoor, maar dat krijg jij niet!
Ik snapte de hele grap nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Huurauto, snap dat dan![]()
[..]
Ik ga toch niet slowchatten met mezelf
die is pas 17quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Amsterdam met m'n meissie en vannacht naar Gabriella Cilmi
Ja, volgens mij mag ze helemaal niet zo laat opblijven.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgens mij mag ze helemaal niet zo laat opblijven.Maar ze is wel lekker. Hoop alleen wel dat ze vanavond haar haar een keer gewassen heeft. (Haar haren zien er soms zo ranzig uit
)
Denk alleen dat m'n vriendin halverwege in slaap valt want die heeft nog een jetlag
quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snapte de hele grap niet!!
Had wel grappig geweest. PM-en met je eigen kloon.quote:En nouja, het zou zomaar kunnen toch
Pics van ananas of je liegt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ! Remlof heeft hier laatst nog gepost dat ik een dame ben
Hahaha ja dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:04 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Had wel grappig geweest. PM-en met je eigen kloon.
Haha nou ik heb haar nog maar weinig gezien of gesproken sinds ze terug isquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahais het wel weer leuk met je vriendin
?
Tot wanneer blijft ze nou hier?
Godver, flikker op met dat kutnummerquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] WOMANIZER, WOMAN-WOMANIZER, YOU'RE A WOMANIZER, OH, WOMANIZER, OH, YOU'RE A WOMANIZER, BABY!!! [ afbeelding ]
Hihiquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nou ik heb haar nog maar weinig gezien of gesproken sinds ze terug ismaar het is wel fijn om weer bij haar te zijn
Ze gaat 23 november weer weg.
en het is trouwens "WOMANIZAH"quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] WOMANIZER, WOMAN-WOMANIZER, YOU'RE A WOMANIZER, OH, WOMANIZER, OH, YOU'RE A WOMANIZER, BABY!!! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver, flikker op met dat kutnummer![]()
Whehe, nee 1,39 kan ik nog wel opbrengenquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zou het nog overwegen ook
Als je naar de meet komt krijg je het geld, plus een pilsje.
Dan een piemel, ook goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, nee 1,39 kan ik nog wel opbrengenen ik hou niet van bier
Ja, 20 december ga ik naar LA.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihien joh, dan heb je nog heel lang om leuke dingen te doen enzo, toch
?
En ga jij nou nog naar Amerika toe?
Oeh nicequote:Op zaterdag 8 november 2008 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, 20 december ga ik naar LA.![]()
en daar blijf ik tot na oud & nieuw.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:08 schreef De_Ananas het volgende:
Jullie hebben echt een gaysmaak qua muziek zeg.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
Alleen t hindert mij dat die kankerkneus zichzelf in kaste 1 plaatst terwijl hij een faalhaas is die nooit in KLB post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh nice! Doe je goed zeg
veel plezier alvast
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet drinken? Nouja, of eigenlijkmaar dat is niet echt dorstlessend ofzo
dan heb je mij nog niet ontmoetquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die kan ik toch niet drinken? Nouja, of eigenlijkmaar dat is niet echt dorstlessend ofzo
omgquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Die van jou doet denken aan een rietje?
De hele dag luisteren naar...quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:16 schreef gers het volgende:
maar gaan de lieve scérs vandaag nog iets doen![]()
Ik wilde naar huis totdat ik dit las:quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:16 schreef gers het volgende:
maar gaan de lieve scérs vandaag nog iets doen![]()
quote:Geen treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam CS
Ajax meldt dat Ajax fans die zondag per trein naar het duel met Sparta komen, moeten rekening houden met werkzaamheden aan het spoor. Als gevolg hiervan is er op 8 en 9 november geen treinverkeer mogelijk tussen Amsterdam CS en Utrecht.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:19 schreef IQM het volgende:
[..]
De hele dag luisteren naar...
[ afbeelding ] WOMANIZER, WOMAN-WOMANIZER, YOU'RE A WOMANIZER, [ afbeelding ]
[ afbeelding ] OH, WOMANIZER, OH, YOU'RE A WOMANIZER, BABY!!! [ afbeelding ]
dan wilt ze weer zeker een neuqpartij van een uurquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wilde naar huis totdat ik dit las:
[..]![]()
![]()
Nu moet ik naar BT toe
Hee, daar is niets mis meequote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef gers het volgende:
[..]
dan wilt ze weer zeker een neuqpartij van een uur
dan slijt hij ontzettend hardquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh wat naar, weer 2 cm eraf!
ja preciesquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh wat naar, weer 2 cm eraf!
Wat voor trainingquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
!
Net terug van training, dat was chill!
En nu moet ik bandplak spul halen bij de winkel en mijn band plakken en dan om 3 uur werken tot vanavond laat.
Maak daar 500 van en ik doe hetquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze mag voor 5 euro per uur bij mij thuis schoonmaken.
Is niet echt reëel hé?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak daar 500 van en ik doe het
5 euro per 500 uur? Goedkoop.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak daar 500 van en ik doe het
ow en daarna bangen we met de gehele sc de schoonmaakster ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor!
Ik doe het dan vanzelfsprekend wel zo:
[ afbeelding ]
Nee, dat is dan weer niet inclusiefquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:48 schreef gers het volgende:
[..]
ow en daarna bangen we met de gehele sc de schoonmaakster ?
zoals in die films
Nou ik bied me toch aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:57 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen jullie kappen met dat kleffe gedoe? Ik probeer hier een schoonmaakster te vinden
quote:
De 2e keer jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Ow en bt, het was jordy die jou belde met mijn telefoon maar je nam niet op
Waarom bellen jullie mij nooit 's nachts.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Pardon? Ik heb geen gesprek gezien?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef afcajos het volgende:
Pak die slang vast, doe de stofzuigerrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Hahaha, had ik de geweldige jordy kunnen spreken, sliep ikquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De 2e keer jaToen jij in de bladeren lag
Ehm, je nam nog op en begon te kreunenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb geen gesprek gezien?
Ooh verdommequote:Op zaterdag 8 november 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, je nam nog op en begon te kreunen
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
Ze gingen mij begraven onder de bladeren in de bladerbakop een gegeven moment kreeg ik amper nog lucht
![]()
Als ik Jordy was zou ik kei hard op je gaan springen en je strot dichtknijpen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
Ze gingen mij begraven onder de bladeren in de bladerbakop een gegeven moment kreeg ik amper nog lucht
![]()
Ik deed helegaar niksquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:09 schreef afcajos het volgende:
![]()
OMMMGG dat accent ook hequote:
Whehe, arme Josquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik deed helegaar niksIk moest lachen om hoe Joris erbij stond te graven
En hoe jij zat te hijgen onder die bladeren
die eerst 20 sec , always look at the bright side of lifequote:
Het is mij niet echt duidelijk wie nou wie is. Aan deze kant van het hek is toch MVV? of andersomquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
die eerst 20 sec , always look at the bright side of life
aan deze kant van het hek zijn MVV supporters , wij stonden aan de andere kant en ja je hoort helamaal niets voor mvvquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is mij niet echt duidelijk wie nou wie is. Aan deze kant van het hek is toch MVV? of andersom
En hoorde ik nou: HELEMAAL NIETS IN MVV?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
aan deze kant van het hek zijn MVV supporters , wij stonden aan de andere kant en ja je hoort helamaal niets voor mvv
Oftewel, je hebt helemaal niet zitten rellen, je was er gewoon bijquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
jos is dat een zak cement wt ze over het hek gooien eigelijk , want ik kon dat niet beoordelen vanwaar ik zat
Twas een zak stront, daarom stink je nu zoquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
jos is dat een zak cement wt ze over het hek gooien eigelijk , want ik kon dat niet beoordelen vanwaar ik zat
lol maar goed dat ze het mvv vak inkieperden dan hequote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Twas een zak stront, daarom stink je nu zo
waarom zou ik ik iets slopen als we winnenquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, je hebt helemaal niet zitten rellen, je was er gewoon bij!
Lijkt er wel opquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef postmortum het volgende:
Thaiboksen.quote:
Doe je ook wedstrijden?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Thaiboksen.
Kickboksen alleen dan de thaise variant waar je knietjes en ellebogen mag gebruiken.
Oh njaquote:Op zaterdag 8 november 2008 13:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe je ook wedstrijden?
Maar met kickboksen mag je knietjes gebruiken hoor
Zitten er bij jou ook zowat alleen maar allochtonen ?quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh njaIk mag ook ellebogen als ik wil. Maar nee nog geen wedstrijden. Doe 't nu 2,5 jaar ofzo.
Ik vind die Kulinair wel aardig klinken. Kan ook door de muziek komen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben je van de straat? Ben je dus dakloos of een zwerver.
Stelletje Nederlandse G's!
Is het ook welquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooi.
Kickboxen lijkt me godse vet. M'n neef deed het ook vet lang.
kankerdikke care ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
Kut, wil ik kaatjes kopen voor Kings of Leon zijn ze uitverkocht.
Heb gelukkig wel kaartjes voor the kooks en Fiction Plane. En nieuwe boxen voor me computer.
Dat doet me deugd om te horenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
Kut, wil ik kaatjes kopen voor Kings of Leon zijn ze uitverkocht.
Heb gelukkig wel kaartjes voor the kooks en Fiction Plane. En nieuwe boxen voor me computer.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB LEKKER KAARTEN VOOR DE PRODIGY.....![]()
![]()
![]()
24 JANUARI IN SYDNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
JA, KALI IS IN SYDNEY IN JANUARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Huh, kankervet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LSO!!!!!!
gister geregeld!
http://theprodigy.com/index.php/the-prodigy-gigs
trouwens 2 maart nieuwe album uit!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Feestje denk ik. Maar ik weet nog niet zeker of ik zin heb. Maar anders wordt het weer bij iemand zitten en bier drinken.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:45 schreef Silentalarm het volgende:
Waarom ga je naar sydney dan? Vakantie ofzo?
ik stel voor dat je hele hoge boom opzoekt!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:48 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die in kaste 1 zit met U aangesproken moet worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was maar een garpjequote:Op zaterdag 8 november 2008 14:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik stel voor dat je hele hoge boom opzoekt!!!
Die milf zou ik wel doenquote:
Zeker baas. Ik ben ook 1 keer in hong kong geweest. Is echt vet daar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
1 maand lang, eerste hong kong, en dan sydney!!!!
BAAS!!!!!!!!!!!!!!!
Volkswagenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:58 schreef Sackboy het volgende:
Zaterdag.. mooie dag om de auto te wassen.
[ afbeelding ]
geile thaise sletjes hosselen met Joranquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zeker baas. Ik ben ook 1 keer in hong kong geweest. Is echt vet daar.
Haha, ja. Joran heeft trouwens wel een dikke motor.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
geile thaise sletjes hosselen met Joran
Maar jij zit in kaste 5quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:48 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die in kaste 1 zit met U aangesproken moet worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Hahaha, jij keek naar de auto.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volkswagen
DAAR TRAP IK MJJN HOND NOG VANAF
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
geile thaise sletjes hosselen met Joran
Whehequote:Op zaterdag 8 november 2008 15:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar jij zit in kaste 5 [ afbeelding ]
[..]
ligt toch allemaal in de buurtquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal spleetogen
idd, en wij zijn allemaal blank dus nazi!!!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal spleetogen
En alle negers luisteren 50cent en Ali B.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
idd, en wij zijn allemaal blank dus nazi!!!
Wat?quote:
Jij vind Desu niet cute?quote:
Ja anders wordt Juup boos.quote:
Vind haar leuker dan al die pornohoofden.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja anders wordt Juup boos.
[..]
Vind haar leuker dan al die pornohoofden.
En haar ogen zijn mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb je je weer tegoed gedaan aan bier en foute spelltjes????
[ afbeelding ]
Nee, k vind het eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja anders wordt Juup boos.
[..]
Vind haar leuker dan al die pornohoofden.
En haar ogen zijn mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, k vind het eigenlijk niks.Jordeeeh, je stelt me teleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dit je dan wel bekoren?
Of ben je meer van dit?
Dit dus.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Moahquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah
Ik ga nu naar Dordrecht![]()
Naar een concert van Soilwork
En ik ben tyfus brak
Heul niet.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
die tweede is best ban-gevoelig!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jordeeeh, je stelt me teleur![]()
Kan dit je dan wel bekoren?
[ afbeelding ]
Of ben je meer van dit?
Dit dus.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al heeft die 1e een beetje een raar hoofd.
Haha cancer, die 2e pic. Jailbait zoals het bedoelt isquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:33 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Je begint als RickoKun te klinken!quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
BOHHHH hier krijgt de josselaar een stijve piem0l van
iddquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je begint als RickoKun te klinken!
ik spreek alleen frans en mandarijnquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
voor diegene die goed engels kunnen....een klassieker!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hell no dat ik een slang in mn aars stop
quote:
Haha, geweldig filmpje. Dat accent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
voor diegene die goed engels kunnen....een klassieker!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wachten tot een van je maten balletje lam is!!!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, geweldig filmpje. Dat accent.
KOM JIJ MAAR OM 9 UUR SOCHTENDS OP DE MARTINITORENquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
eigenlijk al een plaats en tijd bekent van de meet?
Jij woont in Amsterdam toch, verzin maar een leuk plekje waar veel jonge chicks komen oidquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
eigenlijk al een plaats en tijd bekent van de meet?
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
KOM JIJ MAAR OM 9 UUR SOCHTENDS OP DE MARTINITOREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij woont in Amsterdam toch, verzin maar een leuk plekje waar veel jonge chicks komen oidIk kom de 28e gewoon naar Amsterdam en zie wel waar de meet zich bevindt
De Gieter is zo'n kroegquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij woont in Amsterdam toch, verzin maar een leuk plekje waar veel jonge chicks komen oidIk kom de 28e gewoon naar Amsterdam en zie wel waar de meet zich bevindt
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
moeten we alleen wat voor ervoor verzinnen, gieter gaat 2000 open...
Café Menschen (heet alleen nu anders)
Stadsdeel Centrum
In omgeving Rembrandtplein
Amstel 202
1017AH Amsterdam
op de hoek van de straat waar vroeger IT enzo zat!
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:24 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
8 uur is een mooie tijd om met de meet te beginnen toch? Ik ben daarvoor toch nog in zwolle bier aan het zuipenquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
moeten we alleen wat voor ervoor verzinnen, gieter gaat 2000 open...
Café Menschen (heet alleen nu anders)
Stadsdeel Centrum
In omgeving Rembrandtplein
Amstel 202
1017AH Amsterdam
op de hoek van de straat waar vroeger IT enzo zat!
aaahquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ok ok...is een idee
* Kali-Mist1 checkt rooster
wegens personeels problemen moet ik nu die vrijdag, zaterdag em zondag om 2200 beginnen, kreeg net 10 min een meeltje.....dus de meet wordt sowieso een no-go voor mij denk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |